Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 117hp
QUOTE (cojack @ Oct 30 2014, 07:01 PM) la 200 E nu era mai convenabil sa mai pui 100-150E si luai un set calumea de jante de aliaj si pentru iarna?
drumuri bune sa ai!
Nu vad de ce as investi suplimentar intr-un al doilea set de jante de aliaj special pentru sezonul rece...aduce un plus de performanta fata de ce poate masina in momentul de fata?...sau poate aspectul estetic este important...din punctul meu de vedere este suficient, dar daca gresesc...corectati-ma.
drumuri bune sa ai!
Nu vad de ce as investi suplimentar intr-un al doilea set de jante de aliaj special pentru sezonul rece...aduce un plus de performanta fata de ce poate masina in momentul de fata?...sau poate aspectul estetic este important...din punctul meu de vedere este suficient, dar daca gresesc...corectati-ma.
eu unul as investi suplimentar da din doua motive:
1 aspectul estetic
2 la revanzare se gasesc mult mai usor cumparatori la jantele de aliaj decat la cele de tabla (mi se par scumpe jantele de tabla) ; cele de tabla ruginesc ceea ce inseamna o munca in plus pentru a le tine in forma lor initiala
cu respect cojack!
1 aspectul estetic
2 la revanzare se gasesc mult mai usor cumparatori la jantele de aliaj decat la cele de tabla (mi se par scumpe jantele de tabla) ; cele de tabla ruginesc ceea ce inseamna o munca in plus pentru a le tine in forma lor initiala
cu respect cojack!
Aspectul estetic o sa fie unul clasic in cazul meu: masina alba cu jante negre, care nu o sa arata chiar asa de rau (se poarta si la marci mai cunoscute in acest sezon). Jantele de tabla (otel ca sa fim mai exacti) nu ruginesc asa usor, desi nu necesita aproape nici un fel de ingrijire speciala. Avand in vedere conditiile de iarna: sare, pietris etc., consider ca jantele de aliaj sunt mult mai expuse la actiunea acestori factori, prin urmare necesita o ingrijire mult mai atenta.
Salutari tuturor,
saptamana trecuta am efectuat a II-a revizie la aprox. 40K.
Timp conform devizului: 2,7h
Consumabile: Ulei Mitsubishi Diamond 5W-30 (4,2l), filtru de ulei, lichid de frana (DOT4), filtru polen.
Operatiuni conform protocolului de mentenanta: verificari, lubrifieri...test baterie, etc.
Cost: 300 euro.
Un pic supraevaluat pretul...cel mai scump punct a fost evident manopera.
Drumuri bune va doresc!
saptamana trecuta am efectuat a II-a revizie la aprox. 40K.
Timp conform devizului: 2,7h
Consumabile: Ulei Mitsubishi Diamond 5W-30 (4,2l), filtru de ulei, lichid de frana (DOT4), filtru polen.
Operatiuni conform protocolului de mentenanta: verificari, lubrifieri...test baterie, etc.
Cost: 300 euro.
Un pic supraevaluat pretul...cel mai scump punct a fost evident manopera.
Drumuri bune va doresc!
Salutari tuturor,
a trecut ceva timp de la ultima postare. Acum masina a ajuns la 100.000 km si urmeaza sa primeasca un schimb pe fata: discuri, placute (ATE) + lichid de frana (aprox. 350 euro). Masina a fost intre timp inmatriculata in alta tara UE, trecand toate testele tehnice preliminare inscrierii cu bine.
Drumuri bune!
a trecut ceva timp de la ultima postare. Acum masina a ajuns la 100.000 km si urmeaza sa primeasca un schimb pe fata: discuri, placute (ATE) + lichid de frana (aprox. 350 euro). Masina a fost intre timp inmatriculata in alta tara UE, trecand toate testele tehnice preliminare inscrierii cu bine.
Drumuri bune!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori