2011 Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1,8 Did Black Intense 150cp
Candva am fost nevoit si eu sa sterg urmele de adeziv de la un stiker. Am incercat cu spirt si lichid de parbriz dar nimic. Apoi am zis sa incerc cu putine crema de polish si o carpa, in cateva secunde nu mai aveam nicio urma de lipici. Eu cred ca crema de polis e cea mai buna pentru indepartarea contaminarilor de pe vopsea, sticla si alte obiecte luciose.
Atentie a nu se da cu polis pe plasticul negru nevopsit pt ca se pateaza.
Atentie a nu se da cu polis pe plasticul negru nevopsit pt ca se pateaza.
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Mersi de raspunsuri domnilor!
Inainte de polish am zis sa incerc o solutie de indepartat rasina/ceara/pete, pulimax (ma scuzati)
Polishul va urma sa-l fac in luna iunie.
Am din pacate si cateva pete mici de rugina pe capota...vopseaua stiam din cate am citit pe forum ca nu e de cea mai buna calitate.
Inca nu am renuntat la ideea de a lua un eleron, modelul discret.
Am gasit la noi acest model.
A mai incercat cineva varianta asta?
Inainte de polish am zis sa incerc o solutie de indepartat rasina/ceara/pete, pulimax (ma scuzati)
Polishul va urma sa-l fac in luna iunie.
Am din pacate si cateva pete mici de rugina pe capota...vopseaua stiam din cate am citit pe forum ca nu e de cea mai buna calitate.
Inca nu am renuntat la ideea de a lua un eleron, modelul discret.
Am gasit la noi acest model.
A mai incercat cineva varianta asta?
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Ieri mi-a venit coletul cu produsele MA-FRA. Am dat cu Puliresina pentru a indeparta petele si pot sa spun ca rezultatele au fost foarte bune. Petele erau deja uscate, am dat cu acest spray pe suprafata lor, lasand un minut sa actioneze si apoi am sters fin cu o laveta. Petele au disparut.
Un alt lucru care vi-l recomand este tratamentul hidrofob pentru parbriz. Clipul acesta spune totul. Ieri pe ploaie am mers, de proba, fara stergatoare la o viteza de 80-90 km/h si am avut o foarte buna vizibilitate.
Acest tratament ar trebui sa dureze pana la 6 luni. Tratamentul se poate face in regim propriu folosind Aquapel (din cate am citit asta ar fi un produs excelent). Se gaseste pe ocazii/olx/etc la 35-40 lei. Merita!
Un alt lucru care vi-l recomand este tratamentul hidrofob pentru parbriz. Clipul acesta spune totul. Ieri pe ploaie am mers, de proba, fara stergatoare la o viteza de 80-90 km/h si am avut o foarte buna vizibilitate.
Acest tratament ar trebui sa dureze pana la 6 luni. Tratamentul se poate face in regim propriu folosind Aquapel (din cate am citit asta ar fi un produs excelent). Se gaseste pe ocazii/olx/etc la 35-40 lei. Merita!
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Ieri am schimbat si stergatoarele.
Cele vechi nu mai stergeau asa bine si aveau lamela rupta 2-3 cm la extremitati. Oricum daca trecea o zi fara sa le folosesc aproape ca se lipeau de parbriz fortand astfel mecanismul.
Am optat pentru Bosch Aerotwin (600 + 450). Doar un minus au, sunt mai masive decat cele stock si mai vizibile din interior. In rest sterg asa cum ar trebui sa stearga o pereche de stergatoare noi.
La aceeasi comanda am adaugat si becuri OSRAM Night Breaker Unlimited HB4.
Acestea inca nu le-am montat deoarece becurile care le am momentan (Narva Range Power Blue) rezista bine.
Cele vechi nu mai stergeau asa bine si aveau lamela rupta 2-3 cm la extremitati. Oricum daca trecea o zi fara sa le folosesc aproape ca se lipeau de parbriz fortand astfel mecanismul.
Am optat pentru Bosch Aerotwin (600 + 450). Doar un minus au, sunt mai masive decat cele stock si mai vizibile din interior. In rest sterg asa cum ar trebui sa stearga o pereche de stergatoare noi.
La aceeasi comanda am adaugat si becuri OSRAM Night Breaker Unlimited HB4.
Acestea inca nu le-am montat deoarece becurile care le am momentan (Narva Range Power Blue) rezista bine.
- Fişiere ataşate
-
- IMAG0452.jpg (248.46 KiB) Vizualizat de 2558 ori
-
- IMAG0453.jpg (225.24 KiB) Vizualizat de 2552 ori
grija la cum il prinzi pe "porkbagaj" banda aceea dublu adeziva nu prea imi inspira incredere. eu am un vortex generator care pe A3 la intoarcerea de la Moeciu dupa intalnirea de primavara m-a parasit si era prins tot cu dublu adeziva la reprezentanta! Acmcaut "slicon" de parbriz, daca nici cu ala nu merge il donez!
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Azi am economisit vreo 100 si ceva de lei prin schimbarea in regim propriu a filtrelor de aer si de polen.
Nu e big deal si chiar nu se merita sa platesti in plus la reprezentanta.
Inca nu trebuia sa le schimb dar ma asteapta un drum de aprox 5000km in vacanta si am preferat si am filtre noi (schimbul normal era la sfarsit de august).
Am folosit filtre Mahle (152 lei + transport)
Filtru aer KNECHT LX 812
Filtru aer habitaclu KNECHT LAK 436
Ma voi duce si la o verificare generala la reprezentanta din Cluj (55lei +TVA)
Nu e big deal si chiar nu se merita sa platesti in plus la reprezentanta.
Inca nu trebuia sa le schimb dar ma asteapta un drum de aprox 5000km in vacanta si am preferat si am filtre noi (schimbul normal era la sfarsit de august).
Am folosit filtre Mahle (152 lei + transport)
Filtru aer KNECHT LX 812
Filtru aer habitaclu KNECHT LAK 436
Ma voi duce si la o verificare generala la reprezentanta din Cluj (55lei +TVA)
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Verificarea generala a iesit bine, mai putin nivelul uleiului, crescut cu 400ml.
Pe tester s-au vazut mai mult tentative esuate de regenerare, care s-au lasat cu motorina in baia de ulei.
Schimbul de ulei l-am facut in martie tot la reprezentanta, drumuri prin afara orasului fac dar se pare ca nu suficient de multe...e nevoie de 15-20 minute la o turatie constanta intre 2500-3000 ture pentru o regenerare reusita.
Nivelul maxim de ulei inainte sa apara eroarea in bord e undeva pe la 1.2 litri. Aici deja trebuie schimbat uleiul. La mine s-a scos surplusul de 400 ml (ulei cu motorina).
Problema e comuna la toate marcile cu filtru de particule.
Singura solutie pe care o vad in cazul asta ar fi o verificare intermediara doar pentru nivelul de ulei si scoaterea surplusului.
Pe tester s-au vazut mai mult tentative esuate de regenerare, care s-au lasat cu motorina in baia de ulei.
Schimbul de ulei l-am facut in martie tot la reprezentanta, drumuri prin afara orasului fac dar se pare ca nu suficient de multe...e nevoie de 15-20 minute la o turatie constanta intre 2500-3000 ture pentru o regenerare reusita.
Nivelul maxim de ulei inainte sa apara eroarea in bord e undeva pe la 1.2 litri. Aici deja trebuie schimbat uleiul. La mine s-a scos surplusul de 400 ml (ulei cu motorina).
Problema e comuna la toate marcile cu filtru de particule.
Singura solutie pe care o vad in cazul asta ar fi o verificare intermediara doar pentru nivelul de ulei si scoaterea surplusului.
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Am schimbat de 4 zile placutele de frana fata/spate. Am optat pentru ATE. (400 lei fata si spate)
Ca prima impresie, placutele au inceput sa prinda foarte repede, nu a fost nevoie de o perioada lunga sa se aseze.
Nu scartaie deloc. Mi se pare ca prind mai bine decat cele "originale", care erau nipparts (aviz fanilor de reprezentante).
Ca prima impresie, placutele au inceput sa prinda foarte repede, nu a fost nevoie de o perioada lunga sa se aseze.
Nu scartaie deloc. Mi se pare ca prind mai bine decat cele "originale", care erau nipparts (aviz fanilor de reprezentante).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori