2007 Pajero Negru Full 3.2, 200 Cp.negru

Prezinta-ti Pajero-ul (Montero) aici!
Avatar utilizator
liviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 02, 2009 8:22 pm

Mesaj de liviu » Joi Noi 12, 2009 8:58 pm

Fişiere ataşate
12112009114.jpg
12112009114.jpg (573.14 KiB) Vizualizat de 3000 ori
12112009113.jpg
12112009113.jpg (603.79 KiB) Vizualizat de 3003 ori
12112009111.jpg
12112009111.jpg (445.87 KiB) Vizualizat de 3067 ori

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Noi 13, 2009 12:02 pm

Prea prea mistooo....

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Noi 13, 2009 12:24 pm

Frumos cazanu'. Sa il stapanesti sanatos

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Noi 13, 2009 4:24 pm

Da , masina arata bine. Imi poti spune ce diferente majore sunt intre poza pusa de mine si pozele puse de tine ? Pentru ca eu nu vad decat cateva chestii nichelate in plus la a ta pe care cred ca cel din Ucraina ( de unde e poza ) le-a dat jos - la manerele de la usi , proiectoare , insigna Dakar si oglinzi .
Oricum , felicitari pentru alegerea facuta, e un ''cazan'' misto

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Noi 13, 2009 4:36 pm

Fain cazan. M-am urcat si eu o data intr-unul dinasta. Barca...ce mai...

Avatar utilizator
liviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 02, 2009 8:22 pm

Mesaj de liviu » Sâm Noi 14, 2009 8:21 pm

va multumesc pt urari si, ca sa imi fac o ,, aroganta '' vreau sa-i explic lui cristibna ca intradevar la prima vedere nu se vad diferentele ,dar ,tocmai acele minere ,scari.roata rezerva,tv. la.interior,CIP de putere(200 CP) nichelate, plus jentile de 22",care v-am explicat ca tocmai le-am schimbat, piele total,adica o diferenta de 15000 euro la buzunar,eu consider ca este ceva. Si te rog sa ma crezi ca s-ar putea sa fie si diferente de motorizare?Pina sa-i montez CIP ul de putere imi cam parea rau ca am ales aceasta marca ,dar ,dupa, este avion comparativ cu cele 2350 kg.care le are.Si daca vreti sa ma mai rabdati putin as vrea sa va recomand sa nu faceti greseala care am facut-o eu adica:am montat un CIP de putere facut prin Germania si care se regla cu surubelnita ,am mers 160 km. cu el si mi-a distrus filtrul de particule.PIERDERI: 1300 ron CIP prost;3500ron filtru particule nou; 1500 EURO CIP original de la mama lui;NERVI gramada.Deci concluzia CAP prost ,CIP prost.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Dum Noi 15, 2009 11:07 am

Liviu , vedeam ca nu ne spui nimic si incercam sa scot informatii de la tine , deci merci pentru ''aroganta '' ta de a ne spune din dotarile masinii si o mica experienta pe care ai avut-o cu ea ( softul de putere ).
Nu ai tu nicio poza cu masinuta si de la interior sau cu jantele de 22'' ?sau si alte povestioare cu cu tancul ?

Avatar utilizator
liviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 02, 2009 8:22 pm

Mesaj de liviu » Dum Noi 15, 2009 4:19 pm

intimplator ,astazi am ajuns la un atelier mecanic cu o alta masina si din discutiile cu mec. sef am aflat ca poate sa curete filtru de particule fara nici-o problema.A zis ca am fost nebun la cap ca am dat atitia bani pe altul nou.Deci tot ceva cu capul...!!?? Ma scoate cineva din dilema?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Noi 15, 2009 4:30 pm

Din ce am studiat si eu pentru un coleg. Cica s-ar putea spala, cel putin ala de Vectra. Se scoate, se spala in apa foarte fierbite, sau cu apa cu otet. Asta asa, la metode de bucatarie. Dupa aia i se trage o noua regenerare.

Pana la urma am dus masina la Opel si i-am tras direct regenerare. Mecanicu era sceptic rau ca filtrul ar mai fi recuperabil, avand presiunea diferentiala si de ... 48kpa. Dar si-a revenit in a doua parte a procesului de regenerare.

Avatar utilizator
liviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 02, 2009 8:22 pm

Mesaj de liviu » Dum Noi 15, 2009 8:00 pm

Problema este ca cei de la service mitsubishi ,imi spun ca un DFP nu rezista decit la 2-3 regenerari,mec sef de la celalat service imi spune ca cei de la mitsu. mint ca sa incaseze bani.Dumnezeu cu mila daca mai inteleg ceva!!!?.Cu discurile de frina la fel am patit:la 30.000km (masina in garantie,) in loc sa le schimbe le-au strunjit,la 90.000 au zis ca la acesti km. DRACUL mi le mai scimba in garantie,asa ca m-au pus si am cumparat 4discuri noi +4 seturi placute frina. Cite strunjiri accepta discurile de frina?

Scrie răspuns

Înapoi la “Pajero-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori