Scris: Lun Sep 24, 2018 10:10 am
Salutare dragi colegi
Dupa ani de cochetare,cercetari,documentari,cautari de informatii,nopti nedormite,certuri infinite si interminabile cu sotia mi-am indeplinit un vis.Mi-am luat un Pajero MK4.Second,deoarece nu-mi permit unul nou.
Suspin dupa acest model de ceva timp si bineinteles mi-am dorit,pe langa faptul ca trebuia sa fie utilitara cu 5 locuri si LWB, sa fie si full option.
Au trebuit sa treaca ceva ani ca sa scada si pretul la acest model.Cand am inceput sa salivez dupa hardughia asta preturile erau pe la vreo 14-15.000 de iepuroi.Cea noua era pe la 34-37.000,utilitara si ea.
Acum ceva date despre masina : LWB,5 locuri,utilitara N1,2007,170 cp,207.000 km.
Masina arata bine pt varsta ei,are si zgarieturi,indoituri,mici defecte estetice dar per total e ok.
Astept sa incep sa o pun la punct.
,,+'' plusuri : e full : piele,full electric,trapa,camera marsarier,gps,system Rockford cu card intern de 40 Gb,Dvd,praguri,carlig, proiectoare ceata,xenon,geamuri ionizate din fabrica……
electric functioneaza cam totul : geamuri,trapa,oglinzi,camera marsarier,clima,scaunele…….doar incalzirea in scaune nu am apucat s-o incerc.
Are carlig.Nu am ce tracta deocamdata,dar e bine ca il are.
Are anvelope noi de vara cu specificatia M+S,dar eu zic ca sunt doar de vara.La ce profil au ma indoiesc sa se descurce bine iarna.Am primit si gumele de iarna,dar nu sunt foarte bune.O iarna merg sigur inca.
Discurile de frana sunt bune
,,-'' minusuri : placutele de frana sunt uzate (masina-i grea),macar discurile sunt ok
Masina trage foarte putin spre dreapta si are o mica trepidatie sesizabila la viteze peste 100 km/h
Trebuiesc schimbate uleiurile si filtrele.In prima faza voi schimba in cutie si motor,iar apoi in diferentiale si reductor.Aici voi avea nevoie de ajutor din partea posesorilor de MK4 ca sa stiu ce uleiuri sa pun:marca,cantitate si specificatii (5w,10w…..)
Daca tot am amintit de cutie,desi sper sa nu fie de acolo,am o ,,problema’’ cand accelerez.Adica atunci cand masina ruleaza,fara sa fie piciorul pe acceleratie,iar apoi apas acceleratia,chiar si finut nu brusc,simt o lovitura/smucitura.Cand pornesc de pe loc nu face asa.Suspectez ceva la cardan.Trebuie sa ma uit pe dedesubt,sa inspectez.
Are ceva rugina pe dedesubt.Va trebui curatat/sablat si apoi tratat.
Are pragurile indoite pe dedesubt.Presupun ca de la vreo ridicare gresita sau sunt slabe ele.
Trebuiesc schimbate ceva brate,bucsi,rotule……+ apoi facuta geometria.
Scaunul e putin rupt (boala lor) si pielea de pe volan se decojeste.
Senzorul in bord ce indica reglajul farurilor este aprins (boala lor).Sper sa nu fie grav ca poate fi costisitoare distractia.
Lipsa jante de rezerva.Voi cumpara un set de jante ca sa nu tot schimb gumele pe jante.Aici inca ma mai gandesc daca sa iau pt jantele ce le voi lua gume de iarna sau niste AT-uri de la BF Goodrich care sa se descurce in toate situatiile:vara,iarna si offroad (soft).
Lipsa un capac sprituitor/stropitor far.
La cheia de rezerva nu merge telecomanda,nu raspunde la comenzi de deschidere/inchidere.Cheia in sine e ok, masina porneste cu ea.Sper sa fie doar bateria de vina.
Barele transversale Thule care sunt pe masina sunt cam fixe.Yalele blocate sau butucii blocati.Aici am o singura cheie doar.In cel mai rau caz butucii se vor inlocui si cheile se vor multiplica.
+ alte mici chestii nu neaparat grave : suruburi lipsa sau elemente de plastic nelalocul lor
Cam atat am descoperit deocamdata,sper sa nu fie si altele mai grave.Nu sunt probleme mari,parerea mea.Sunt constient ca trebuie investit in masina,mi-am asumat riscul la cumparare.Voi incerca sa remediez toate problemele cat mai profesional.Sper ca visul meu sa nu devina cosmar.
Vor urma si poze,iar cand ma apuc de reparat voi documenta totul cu poze.Deocamdata masina se odihneste in garaj,eu fiind plecat din tara.
Pana revin cu noutati astept informatii despre ce uleiuri sa pun la cutie si motor,ce marca de placute sa pun si eventual cei care ati schimbat bratele fata din cauza bucsilor care se duc cat ati dat pe ele.
Multumesc anticipat
Dupa ani de cochetare,cercetari,documentari,cautari de informatii,nopti nedormite,certuri infinite si interminabile cu sotia mi-am indeplinit un vis.Mi-am luat un Pajero MK4.Second,deoarece nu-mi permit unul nou.
Suspin dupa acest model de ceva timp si bineinteles mi-am dorit,pe langa faptul ca trebuia sa fie utilitara cu 5 locuri si LWB, sa fie si full option.
Au trebuit sa treaca ceva ani ca sa scada si pretul la acest model.Cand am inceput sa salivez dupa hardughia asta preturile erau pe la vreo 14-15.000 de iepuroi.Cea noua era pe la 34-37.000,utilitara si ea.
Acum ceva date despre masina : LWB,5 locuri,utilitara N1,2007,170 cp,207.000 km.
Masina arata bine pt varsta ei,are si zgarieturi,indoituri,mici defecte estetice dar per total e ok.
Astept sa incep sa o pun la punct.
,,+'' plusuri : e full : piele,full electric,trapa,camera marsarier,gps,system Rockford cu card intern de 40 Gb,Dvd,praguri,carlig, proiectoare ceata,xenon,geamuri ionizate din fabrica……
electric functioneaza cam totul : geamuri,trapa,oglinzi,camera marsarier,clima,scaunele…….doar incalzirea in scaune nu am apucat s-o incerc.
Are carlig.Nu am ce tracta deocamdata,dar e bine ca il are.
Are anvelope noi de vara cu specificatia M+S,dar eu zic ca sunt doar de vara.La ce profil au ma indoiesc sa se descurce bine iarna.Am primit si gumele de iarna,dar nu sunt foarte bune.O iarna merg sigur inca.
Discurile de frana sunt bune
,,-'' minusuri : placutele de frana sunt uzate (masina-i grea),macar discurile sunt ok
Masina trage foarte putin spre dreapta si are o mica trepidatie sesizabila la viteze peste 100 km/h
Trebuiesc schimbate uleiurile si filtrele.In prima faza voi schimba in cutie si motor,iar apoi in diferentiale si reductor.Aici voi avea nevoie de ajutor din partea posesorilor de MK4 ca sa stiu ce uleiuri sa pun:marca,cantitate si specificatii (5w,10w…..)
Daca tot am amintit de cutie,desi sper sa nu fie de acolo,am o ,,problema’’ cand accelerez.Adica atunci cand masina ruleaza,fara sa fie piciorul pe acceleratie,iar apoi apas acceleratia,chiar si finut nu brusc,simt o lovitura/smucitura.Cand pornesc de pe loc nu face asa.Suspectez ceva la cardan.Trebuie sa ma uit pe dedesubt,sa inspectez.
Are ceva rugina pe dedesubt.Va trebui curatat/sablat si apoi tratat.
Are pragurile indoite pe dedesubt.Presupun ca de la vreo ridicare gresita sau sunt slabe ele.
Trebuiesc schimbate ceva brate,bucsi,rotule……+ apoi facuta geometria.
Scaunul e putin rupt (boala lor) si pielea de pe volan se decojeste.
Senzorul in bord ce indica reglajul farurilor este aprins (boala lor).Sper sa nu fie grav ca poate fi costisitoare distractia.
Lipsa jante de rezerva.Voi cumpara un set de jante ca sa nu tot schimb gumele pe jante.Aici inca ma mai gandesc daca sa iau pt jantele ce le voi lua gume de iarna sau niste AT-uri de la BF Goodrich care sa se descurce in toate situatiile:vara,iarna si offroad (soft).
Lipsa un capac sprituitor/stropitor far.
La cheia de rezerva nu merge telecomanda,nu raspunde la comenzi de deschidere/inchidere.Cheia in sine e ok, masina porneste cu ea.Sper sa fie doar bateria de vina.
Barele transversale Thule care sunt pe masina sunt cam fixe.Yalele blocate sau butucii blocati.Aici am o singura cheie doar.In cel mai rau caz butucii se vor inlocui si cheile se vor multiplica.
+ alte mici chestii nu neaparat grave : suruburi lipsa sau elemente de plastic nelalocul lor
Cam atat am descoperit deocamdata,sper sa nu fie si altele mai grave.Nu sunt probleme mari,parerea mea.Sunt constient ca trebuie investit in masina,mi-am asumat riscul la cumparare.Voi incerca sa remediez toate problemele cat mai profesional.Sper ca visul meu sa nu devina cosmar.
Vor urma si poze,iar cand ma apuc de reparat voi documenta totul cu poze.Deocamdata masina se odihneste in garaj,eu fiind plecat din tara.
Pana revin cu noutati astept informatii despre ce uleiuri sa pun la cutie si motor,ce marca de placute sa pun si eventual cei care ati schimbat bratele fata din cauza bucsilor care se duc cat ati dat pe ele.
Multumesc anticipat