Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 117hp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Joi Oct 30, 2014 7:01 pm

la 200 E nu era mai convenabil sa mai pui 100-150E si luai un set calumea de jante de aliaj si pentru iarna?
drumuri bune sa ai!

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Joi Oct 30, 2014 7:49 pm

QUOTE (cojack @ Oct 30 2014, 07:01 PM) la 200 E nu era mai convenabil sa mai pui 100-150E si luai un set calumea de jante de aliaj si pentru iarna?
drumuri bune sa ai!

Nu vad de ce as investi suplimentar intr-un al doilea set de jante de aliaj special pentru sezonul rece...aduce un plus de performanta fata de ce poate masina in momentul de fata?...sau poate aspectul estetic este important...din punctul meu de vedere este suficient, dar daca gresesc...corectati-ma.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Oct 31, 2014 10:52 am

eu unul as investi suplimentar da din doua motive:
1 aspectul estetic
2 la revanzare se gasesc mult mai usor cumparatori la jantele de aliaj decat la cele de tabla (mi se par scumpe jantele de tabla) ; cele de tabla ruginesc ceea ce inseamna o munca in plus pentru a le tine in forma lor initiala
cu respect cojack!

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Vin Oct 31, 2014 4:05 pm

Aspectul estetic o sa fie unul clasic in cazul meu: masina alba cu jante negre, care nu o sa arata chiar asa de rau (se poarta si la marci mai cunoscute in acest sezon). Jantele de tabla (otel ca sa fim mai exacti) nu ruginesc asa usor, desi nu necesita aproape nici un fel de ingrijire speciala. Avand in vedere conditiile de iarna: sare, pietris etc., consider ca jantele de aliaj sunt mult mai expuse la actiunea acestori factori, prin urmare necesita o ingrijire mult mai atenta.

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Sâm Noi 15, 2014 3:48 pm

Salutare tuturor,

parerea mea este ca nu arata chiar asa de rau...Cele de vara si-au incheiat misiunea pe anul acesta.

Drumuri bune!
Fişiere ataşate
summer.jpg
summer.jpg (1.11 MiB) Vizualizat de 3007 ori
winter.jpg
winter.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 3033 ori

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Dum Noi 16, 2014 6:40 pm

Arata foarte bine!

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Lun Dec 15, 2014 6:48 pm

Salutari tuturor,

saptamana trecuta am efectuat a II-a revizie la aprox. 40K.

Timp conform devizului: 2,7h
Consumabile: Ulei Mitsubishi Diamond 5W-30 (4,2l), filtru de ulei, lichid de frana (DOT4), filtru polen.
Operatiuni conform protocolului de mentenanta: verificari, lubrifieri...test baterie, etc.
Cost: 300 euro.

Un pic supraevaluat pretul...cel mai scump punct a fost evident manopera.

Drumuri bune va doresc!

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Lun Dec 15, 2014 11:15 pm

Si mie mi se pare cam scump, dar asta e.
Felicitari si pentru consum! Il ai putin mai mare decat il am eu cu un Colt de 1.1. Drumuri bune, ai o masina foarte buna si foarte frumoasa!

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Vin Sep 02, 2016 3:58 pm

Salutari tuturor,

pentru cei care doresc, jantele de tabla (postarea nr. 20) sunt disponibile + 1 set capace cu sigla Mitsubishi. Oferta voastra o puteti face printr-un mesaj privat. Multumesc.

Drumuri bune!

Avatar utilizator
Sawamoto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 02, 2013 4:38 pm

Mesaj de Sawamoto » Vin Dec 29, 2017 5:31 pm

Salutari tuturor,

a trecut ceva timp de la ultima postare. Acum masina a ajuns la 100.000 km si urmeaza sa primeasca un schimb pe fata: discuri, placute (ATE) + lichid de frana (aprox. 350 euro). Masina a fost intre timp inmatriculata in alta tara UE, trecand toate testele tehnice preliminare inscrierii cu bine.

Drumuri bune!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori