2008 Lancer Invite 2.0 140 HP Glacier Silver
[align=center:d1019c37f7]Ea e Mitseritza Lanceritza si are aproape 3 saptamani.
Deocamdata doar 500 de km. Niciun fel de problema pana acum. In afara de faptul ca m-am cam certat cu tipa aia de la bluetooth ca nu recunostea doi-ul si tot zero intelegea.
Urmeaza led-uri, praguri interioare de alumuniu, ornament cromat portbagaj si multe altele [/align:d1019c37f7]
Deocamdata doar 500 de km. Niciun fel de problema pana acum. In afara de faptul ca m-am cam certat cu tipa aia de la bluetooth ca nu recunostea doi-ul si tot zero intelegea.
Urmeaza led-uri, praguri interioare de alumuniu, ornament cromat portbagaj si multe altele [/align:d1019c37f7]
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
QUOTE (adysss)Deocamdata nu..sunt alte prioritati.
Problema: Nivelul uleiului se apropie de minim. Ce-mi recomandati sa fac ? Sunt obligat sa merg la service ca sa-mi adauge ei ulei ? Sunt obligat sa cumpar de la ei ? Masina asta are filtru de particule ? Ce tip de ulei trebuie sa cumpar ?
Multumesc anticipat
Recomandarea mea este sa mergi in service ca sa-ti completeze ei cu ulei pentru ca nu stii cu ce tip a venit masina din fabrica si nu e bine sa le amesteci.
Totusi, cati km ai cu masina de ai ajuns cu nivelul pe minim?
Problema: Nivelul uleiului se apropie de minim. Ce-mi recomandati sa fac ? Sunt obligat sa merg la service ca sa-mi adauge ei ulei ? Sunt obligat sa cumpar de la ei ? Masina asta are filtru de particule ? Ce tip de ulei trebuie sa cumpar ?
Multumesc anticipat
Recomandarea mea este sa mergi in service ca sa-ti completeze ei cu ulei pentru ca nu stii cu ce tip a venit masina din fabrica si nu e bine sa le amesteci.
Totusi, cati km ai cu masina de ai ajuns cu nivelul pe minim?
Si la mine e aproape minim. Am 9000km si nu cred ca imi ajunge pana la revizie. Cand am luat masina am fost instiintat de faptul ca nivelul uleiului o sa scada. Nu stiu daca asta se intampla pt ca e motorul nou sau asa va face mereu. Mi s-a spus ca pot sa completez eu, important este sa fie acelasi tip de ulei; nu mai tin minte exact care era tipul, dar cand o sa ii pun o sa dau un tel si aflu.
Nu e neaparat sa mergi in service pentru asta, decat daca ai prea mult timp liber
Nu e neaparat sa mergi in service pentru asta, decat daca ai prea mult timp liber
QUOTE (cix)Si la mine e aproape minim. Am 9000km si nu cred ca imi ajunge pana la revizie. Cand am luat masina am fost instiintat de faptul ca nivelul uleiului o sa scada. Nu stiu daca asta se intampla pt ca e motorul nou sau asa va face mereu. Mi s-a spus ca pot sa completez eu, important este sa fie acelasi tip de ulei; nu mai tin minte exact care era tipul, dar cand o sa ii pun o sa dau un tel si aflu.
Nu e neaparat sa mergi in service pentru asta, decat daca ai prea mult timp liber
In general dieselurile consuma ulei. Unele mai mult altele mai putin. Probabil ca fiind nou, consumul e un pic mai mare. Ulterior, nu ar trebui sa mai fii nevoit sa completezi pana la urmatorul schimb. Parerea mea.
De completat poti sa-l completezi si tu daca stii tipul de ulei pe care-l ai in motor dar, cand am luat eu masina, dealerul mi-a spus ca nu am voie sa-i completez decat apa pentru spalat parbrizul. In rest, orice alte completari se fac in service. :?
Nu e neaparat sa mergi in service pentru asta, decat daca ai prea mult timp liber
In general dieselurile consuma ulei. Unele mai mult altele mai putin. Probabil ca fiind nou, consumul e un pic mai mare. Ulterior, nu ar trebui sa mai fii nevoit sa completezi pana la urmatorul schimb. Parerea mea.
De completat poti sa-l completezi si tu daca stii tipul de ulei pe care-l ai in motor dar, cand am luat eu masina, dealerul mi-a spus ca nu am voie sa-i completez decat apa pentru spalat parbrizul. In rest, orice alte completari se fac in service. :?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori