2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Mt Intense, Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2013 11:06 am

Salutare tuturor,

In cateva saptamani (10 Mai) voi fi posesorul unui Lancer 1.8 benzina MT, fabricatie 2009, nivel de echipare Inteste, Orient Red.
Lancer-ul are 31k km, arata impecabil exterior si interior, o voi lua de la un dealer auto (Mercedes, Honda) care o are in parcul de masini rulate din 2011.
De atunci masina nu a mai circulat pentru ca nu este inmatriculata. Masina in 2011 a fost recuperata din Leasing si de atunci sta, a mai fost miscata in parc doar pentru a fi spalata.

Ce as vrea sa stiu, va spun ca am cautat destul de mult pe forum dar nu am gasit raspunsurile necesare.
Ma adresez celor ma pot ajuta cu ceva sfaturi legate de revizia ce o voi face imediat ce iau masina.

1. Schimbul de ulei: as merge pe Castrol Edge 5W-40 - ce parere aveti? Este un ulei potrivit pentru acest tip de motor? Alte recomandari (testate) sunt mai mult decat binevenite.
2. Filtru ulei, aer, polen: aici as merge pe Mann dar sunt deschis si la alte propuneri care la fel sa fie testate.
3. Am observat ca nivelul lichidului de racire nu este unul corespunzator (este la un nivel mic). Recomandati schimbarea lui sau completare pana la nivelul optim?
4. Acelasi fapt si cu nivelul lichidului de frana.
5. In ceea ce priveste curelele (exceptand distributia care este pe lant) considerati ca este necesar verificarea lor si daca au urme de imbatranire sa fie inclocuite?
6. Astept si alte pareri de la voi.

Voi posta poze si voi tine un jurnal de bord detaliat dupa ce masina va intra in posesia mea.

Inca o chestiune, masina o voi lua din Ploiesti si nu vreau sa merg cu ea pana la Bucuresti pana nu ii fac revizia.
As vrea sa stiu cum este dealer-ul local din Ploiesti, Litex ca seriozitate si daca mecanicii sunt ok. Stiti cumva daca ma lasa sa vin cu uleiul si filtrele achizitionate de mine?

Multumesc mult!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Apr 22, 2013 11:46 am

Ca ulei ar fi mai indicat sa mergi pe un 5w30 dar nu e rau nici 5w40, producatorul nu conteaza doar sa fie ceva de calitate. Filtrele mann sunt foarte bune, deastea am pus si eu pe masina. Lichidul de racire poti sa completezi cu antigel sau apa distilata. Lichidul de frana lasa-l asa, acesta scade pe masura ce se uzeaza palcutele si creste la loc cadn pui placute noi, important e sa nu fie sub nivelul minim.
Masina avand putini km e deajuns daor ulei si filtre noi. Filtrul de aer de la motor ai putea sa il mai lasi ca producatorul zice sa fie schimbat abia la 60.000km si doar daca e nevoie mai devreme. Eu la 43.000km inca am filtrul de aer original desi la a 2a revizie cumparasem filtru nou mann dar nu l-am schimbat ca cel vechi arata bine.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2013 12:03 pm

Multumesc mult Flipper.
Va arat si cateva poze facute la dealer.
Fişiere ataşate
20130419_144059.jpg
20130419_144059.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 4072 ori
20130420_105825.jpg
20130420_105825.jpg (459.55 KiB) Vizualizat de 4086 ori
20130420_105821.jpg
20130420_105821.jpg (311.86 KiB) Vizualizat de 4070 ori
20130420_105828.jpg
20130420_105828.jpg (283.3 KiB) Vizualizat de 4073 ori
20130420_105813.jpg
20130420_105813.jpg (378.63 KiB) Vizualizat de 4074 ori
20130419_143959.jpg
20130419_143959.jpg (1.1 MiB) Vizualizat de 4072 ori
20130419_144258.jpg
20130419_144258.jpg (941.37 KiB) Vizualizat de 4074 ori
20130419_144144.jpg
20130419_144144.jpg (1.11 MiB) Vizualizat de 4071 ori

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Apr 22, 2013 3:19 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Apr 22 2013, 12:03 PM) Multumesc mult Flipper.
Va arat si cateva poze facute la dealer.

mai mult ca sigur poti face revizia cu piesele tale bafta multa si sa o stapanesti sanatos

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2013 3:26 pm

QUOTE (deyutzu @ Apr 22 2013, 03:19 PM) mai mult ca sigur poti face revizia cu piesele tale bafta multa si sa o stapanesti sanatos

Asta e bine.
Multumesc mult de urari!
Vroiam sa te intreb cum sunt jantele pe 18, vad ca si tu ai la fel. Cum se comporta la gropi, cat de ok sunt pe drumurile noastre?
Ma bate gandul sa le schimb cu unele pe 16 tot de aliaj dar astept ceva pareri daca sa le pastrez sau nu.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Apr 22, 2013 3:33 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Apr 22 2013, 03:26 PM) Asta e bine.
Multumesc mult de urari!
Vroiam sa te intreb cum sunt jantele pe 18, vad ca si tu ai la fel. Cum se comporta la gropi, cat de ok sunt pe drumurile noastre?
Ma bate gandul sa le schimb cu unele pe 16 tot de aliaj dar astept ceva pareri daca sa le pastrez sau nu.

Mai eu asta mi-am dorit o masina cu tendinte sport deci nu mi-a pasat asa mult confortul:D pentru mine sunt foarte ok dar la echiparea pe care o are masina mea este trecut si pachetul suspensii sport deci si mai tari decat la un lancer obisnuit. Gropile se simt si denivelarile dar pe viraje masina sta impecabil. Iarna am set complet pe 16. Acum depinde si ce cauciucuri are masina ta si ce presiune o sa pui in pneuri. Din cate stiu tu ai Yokohama si sunt foarte ok. ca si presiune ai grija ca producatorul recomanda 2.4 daca mergi pana in 160 km/h si 2.6 daca depasesti 160km/h daca cumva vi vineri la intalnire in Bucuresti te plimb putin sa vezi cum sunt.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2013 3:36 pm

QUOTE (deyutzu @ Apr 22 2013, 03:33 PM) Mai eu asta mi-am dorit o masina cu tendinte sport deci nu mi-a pasat asa mult confortul:D pentru mine sunt foarte ok dar la echiparea pe care o are masina mea este trecut si pachetul suspensii sport deci si mai tari decat la un lancer obisnuit. Gropile se simt si denivelarile dar pe viraje masina sta impecabil. Iarna am set complet pe 16. Acum depinde si ce cauciucuri are masina ta si ce presiune o sa pui in pneuri. Din cate stiu tu ai Yokohama si sunt foarte ok. ca si presiune ai grija ca producatorul recomanda 2.4 daca mergi pana in 160 km/h si 2.6 daca depasesti 160km/h daca cumva vi vineri la intalnire in Bucuresti te plimb putin sa vezi cum sunt.

As fi venit vineri dar maine plec din tara si ma intorc peste 2 saptamani.
Ce ma intereseaza este daca ai avut vreo prolema cu ele de la gropi dat fiind faptul ca talonul este destul de mic.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Apr 22, 2013 3:39 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Apr 22 2013, 03:36 PM) As fi venit vineri dar maine plec din tara si ma intorc peste 2 saptamani.
Ce ma intereseaza este daca ai avut vreo prolema cu ele de la gropi dat fiind faptul ca talonul este destul de mic.

Am 36.500 de km si pana acum nu am avut nicio problema chiar de curand am fost la un stand de suspensii si sunt la 100% functionale:) discurile originale o sa le schimbi foarte repede placutele pe la 20.000. Recomand sa iei ceva aftermarket asa am eu acum si am scapat de problema jantelor murdare si al scartzaitului enervant.

Revin cu o adaugare: nici pivotii sau geometria nu au nici cea mai mica urma de uzura

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2013 3:42 pm

Super! Aste e bine daca nu au patit nimic. Cred ca totusi o sa le pastrez dat fiind faptul ca arata f bine pe masina.
Am verificat si discurile si placutele inca mai merg.
Discurile se pot schimba cumva pe garantie? De unde voi lua masina voi avea un an garantie si sunt curios daca discurile se pot schimba pe garantie sau nu?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Apr 22, 2013 3:44 pm

Cauciucurile pe 18 au totusi un taloan relativ ok si daca ai si tu putina grija nu cred ca vei avea probleme, acum daca esti nepasator si ghinionist poti sa strambi si jantele pe 16. Masina arata mai bine cu jante pe 18, e mai stabila pe viraje, mai rigita si are o garda la sol cam cu 1cm mai mare fata de rotile pe 16, dar si jantele si anvelopele sunt mai scumpe. O anvelopa 215/45/R18 e aproape dublu ca pret fata de o anvelopa 205/60/R16 acelasi producator.

Pentru mai multa siguranta si liniste recomand cu caldura CASCO.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori