Lancer Glx 1.3cmc Year 2000
- spidercata
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 14, 2012 4:12 pm
- spidercata
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 14, 2012 4:12 pm
- vultu_rull
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Dec 16, 2013 5:16 pm
Salutare tuturor !!! http://www.depozitauto.ro/vand-mitsubis ... 96998.html cine e interesat ma poate contacta pentru mai multe detalii chiar si pentru probleme pe care le au ei cu masinutele de genul 1.3cc/75 cai. NU MA PREA PRICEP cu site-ul asta de scris cate una alta dar referitor la colegul SPIDERCATA sunt umpic cam sceptic de 8 % pe autostrada (depinde si cu ce viteza). Ca probleme ce le-am descoperit pe a mea cand i-mi consuma cam mult era din cauza clapetei mecanice din dreptul YAC-ului se vede sub clapeta de acceleratie o piesa circulara prinsa de un surubel in cruce(care in interior are o spirala ce tine clapeta de ceramica deschisa sau mai putin deschisa la temperatura mare). Cand acea spirala nu mai se dilata cum trebuie e cam nasol. eu am luat carburatia cu tot cu yac si senzorul de turatie pe dezmembrari ( TOATE SUNT IDENTICE CU COLT 1996-1998) la vre-o 100 roni. IAR pe galeria de injectie are in dreptul EGR-ului un canal prin chiulasa ce duce in galeria de evacuare (ce face transferul de gaze nearse cu sondele Lamda) Acel canal la mine era deja cam obturat aproape total de calamina fum etc (benzinica ROMANEASCA SI DE OMV) aerul trecand printr-un orificiu de 1,5-2 mm in loc de 80 -90mm... etc... probleme in rest nu prea apar filtre si uleiuri bune recomand ulei 15w-40 pe vara si 10w-40 iarna. INCA O DATA SALUTARI CA-S NOU P ACI
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori