2007 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 98CP grey stone
poze noi.
Apropo, de unde pot lua si eu niste abtipilde negre pt acoperit sigla mitsu?
Apropo, de unde pot lua si eu niste abtipilde negre pt acoperit sigla mitsu?
- Fişiere ataşate
-
- Resize_of_DSCF0144.JPG (568.25 KiB) Vizualizat de 2301 ori
-
- Resize_of_DSCF0143.JPG (570.37 KiB) Vizualizat de 2284 ori
-
- Resize_of_DSCF0143.JPG (570.37 KiB) Vizualizat de 2290 ori
-
- Resize_of_DSCF0142.JPG (545.52 KiB) Vizualizat de 2288 ori
-
- Resize_of_DSCF0140.JPG (566.58 KiB) Vizualizat de 2278 ori
-
- Resize_of_DSCF0139.JPG (552.41 KiB) Vizualizat de 2281 ori
-
- Resize_of_DSCF0138.JPG (443.3 KiB) Vizualizat de 2282 ori
-
- Resize_of_DSC00368.JPG (342.6 KiB) Vizualizat de 2282 ori
-
- Resize_of_DSC00367.JPG (394.69 KiB) Vizualizat de 2308 ori
-
- Resize_of_DSC00366.JPG (331.69 KiB) Vizualizat de 2290 ori
Vizita Bulgaria - impresii.
Pe parcursul celor 750 Km am putut observa comportamentul masinii avand 4 pasageri (65 Kg media + bagaje). Calatorind pana acum doar 2 persoane, masina mi s-a parut rezonabil de sprintena, putand efectua depasiri fara prea multe emotii. Insa in noua configuratie treaba s-a schimbat in mod neplacut. Cei 100CP si culplul corespunzator nu sunt suficienti pentru a face fata la diferenta de masa (o persoana <-> 4+bagaje). Depasirile s-au transformat in secunde foarte multe, tensionate, cu decuplari aer conditionat si zgomot motor de bondar obosit in gama 4000-6000 RPM, viteza de deplasare fiind in jur de 80-110Km/h. Depasirile fiind facute cu viteza 3, folosirea turatiei sub 4000 RPM este total inutila (folosirea vitezei 4 sau 5). Nu ma pot trezi din uimire cand o masina d-asta SH nemteasca (1.9 TDI bineinteles) pe care le vedem peste tot, tasneste din spatele meu si ma depaseste in 3-4 secunde indiferent ca ma aflu in panta sau nu, ca are 2 sau 5 persoane cu portbagajul plin, etc... In concluzie, cu surprindere am redescoperit melancolic senzatia condusului de dacie break la volanul lancerului Diferenta prea mare fata de situatia in care merge doar soferul + 10 litrii benzina in rezervor!!!
Am mai avut parte si de o surpriza extra:
De 2 ani de cand conducem masina (28.000 KM impartiti cu Claudiu) nu am avut 3-4 situatii in care sa franam foarte brusc (conducem foarte prudent dar nu babeste). Cu ocazia excursiei am fost nevoit sa franez in timpul unei depasiri pt a reintra in coloana. Am solicitat puternic frana timp de 5-6 secunde, 110 - 70Km/h aproximativ, fara a intra ABS-ul. Amar mi-a fost gustul sa remarc dupa aceasta frana, vibratii puternice in volan la franarile ulterioare, vibratii pe care le mentionati aici de multa vreme datorate discurilor de frana fata deformate. Vibratii s-au diminuat in urmatoarele 2 zile, ramanand in final la un nivel de 50% raportat la perioada imediat franarii raspunzatoare. Pot sustine ca acest lucru este jenant si m-am simtit prostit de baietii care au facut masina. Eu o sa trimit o sesizare la 'tech suport' sa le mentionez ca sunt unii care s-au prins de defectul asta si joaca ping-pong cu reprezentantii lor la service.
Cand ma gandesc ca am avut un admirator pe drum cu un renault tunat care m-a invitat 40 km la o intrecere, ca deh, m-a vazut cu pleoape si eleron si a crezut ca am p***a de masina... Mi-a fost putin jena sa-i spun ca m-au cam lasat franele si nici nu prea pot sa iau viteza asa repede...
PS:
la ce masini am vazut in Bulgaria la mare, nu cred ca se fura prastii de 13.000 oiro (facusem si casco international)
Pe parcursul celor 750 Km am putut observa comportamentul masinii avand 4 pasageri (65 Kg media + bagaje). Calatorind pana acum doar 2 persoane, masina mi s-a parut rezonabil de sprintena, putand efectua depasiri fara prea multe emotii. Insa in noua configuratie treaba s-a schimbat in mod neplacut. Cei 100CP si culplul corespunzator nu sunt suficienti pentru a face fata la diferenta de masa (o persoana <-> 4+bagaje). Depasirile s-au transformat in secunde foarte multe, tensionate, cu decuplari aer conditionat si zgomot motor de bondar obosit in gama 4000-6000 RPM, viteza de deplasare fiind in jur de 80-110Km/h. Depasirile fiind facute cu viteza 3, folosirea turatiei sub 4000 RPM este total inutila (folosirea vitezei 4 sau 5). Nu ma pot trezi din uimire cand o masina d-asta SH nemteasca (1.9 TDI bineinteles) pe care le vedem peste tot, tasneste din spatele meu si ma depaseste in 3-4 secunde indiferent ca ma aflu in panta sau nu, ca are 2 sau 5 persoane cu portbagajul plin, etc... In concluzie, cu surprindere am redescoperit melancolic senzatia condusului de dacie break la volanul lancerului Diferenta prea mare fata de situatia in care merge doar soferul + 10 litrii benzina in rezervor!!!
Am mai avut parte si de o surpriza extra:
De 2 ani de cand conducem masina (28.000 KM impartiti cu Claudiu) nu am avut 3-4 situatii in care sa franam foarte brusc (conducem foarte prudent dar nu babeste). Cu ocazia excursiei am fost nevoit sa franez in timpul unei depasiri pt a reintra in coloana. Am solicitat puternic frana timp de 5-6 secunde, 110 - 70Km/h aproximativ, fara a intra ABS-ul. Amar mi-a fost gustul sa remarc dupa aceasta frana, vibratii puternice in volan la franarile ulterioare, vibratii pe care le mentionati aici de multa vreme datorate discurilor de frana fata deformate. Vibratii s-au diminuat in urmatoarele 2 zile, ramanand in final la un nivel de 50% raportat la perioada imediat franarii raspunzatoare. Pot sustine ca acest lucru este jenant si m-am simtit prostit de baietii care au facut masina. Eu o sa trimit o sesizare la 'tech suport' sa le mentionez ca sunt unii care s-au prins de defectul asta si joaca ping-pong cu reprezentantii lor la service.
Cand ma gandesc ca am avut un admirator pe drum cu un renault tunat care m-a invitat 40 km la o intrecere, ca deh, m-a vazut cu pleoape si eleron si a crezut ca am p***a de masina... Mi-a fost putin jena sa-i spun ca m-au cam lasat franele si nici nu prea pot sa iau viteza asa repede...
PS:
la ce masini am vazut in Bulgaria la mare, nu cred ca se fura prastii de 13.000 oiro (facusem si casco international)
QUOTE (bobu @ Aug 10 2009, 12:23 AM) Nu ma pot trezi din uimire cand o masina d-asta SH nemteasca (1.9 TDI bineinteles) pe care le vedem peste tot, tasneste din spatele meu si ma depaseste in 3-4 secunde indiferent ca ma aflu in panta sau nu, ca are 2 sau 5 persoane cu portbagajul plin, etc...
Banuiesc ca stii ce cuplu are motorul ala diesel...
normal ca la o putere de 101 sau 130CP (depinde de tipul motorului) sa tasneasca asa din spatele tau..
Banuiesc ca stii ce cuplu are motorul ala diesel...
normal ca la o putere de 101 sau 130CP (depinde de tipul motorului) sa tasneasca asa din spatele tau..
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Senzatiile de mai sus le-am incercat si eu ...si da , sunt cam neplacute , dar cam acesta este puterea unui motor de 1.6 pe benzina...
@shadow , am avut o bora 1.9 tdi cu 90cp , care batea lancerul la sprinturi in deal si cu multe persoane in ea ( 220nm ) iar dupa resoftare ....la 116cp si 290nm crede-ma ca tasneste fata de 1.6 si 97cp si 150nm
@shadow , am avut o bora 1.9 tdi cu 90cp , care batea lancerul la sprinturi in deal si cu multe persoane in ea ( 220nm ) iar dupa resoftare ....la 116cp si 290nm crede-ma ca tasneste fata de 1.6 si 97cp si 150nm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 47 vizitatori