2007 Pajero Negru Full 3.2, 200 Cp.negru
Aici Sunt Pozele Cu Masina:d
http://img527.imageshack.us/i/12112009111.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/12112009114.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/12112009114.jpg/
http://img527.imageshack.us/i/12112009111.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/12112009114.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/12112009114.jpg/
- Fişiere ataşate
-
- 12112009114.jpg (573.14 KiB) Vizualizat de 3091 ori
-
- 12112009113.jpg (603.79 KiB) Vizualizat de 3094 ori
-
- 12112009111.jpg (445.87 KiB) Vizualizat de 3158 ori
Da , masina arata bine. Imi poti spune ce diferente majore sunt intre poza pusa de mine si pozele puse de tine ? Pentru ca eu nu vad decat cateva chestii nichelate in plus la a ta pe care cred ca cel din Ucraina ( de unde e poza ) le-a dat jos - la manerele de la usi , proiectoare , insigna Dakar si oglinzi .
Oricum , felicitari pentru alegerea facuta, e un ''cazan'' misto
Oricum , felicitari pentru alegerea facuta, e un ''cazan'' misto
va multumesc pt urari si, ca sa imi fac o ,, aroganta '' vreau sa-i explic lui cristibna ca intradevar la prima vedere nu se vad diferentele ,dar ,tocmai acele minere ,scari.roata rezerva,tv. la.interior,CIP de putere(200 CP) nichelate, plus jentile de 22",care v-am explicat ca tocmai le-am schimbat, piele total,adica o diferenta de 15000 euro la buzunar,eu consider ca este ceva. Si te rog sa ma crezi ca s-ar putea sa fie si diferente de motorizare?Pina sa-i montez CIP ul de putere imi cam parea rau ca am ales aceasta marca ,dar ,dupa, este avion comparativ cu cele 2350 kg.care le are.Si daca vreti sa ma mai rabdati putin as vrea sa va recomand sa nu faceti greseala care am facut-o eu adica:am montat un CIP de putere facut prin Germania si care se regla cu surubelnita ,am mers 160 km. cu el si mi-a distrus filtrul de particule.PIERDERI: 1300 ron CIP prost;3500ron filtru particule nou; 1500 EURO CIP original de la mama lui;NERVI gramada.Deci concluzia CAP prost ,CIP prost.
Liviu , vedeam ca nu ne spui nimic si incercam sa scot informatii de la tine , deci merci pentru ''aroganta '' ta de a ne spune din dotarile masinii si o mica experienta pe care ai avut-o cu ea ( softul de putere ).
Nu ai tu nicio poza cu masinuta si de la interior sau cu jantele de 22'' ?sau si alte povestioare cu cu tancul ?
Nu ai tu nicio poza cu masinuta si de la interior sau cu jantele de 22'' ?sau si alte povestioare cu cu tancul ?
Din ce am studiat si eu pentru un coleg. Cica s-ar putea spala, cel putin ala de Vectra. Se scoate, se spala in apa foarte fierbite, sau cu apa cu otet. Asta asa, la metode de bucatarie. Dupa aia i se trage o noua regenerare.
Pana la urma am dus masina la Opel si i-am tras direct regenerare. Mecanicu era sceptic rau ca filtrul ar mai fi recuperabil, avand presiunea diferentiala si de ... 48kpa. Dar si-a revenit in a doua parte a procesului de regenerare.
Pana la urma am dus masina la Opel si i-am tras direct regenerare. Mecanicu era sceptic rau ca filtrul ar mai fi recuperabil, avand presiunea diferentiala si de ... 48kpa. Dar si-a revenit in a doua parte a procesului de regenerare.
Problema este ca cei de la service mitsubishi ,imi spun ca un DFP nu rezista decit la 2-3 regenerari,mec sef de la celalat service imi spune ca cei de la mitsu. mint ca sa incaseze bani.Dumnezeu cu mila daca mai inteleg ceva!!!?.Cu discurile de frina la fel am patit:la 30.000km (masina in garantie,) in loc sa le schimbe le-au strunjit,la 90.000 au zis ca la acesti km. DRACUL mi le mai scimba in garantie,asa ca m-au pus si am cumparat 4discuri noi +4 seturi placute frina. Cite strunjiri accepta discurile de frina?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori