Pagina 1 din 1

Scris: Dum Oct 21, 2012 2:26 am
de spidercata




Scris: Dum Oct 21, 2012 8:43 am
de razvante
Stim ca pozele fac cat o mie de cuvinte, dar era interesant sa ne scrii cate ceva despre ea. De cat timp e la tine, km, probleme etc. In rest arata extrem de bine pentru varsta ei si iti urez cat mai multi km cu ea.

Scris: Dum Oct 21, 2012 1:32 pm
de spidercata
Lancer glx

An 2000

1299cmc 12V, 75cp

107.000 Km reali

o am de vreo 5 luni si ma declar foarte multumit de ea

Scris: Dum Oct 21, 2012 9:53 pm
de andrei
Cati km ai facut pana acum cu ea?

Dpdv al consumului cum sta?

Plusuri, minusuri?

In rest, multi km fara incidente!

Scris: Lun Oct 22, 2012 12:03 am
de spidercata
am facut 11.000 Km fara probleme

consum 6-7 (8+daca merg pe autostrada)

minusuri inca nu am gasit, de plusuri nu are rost sa vb, pt ca tot omu' isi poate lauda masina

Scris: Lun Ian 06, 2014 6:02 pm
de vultu_rull
Salutare tuturor !!! http://www.depozitauto.ro/vand-mitsubis ... 96998.html cine e interesat ma poate contacta pentru mai multe detalii chiar si pentru probleme pe care le au ei cu masinutele de genul 1.3cc/75 cai. NU MA PREA PRICEP cu site-ul asta de scris cate una alta dar referitor la colegul SPIDERCATA sunt umpic cam sceptic de 8 % pe autostrada (depinde si cu ce viteza). Ca probleme ce le-am descoperit pe a mea cand i-mi consuma cam mult era din cauza clapetei mecanice din dreptul YAC-ului se vede sub clapeta de acceleratie o piesa circulara prinsa de un surubel in cruce(care in interior are o spirala ce tine clapeta de ceramica deschisa sau mai putin deschisa la temperatura mare). Cand acea spirala nu mai se dilata cum trebuie e cam nasol. eu am luat carburatia cu tot cu yac si senzorul de turatie pe dezmembrari ( TOATE SUNT IDENTICE CU COLT 1996-1998) la vre-o 100 roni. IAR pe galeria de injectie are in dreptul EGR-ului un canal prin chiulasa ce duce in galeria de evacuare (ce face transferul de gaze nearse cu sondele Lamda) Acel canal la mine era deja cam obturat aproape total de calamina fum etc (benzinica ROMANEASCA SI DE OMV) aerul trecand printr-un orificiu de 1,5-2 mm in loc de 80 -90mm... etc... probleme in rest nu prea apar filtre si uleiuri bune recomand ulei 15w-40 pe vara si 10w-40 iarna. INCA O DATA SALUTARI CA-S NOU P ACI