2011 Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1,8 Did Black Intense 150cp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Lun Mai 12, 2014 1:56 pm

QUOTE (PaulAdrian @ May 9 2014, 09:37 PM) Dupa multa perseverenta si multe rugaciuni operatia a reusit...puteam fi un chirurg bun
Cummm !!!!!!!!!!! Si eu am patit la fel !

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mar Mai 13, 2014 9:25 am

Ai doua cai de acces, prima e cea de la becul de pozitie si a doua e pe la becul de faza scurta. Prin orificiul de la faza scurta cu o sarma incerci sa impingi capacul cat mai aproape de locasul ei. Capacul are doua cleme. Ar trebui sa ajunga in pozitia in care clema de sus intra la locul ei trebuind doar sa tragi de clema de jos. Ca sa aduci capacul in pozitia asta foloseste un tub/pai prin care sa tragi un fir de nailon de doua ori(cel de pescuit e ideal ca nu se rupa) si sa-l "strangulezi" ca sa-l poti trage (ca sa iti faci o idee cam asa ar trebui sa arate. Prinde clema de sus si trage capacul spre pozitia lui. Ar trebui sa ajungi in pozitia in care doar clema de jos ar trebui "impinsa". Cum evident ca nu ai cum foloseste o sarma mai tare care sa aibe capatul in forma L, si incearca sa agati clema prin orificiul becului de pozitie. Mare atentie cum vei trage capacul deoarece clema e destul de sensibila si nu vrei sa risti sa se rupa ca nu mai poti face nimic.
Operatiunea a durat cam doua ore. Am fost de 3 ori in pozitia buna, dar de fiecare data am scapat capacul inapoi in far. Trebuie sa fi perseverent. Singura varianta ar fi fost sa dai jos sticla de pe far si nu vrei sa ajungi acolo.

Multa bafta!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Mai 13, 2014 10:53 am

Multumesc fff mult !Ca sa evit demontarea farului am folosit cele doua orificii , doua coliere de plastic , chiar si banda dublu adeziva ,dar ideea cu ochiul din fir de nailon este geniala !
Dar daca as folosi acceasi metoda cu fir si pentru clema inferioara ?
Are vreo importanta ordinea de prindere in suport a clemelor ; intai cea superioara ulterior cea inferioara sau viceversa ?

Multumesc inca odata !O zi buna !
AC

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mar Mai 13, 2014 3:20 pm

Salut, prima data trebuie sa intre clema de sus deoarece aceea nu are piedica (defapt piedica e chiar orificiul), daca te uiti mai atent vei vedea pe baza orificiului o piedica pentru clema...odata pozitionata clema de sus mai lipseste numai sa tragi cu o sarma tare clema de jos...poti folosi aceeasi metoda cu fir si pentru clema de jos dar este putin mai dificil dat fiind spatiul pe care-l ai...poti prinde cu ochiul de nailon ambele cleme...daca-ti reuseste asa iti predau "cupa" ) Bafta!

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Mai 13, 2014 3:48 pm

Sa fie ! Multumesc mult !

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mar Mai 20, 2014 9:22 pm

Am norocul de a avea loc de parcare in fata blocului, dar ghinionul de a fi sub un brad...problema? multa multa rasina pe masina...
V-as ruga sa ma ajutati cu solutii de indepartare a rasinii.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Mie Mai 21, 2014 10:19 am

Salut, o solutie ar fi dar dupa ce indepartezi rasina, ca sa eviti problemele pe viitor sa incerci o colantare (ori transparenta, ori la culoare) a zonelor care sunt expuse cel mai mult.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mie Mai 21, 2014 2:21 pm

Mersi de raspuns, dar inainte de colantare ar trebui sa indepartez rasina...

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Mai 21, 2014 4:37 pm

QUOTE (PaulAdrian @ May 21 2014, 02:21 PM) Mersi de raspuns, dar inainte de colantare ar trebui sa indepartez rasina...

Salut,

Pe net poti gasi diverse solutii de scoatere a rasinii, de la alcool, spirt la benzina si motorina.
Eu am gasit ceva de la mafra ii spune puliresina. Poti da un search. Nu am folosit acest produs si nu iti pot garanta daca este bun sau nu.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mai 21, 2014 7:23 pm

Polishul cred ca e cea mai buna solutie. Apoi ceruiesti masina periodic. Ceara creiaza un strat subtire "uleios" sa zic asa si astfel depunerile sunt mult mai usor de indepartat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori