Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 117hp
Salutari,
cu permisiunea moderatorilor ma prezint ca nou membru al forumului mitsu.ro
Astazi am intrat in posesia unui Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1.6M/T Invite 117 hp (2013), culoare alb. Prima impresie este buna, ramane sa vedem cum evolueaza pe parcurs. Locatia actuala este Iasi
O intrebare: protectia interioara la aripile din spate este un material tip "mocheta" sau ar fi trebuit sa fie ceva plastic...?
Ne auzim !
cu permisiunea moderatorilor ma prezint ca nou membru al forumului mitsu.ro
Astazi am intrat in posesia unui Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1.6M/T Invite 117 hp (2013), culoare alb. Prima impresie este buna, ramane sa vedem cum evolueaza pe parcurs. Locatia actuala este Iasi
O intrebare: protectia interioara la aripile din spate este un material tip "mocheta" sau ar fi trebuit sa fie ceva plastic...?
Ne auzim !
Sa il stapanesti cu placere!
Da, e tip mocheta. Are mai mult rol de insonorizare. Pe fata e de plastic.
Asteptam cu interes cateva poze cu jucaria.
Nu te intereseaza niste aparatori de noroi fata originale? Rotile din fata arunca pietris si iti ciobeste vopseaua de pe portiera spate si aripa spate in zona unde sunt bombate chiar daca ai folie transparenta de protectie, aceasta nu acopera intreaba suprafata.
Da, e tip mocheta. Are mai mult rol de insonorizare. Pe fata e de plastic.
Asteptam cu interes cateva poze cu jucaria.
Nu te intereseaza niste aparatori de noroi fata originale? Rotile din fata arunca pietris si iti ciobeste vopseaua de pe portiera spate si aripa spate in zona unde sunt bombate chiar daca ai folie transparenta de protectie, aceasta nu acopera intreaba suprafata.
Salutari,
masina a trecut prin perioada oficiala de rodaj, in momentul de fata are in jur de 1800km, urmand ca in zilele ce vin sa ajunga pe undeva la 5000-5500km. Din acesti 1800 in jur de 600 au fost parcursi in RO, restul in afara pe autostrada in regim variat de turatii/viteze. Acum motorul s-a mai asezat un pic si incepe sa-si arate potentialul. In interiror pentru modelul 2013, a fost adaugat portierelor fata o imitatie de piele cu burete pe interiror (mai soft pentru sprijinul cotului), iar displayul cd-playerului este ceva mai mare. Consumul nu l-am urmarit, astfel incat nu pot raporta nimic in acest sens.
Drumuri bune si fara probleme.
masina a trecut prin perioada oficiala de rodaj, in momentul de fata are in jur de 1800km, urmand ca in zilele ce vin sa ajunga pe undeva la 5000-5500km. Din acesti 1800 in jur de 600 au fost parcursi in RO, restul in afara pe autostrada in regim variat de turatii/viteze. Acum motorul s-a mai asezat un pic si incepe sa-si arate potentialul. In interiror pentru modelul 2013, a fost adaugat portierelor fata o imitatie de piele cu burete pe interiror (mai soft pentru sprijinul cotului), iar displayul cd-playerului este ceva mai mare. Consumul nu l-am urmarit, astfel incat nu pot raporta nimic in acest sens.
Drumuri bune si fara probleme.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0289.JPG (1.23 MiB) Vizualizat de 2404 ori
-
- IMG_0293.JPG (1.57 MiB) Vizualizat de 2313 ori
-
- IMG_0292.JPG (1.71 MiB) Vizualizat de 2295 ori
-
- IMG_0291.JPG (1.72 MiB) Vizualizat de 2308 ori
-
- IMG_0290.JPG (1.98 MiB) Vizualizat de 2335 ori
Salutari,
revin cu ceva impresii despre masina (~4000km). Pentru cei care cunosc autostrada A9 Munchen - Berlin, pot sa spun ca este un traseu excelent pentru rodarea/testarea unei masini...cu alte cuvinte sa vezi ce poate din toate punctele de vedere: acceleratie, frane, tinuta de drum, etc. Pot sa spun ca a punctat bine la toate capitolele...la 160km/h sta foarte bine pe sosea...motorul se simte bine dupa 3000rpm, cand tinde spre cuplul maxim.
Drumuri bune !
revin cu ceva impresii despre masina (~4000km). Pentru cei care cunosc autostrada A9 Munchen - Berlin, pot sa spun ca este un traseu excelent pentru rodarea/testarea unei masini...cu alte cuvinte sa vezi ce poate din toate punctele de vedere: acceleratie, frane, tinuta de drum, etc. Pot sa spun ca a punctat bine la toate capitolele...la 160km/h sta foarte bine pe sosea...motorul se simte bine dupa 3000rpm, cand tinde spre cuplul maxim.
Drumuri bune !
Salutari,
masina are momentan 5500km si a fost rulata si pe drumuri mai putin bune ..... intradevar dupa cum spuneau si alti colegi pe forum, zgomotul se transmite binisor in habitaclu ... Datorita faptului ca portbagajul a fost incarcat bine, s-a lasat o idee dar nu foarte tare, iar ca rezultat circulatia in rampa/panta a fost o provocare... dar cu o schimbare potrivita a vitezelor se poate trece peste anumite momente mai delicate...
Drumuri bune !
masina are momentan 5500km si a fost rulata si pe drumuri mai putin bune ..... intradevar dupa cum spuneau si alti colegi pe forum, zgomotul se transmite binisor in habitaclu ... Datorita faptului ca portbagajul a fost incarcat bine, s-a lasat o idee dar nu foarte tare, iar ca rezultat circulatia in rampa/panta a fost o provocare... dar cu o schimbare potrivita a vitezelor se poate trece peste anumite momente mai delicate...
Drumuri bune !
Salutari membrilor,
intre timp masina a mai parcurs cativa kilometri si a ajuns la ~8000km. Pot sa spun ca inca are o usoara "retinere" la abordarea rampelor, dar am simtit-o mai sprintena la drumurile in afara desi au fost cateva urcari in rampa, singura explicatie pe care am gasit-o ar putea fi calitatea benzinei. Subscriu la ceea ce au scris unii colegi aici pe forum despre troncanitul pe spate cand masina este goala (portbagaj/punte spate). Am montat unele chedere prin portbagaj la acel placaj, verificat roata de rezerva daca este bine prinsa etc. si tot se aude. Acum sincer nu ma deranjeaza atat de mult, doar ca nu mi se pare normal ca o masina noua rulata ~500 km din 8000km pe drumuri mai denivelate sa faca astfel.
Drumuri bune!
intre timp masina a mai parcurs cativa kilometri si a ajuns la ~8000km. Pot sa spun ca inca are o usoara "retinere" la abordarea rampelor, dar am simtit-o mai sprintena la drumurile in afara desi au fost cateva urcari in rampa, singura explicatie pe care am gasit-o ar putea fi calitatea benzinei. Subscriu la ceea ce au scris unii colegi aici pe forum despre troncanitul pe spate cand masina este goala (portbagaj/punte spate). Am montat unele chedere prin portbagaj la acel placaj, verificat roata de rezerva daca este bine prinsa etc. si tot se aude. Acum sincer nu ma deranjeaza atat de mult, doar ca nu mi se pare normal ca o masina noua rulata ~500 km din 8000km pe drumuri mai denivelate sa faca astfel.
Drumuri bune!
Salutari tuturor,
imi puteti spune cat costa un set original Mitsubishi de covorase cauciuc (4+ tavita portbagaj) la reprezentanta in RO ? Intrucat nu sunt in RO si vine sezonul rece, ploios etc. am spus ca ar trebui sa iau un set din acest tip de covorase si am mers la o reprezentanta Mitsubishi din aceasta tara, membra UE....iar pretul final este de 154,85 euro. Vroiam doar sa fac o comparatie intre preturi, dar cred totusi ca este un pic cam exagerat pretul....evident pot sa iau de pe ebay sau alte site-uri specializate pe accesorii....dar era interesant de stiut acest aspect, daca cineva are informatii...Multumesc !
Drumuri bune!
imi puteti spune cat costa un set original Mitsubishi de covorase cauciuc (4+ tavita portbagaj) la reprezentanta in RO ? Intrucat nu sunt in RO si vine sezonul rece, ploios etc. am spus ca ar trebui sa iau un set din acest tip de covorase si am mers la o reprezentanta Mitsubishi din aceasta tara, membra UE....iar pretul final este de 154,85 euro. Vroiam doar sa fac o comparatie intre preturi, dar cred totusi ca este un pic cam exagerat pretul....evident pot sa iau de pe ebay sau alte site-uri specializate pe accesorii....dar era interesant de stiut acest aspect, daca cineva are informatii...Multumesc !
Drumuri bune!
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Salut, pentru presuri cauciuc si tavite incearca topicul de aici (iesi pe la 350ron cu toate)
Se ofera si un 5% disccount deoarece esti membru mitsu.
Presurile si tavita se potrivesc 100% si sunt de o calitate f buna.
Poti alege doua tipuri de tavite pt portbagaj, normala sau premium...personal am ales premium.
Se ofera si un 5% disccount deoarece esti membru mitsu.
Presurile si tavita se potrivesc 100% si sunt de o calitate f buna.
Poti alege doua tipuri de tavite pt portbagaj, normala sau premium...personal am ales premium.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator