Scris: Lun Apr 07, 2008 10:50 pm
Cumparata pe 24 martie 2008.
Alegerea am facut-o dupa eliminarea unor candidate ca VW Passat si Mazda 6, la lupta stransa cu Honda Accord. Au contat mult aspectul (sotia era fascinata de designul exterior – eu mai rezervat datorita look-ului prea sportiv pt. gustul meu), performantele dinamice, manevrabilitatea, securitatea, dotarile incluse in varianta de varf, CVT-ul si navigatia. Vazand multele plangeri privind calitatea slaba a interiorului la echiparile mai de baza, am decis sa luam Instyle, care e o combinatie ciudata intre un interior de lux, decent si nesatisfacator (manere/cotiere la usi).
Ce e bine (in afara de aspectul exterior)
- Tinuta de drum excelenta: directie sensibila (face exact ce-i ceri), stabilitate deosebita in viraje, se lipeste de sosea, frana sigura si dozabila foarte exact.
- Motor suficient de puternic pt. 1.8 litri, silentios, sunet placut la turatie mai mare.
- CVT-ul lucreaza inteligent, reusind sa accelereze masina bine tinand motorul la turatii neasteptat de joase. Pe cruise control mentine viteza indiferent de rampa/panta. Poate ca s-a invatat cu mine mai repede decat eu cu el!
- Habitaclul suficient de spatios.
- Sistemul audio e la superlativ.
- Comod de condus, cu multe dotari utile: farurile bi-xenon adaptive lumineaza ca ziua, inaltimea reglata automat dupa incarcatura, comenzile mult folosite sunt pe volan, hands free blue-tooth cu comenzi vocale, display-ul multifunctional face toti banii
- Dupa 1500 km pe drumuri nu foarte bune inca nu a aparut nici un greier...
Ce nu imi place
- Cam mult zgomot de la rulaj, putea fi insonorizat si mai bine
- Venind de pe Espero si Peugeot 307 SW, portbagajul mi se pare insuficient
- Suspensia putin cam tare se simte la gropi, dar asta e pretul stabilitatii excelente...
- Oglinda laterala mare acopera vizibilitatea soferului la viraje stanga in traficul urban
- Butonul Info este plasat cam nefericit – trebuie sa te intinzi dupa el. Se pare ca n-a mai avut loc pe volan...
- Zgarcenie inexplicabila in anumite locuri: torpedou mic si neiluminat intr-un bord urias, lipsa leduri la comenzile geamurilor la pasageri, mocheta din portbagaj ar fi potrivita in cotetul de gaini, nu intr-o masina de peste 25K €.
Scuze daca am lungit-o prea mult, dar voiam sa ofer cat mai multe informatii pentru cei care nu sunt inca decisi. Incerc sa pun cat mai multe poze la urmatoarea postare.
Alegerea am facut-o dupa eliminarea unor candidate ca VW Passat si Mazda 6, la lupta stransa cu Honda Accord. Au contat mult aspectul (sotia era fascinata de designul exterior – eu mai rezervat datorita look-ului prea sportiv pt. gustul meu), performantele dinamice, manevrabilitatea, securitatea, dotarile incluse in varianta de varf, CVT-ul si navigatia. Vazand multele plangeri privind calitatea slaba a interiorului la echiparile mai de baza, am decis sa luam Instyle, care e o combinatie ciudata intre un interior de lux, decent si nesatisfacator (manere/cotiere la usi).
Ce e bine (in afara de aspectul exterior)
- Tinuta de drum excelenta: directie sensibila (face exact ce-i ceri), stabilitate deosebita in viraje, se lipeste de sosea, frana sigura si dozabila foarte exact.
- Motor suficient de puternic pt. 1.8 litri, silentios, sunet placut la turatie mai mare.
- CVT-ul lucreaza inteligent, reusind sa accelereze masina bine tinand motorul la turatii neasteptat de joase. Pe cruise control mentine viteza indiferent de rampa/panta. Poate ca s-a invatat cu mine mai repede decat eu cu el!
- Habitaclul suficient de spatios.
- Sistemul audio e la superlativ.
- Comod de condus, cu multe dotari utile: farurile bi-xenon adaptive lumineaza ca ziua, inaltimea reglata automat dupa incarcatura, comenzile mult folosite sunt pe volan, hands free blue-tooth cu comenzi vocale, display-ul multifunctional face toti banii
- Dupa 1500 km pe drumuri nu foarte bune inca nu a aparut nici un greier...
Ce nu imi place
- Cam mult zgomot de la rulaj, putea fi insonorizat si mai bine
- Venind de pe Espero si Peugeot 307 SW, portbagajul mi se pare insuficient
- Suspensia putin cam tare se simte la gropi, dar asta e pretul stabilitatii excelente...
- Oglinda laterala mare acopera vizibilitatea soferului la viraje stanga in traficul urban
- Butonul Info este plasat cam nefericit – trebuie sa te intinzi dupa el. Se pare ca n-a mai avut loc pe volan...
- Zgarcenie inexplicabila in anumite locuri: torpedou mic si neiluminat intr-un bord urias, lipsa leduri la comenzile geamurilor la pasageri, mocheta din portbagaj ar fi potrivita in cotetul de gaini, nu intr-o masina de peste 25K €.
Scuze daca am lungit-o prea mult, dar voiam sa ofer cat mai multe informatii pentru cei care nu sunt inca decisi. Incerc sa pun cat mai multe poze la urmatoarea postare.