2007 Mitsubishi Lancer Classic 1.6 98CP grey stone

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Sâm Iul 25, 2009 8:26 pm

Foarte frumos, ii schimba radical linia, asteptam cu interes si cealalta surpriza.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Iul 25, 2009 9:06 pm

Bravo. Astept o poza pe seara cu piciorul pe frana si farurile aprinse

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Sâm Aug 01, 2009 9:45 pm

poze noi.
Apropo, de unde pot lua si eu niste abtipilde negre pt acoperit sigla mitsu?
Fişiere ataşate
Resize_of_DSCF0144.JPG
Resize_of_DSCF0144.JPG (568.25 KiB) Vizualizat de 2239 ori
Resize_of_DSCF0143.JPG
Resize_of_DSCF0143.JPG (570.37 KiB) Vizualizat de 2222 ori
Resize_of_DSCF0143.JPG
Resize_of_DSCF0143.JPG (570.37 KiB) Vizualizat de 2228 ori
Resize_of_DSCF0142.JPG
Resize_of_DSCF0142.JPG (545.52 KiB) Vizualizat de 2226 ori
Resize_of_DSCF0140.JPG
Resize_of_DSCF0140.JPG (566.58 KiB) Vizualizat de 2216 ori
Resize_of_DSCF0139.JPG
Resize_of_DSCF0139.JPG (552.41 KiB) Vizualizat de 2219 ori
Resize_of_DSCF0138.JPG
Resize_of_DSCF0138.JPG (443.3 KiB) Vizualizat de 2220 ori
Resize_of_DSC00368.JPG
Resize_of_DSC00368.JPG (342.6 KiB) Vizualizat de 2220 ori
Resize_of_DSC00367.JPG
Resize_of_DSC00367.JPG (394.69 KiB) Vizualizat de 2246 ori
Resize_of_DSC00366.JPG
Resize_of_DSC00366.JPG (331.69 KiB) Vizualizat de 2228 ori

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Aug 01, 2009 11:27 pm

lipesti autocolant negru si il tai dupa conturul siglei

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Aug 06, 2009 2:06 am

Sau vb cu zimbet.

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Lun Aug 10, 2009 12:23 am

Vizita Bulgaria - impresii.
Pe parcursul celor 750 Km am putut observa comportamentul masinii avand 4 pasageri (65 Kg media + bagaje). Calatorind pana acum doar 2 persoane, masina mi s-a parut rezonabil de sprintena, putand efectua depasiri fara prea multe emotii. Insa in noua configuratie treaba s-a schimbat in mod neplacut. Cei 100CP si culplul corespunzator nu sunt suficienti pentru a face fata la diferenta de masa (o persoana <-> 4+bagaje). Depasirile s-au transformat in secunde foarte multe, tensionate, cu decuplari aer conditionat si zgomot motor de bondar obosit in gama 4000-6000 RPM, viteza de deplasare fiind in jur de 80-110Km/h. Depasirile fiind facute cu viteza 3, folosirea turatiei sub 4000 RPM este total inutila (folosirea vitezei 4 sau 5). Nu ma pot trezi din uimire cand o masina d-asta SH nemteasca (1.9 TDI bineinteles) pe care le vedem peste tot, tasneste din spatele meu si ma depaseste in 3-4 secunde indiferent ca ma aflu in panta sau nu, ca are 2 sau 5 persoane cu portbagajul plin, etc... In concluzie, cu surprindere am redescoperit melancolic senzatia condusului de dacie break la volanul lancerului Diferenta prea mare fata de situatia in care merge doar soferul + 10 litrii benzina in rezervor!!!
Am mai avut parte si de o surpriza extra:
De 2 ani de cand conducem masina (28.000 KM impartiti cu Claudiu) nu am avut 3-4 situatii in care sa franam foarte brusc (conducem foarte prudent dar nu babeste). Cu ocazia excursiei am fost nevoit sa franez in timpul unei depasiri pt a reintra in coloana. Am solicitat puternic frana timp de 5-6 secunde, 110 - 70Km/h aproximativ, fara a intra ABS-ul. Amar mi-a fost gustul sa remarc dupa aceasta frana, vibratii puternice in volan la franarile ulterioare, vibratii pe care le mentionati aici de multa vreme datorate discurilor de frana fata deformate. Vibratii s-au diminuat in urmatoarele 2 zile, ramanand in final la un nivel de 50% raportat la perioada imediat franarii raspunzatoare. Pot sustine ca acest lucru este jenant si m-am simtit prostit de baietii care au facut masina. Eu o sa trimit o sesizare la 'tech suport' sa le mentionez ca sunt unii care s-au prins de defectul asta si joaca ping-pong cu reprezentantii lor la service.
Cand ma gandesc ca am avut un admirator pe drum cu un renault tunat care m-a invitat 40 km la o intrecere, ca deh, m-a vazut cu pleoape si eleron si a crezut ca am p***a de masina... Mi-a fost putin jena sa-i spun ca m-au cam lasat franele si nici nu prea pot sa iau viteza asa repede...

PS:
la ce masini am vazut in Bulgaria la mare, nu cred ca se fura prastii de 13.000 oiro (facusem si casco international)

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Aug 10, 2009 8:40 am

QUOTE (bobu @ Aug 10 2009, 12:23 AM) Nu ma pot trezi din uimire cand o masina d-asta SH nemteasca (1.9 TDI bineinteles) pe care le vedem peste tot, tasneste din spatele meu si ma depaseste in 3-4 secunde indiferent ca ma aflu in panta sau nu, ca are 2 sau 5 persoane cu portbagajul plin, etc...

Banuiesc ca stii ce cuplu are motorul ala diesel...
normal ca la o putere de 101 sau 130CP (depinde de tipul motorului) sa tasneasca asa din spatele tau..

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Aug 10, 2009 1:57 pm

Mie cel mai tare imi place de baietii cu tedei care au impresia ca au avioane ) Plus ca astia care zboara la joasa inaltime, de obicei au pasatul vechi. Cu harcile alea de motoare numai de tasnit nu cred k sunt in stare )

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Aug 10, 2009 4:25 pm

Senzatiile de mai sus le-am incercat si eu ...si da , sunt cam neplacute , dar cam acesta este puterea unui motor de 1.6 pe benzina...
@shadow , am avut o bora 1.9 tdi cu 90cp , care batea lancerul la sprinturi in deal si cu multe persoane in ea ( 220nm ) iar dupa resoftare ....la 116cp si 290nm crede-ma ca tasneste fata de 1.6 si 97cp si 150nm

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Aug 10, 2009 4:37 pm

E o troaca lenta. Nu stiu la ce v-ati fi asteptat. Daca scrie Lancer pe el, trebuie sa zboare? Prin anglia mai era Lancer cu 4G13. un rahat de motor de 1.3. Nici nu stiu cati cai avea. Cred ca ala era chiar funny de condus....

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori