Mitsubishi Lancer 1.8 Did Instyle 150 Cai
Buna seara deschid si eu un topic chiar daca este cam tarziu cu masina mea sunt mandrul posesor al unui Mitsubishi Lancer 1.8 DID Instyle din Februarie 2011 cumparat de nou de la M Car Metalurgiei. Masina a fost visul meu de aproximativ 2 ani. Mi-am dorit o masina pe care sa nu o vad in fiecare zi pe strada (chiar daca acum sunt foarte multe), sa imi ofere siguranta, stabilitate putere. Lancerul meu imi ofera absolut orice am nevoie si imi satisface orice dorinta (in materie auto) . In prezent masina are 35.500 KM. Pana acum am schimbat uleiul la 7500 de km din cauza regenerarii dupa care am pus in motor ulei Mobil1 ESP FORMULA 5w30 care pana la revizia de 18.000 de km nu mi-a mai facut absolut nicio problema dar a trebuit sa schimb placutele.Am pus unele originale 450 RON + manopera undeva la 100 ron. La revizie am uitat sa le spun celor de la receptie sa puna tot Mobil si m-am trezit cu uleiul lor Mitsubishi si a fost schimbat si alternatorul in urma unei rechemari a acestui model de motor. Dupa 5.000 de km am fost nevoit sa il schimb iar cu Mobil 1. La revizia de 2 ani la 35.000 de km mi s-a spus ca trebuiesc schimbate iar placutele discurile, un simering la distributie si un simering la planetara. Simeringurile au fost schimbate pe garantie iar placutele si discurile am optat pentru ceva aftermaket pentru ca am spus ca vreau sa incerc si altceva, deja mi se pare bataie de joc ca la o firma care vrea sa se respecta sa trebuiasca sa schimbi placutele si discurile cam la fiecare revizie. Asta pe partea mecanica pe partea de tinichigerie fix de ziua mea la 2 luni dupa ce am cumparat masina am fost lovit in spate de catre un nene nehotarat care s-a decis sa schimbe banda cand eu acordam prioritate pietonilor de pe trecere si am trecut la bara spate de Ralliart. Reparatia a fost efectuata la M Car Metalurgiei, dupa 3-4 zile la spalatorie intre partea de plastic a difuzorului si partea normala de plastic a barei a sarit vopseaua. M-am dus frumos la service si a2a zi mi-au adus masina vopsita doar acea bucatica sarita si in jurul ei urme de gazare bineinteles ca am simtit ca turbez de nervi si am fost personal la vopsitorie pentru ca ei vopseau pe vremea aceea la Ford. Ajuns acolo baietii veseli mi-au cam ras in nas spunand "ce domne ca sunteti pretentios". dupa ce au refacut din nou doar bucatica sarita dar au facut-o ok nu am mai avut probleme cu ea. Dupa am avut un alt incident si am schimbat bara fata tot cu una de Ralliart in iulie 2011. De atunci si pana acum nu am mai avut nicio problema si masina merge chiar mai bine decat in prima zi . Consumul este cel dat in carte chiar daca real la pompa nu prea se aseamana cu ceea ce spune calculatorul. Masina a venit cu cauciucuri Dunlop Sp Sport 5000m de care nu prea am fost foarte multumit ca si aderenta, sunt destul de pretentios la franare asa ca la aniversarea de 2 ani m-am decis sa o incalt cum se cuvine. I-am luat un set complet de roti de vara Michelin Pilot Super Sport, este cu totul si cu totul altceva masina acum sta mult mai bine pe sosea, simti cat de bine pune toata puterea jos, frana este incredibila, pe viraje se lipeste si sunt foarte silentioase. Bafta multa tuturor si multi km fara probleme cu stima (UN MANDRU POSESOR DE MITSU)
- Fişiere ataşate
-
- DSC01742_r.jpg (2.08 MiB) Vizualizat de 3356 ori
-
- IMG_4855_r.jpg (3.19 MiB) Vizualizat de 3379 ori
-
- IMG_1419.JPG (131.53 KiB) Vizualizat de 3366 ori
-
- IMG_1098.JPG (131.91 KiB) Vizualizat de 3389 ori
-
- 47227_453052071412027_982531478_n.jpg (89.19 KiB) Vizualizat de 3361 ori
-
- 189329_453051974745370_15358954_n.jpg (170.06 KiB) Vizualizat de 3394 ori
-
- 59330_480364798680754_439845211_n.jpg (180.9 KiB) Vizualizat de 3375 ori
-
- IMG_1831.JPG (760.8 KiB) Vizualizat de 3396 ori
-
- DSC_7944.JPG (3.71 MiB) Vizualizat de 3394 ori
-
- DSC_7933.JPG (5.1 MiB) Vizualizat de 3418 ori
-
- IMG_1336.JPG (677.9 KiB) Vizualizat de 3383 ori
-
- IMG_1177.JPG (616.02 KiB) Vizualizat de 3401 ori
-
- DSC05988.JPG (2.54 MiB) Vizualizat de 3389 ori
-
- DSC06000.JPG (2.65 MiB) Vizualizat de 3383 ori
-
- DSC05972.JPG (2.41 MiB) Vizualizat de 3383 ori
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Ma impac foarte bine cu ea, stau la curte si o spal destul de des ii fac tratamente cu ceara poilshuri fine la culoare nu am probleme cu ea, o bibilesc cat pot eu de mult. Oricum cu domnul Florin Musat care este acum la tinichigerie am avut asa si o divergenta imi explica el mie cum ca eu imi spala masina prost la spalatorie deaia a sarit vopseaua. De cand am masina si pana acum nu a vazut decat de 2 ori spalatoria de cartier pentru ca nu vreau sa ma trezesc cu zgarieturi pe ea, dupa i-am spus ca numai eu spal masina asta personal acasa,el imi spune ca da stii ca trebuie sa ti duza la 40 de cm ca orice vopsea ar sarii daca tu stai aproape cu duza aia(aberatii gratuite) Cand este iarna ma duc la OMV sa dau jos mizeria aia de pe ea si cam atat daca mai e o zi cada cu soare atunci o fac bec cu spuma/shampon si ceara.
QUOTE (PaulAdrian @ Mar 21 2013, 09:06 AM) Bun venit! O super masina!
La cat mai multe drumuri fara incidente!
Mersi mult de asemenea iti doresc si tie cati mai multi km fara probleme
QUOTE (PaulAdrian @ Mar 21 2013, 09:06 AM) Bun venit! O super masina!
La cat mai multe drumuri fara incidente!
Mersi mult de asemenea iti doresc si tie cati mai multi km fara probleme
Felicitari si sa te bucuri de ea. Faza cu placutele/discurile este clasica in service-urile romanesti. Mie imi zice de pe la 12000km sa schimb placutele de pe fata si am acum 26000 si inca ma mai tin (m-am holbat eu la ele cand am schimbat rotile acum o saptamana). Asa mai fac si ei un ban (ne)cinstit.
Mersi de asemenea, asa mult mi-am dorit si eu Ralliart dar m-au cam speriat cei de la service, mi-au spus ca reviziile sunt la 7500 ca defapt consuma 16-18 real si mi-am luat 1.8,nu imi pare asa rau dar tot un Ralliart imi doresc;;) sa o stapanesti si tu sanatos si sa nu ai parte de nicio problema cu ea. Acum ca o sa iasa din garantie pa si la revedere service Mitsubishi.
EU am 42.000km si inca am placutele de noua si mai au cam 30-40%, in toamna la urmatoarea revizie cel mai probabil de schimb. De iarna trecuta au inceput sa scartie dar mecanicul a zis ca asa fac toate dupa ce se uzeaza peste jumate si ca mai au carne(vazut si de mine) si nu merita sa le schimb.
Placutele spate mai au cam 60-70%.
AM un stil de condus ingeneral linistit dar ma mai apuca si pe mine pandaliile si ma dau la ea uneori.
Placutele spate mai au cam 60-70%.
AM un stil de condus ingeneral linistit dar ma mai apuca si pe mine pandaliile si ma dau la ea uneori.
Concluziile pe care eu le trag din ceea ce am citit pe forum sunt urmatoarele. Se pare ca doar la
Anumite serviceuri se uzeaza cam repede aceste placute.eu folosesc frana de motor cam la fiecare oprire si nu conduc sportiv decat asa cand vorba ta ma apuca pandaliile. Am discurile si placutele vechi vin maine cu ele
Daca vrei sa le vezi. M-au tinut 18.000 de km placutele si 35.000 discurile
Anumite serviceuri se uzeaza cam repede aceste placute.eu folosesc frana de motor cam la fiecare oprire si nu conduc sportiv decat asa cand vorba ta ma apuca pandaliile. Am discurile si placutele vechi vin maine cu ele
Daca vrei sa le vezi. M-au tinut 18.000 de km placutele si 35.000 discurile
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori