2011 Mitsubishi Lancer Ralliart

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Terry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 14, 2012 7:29 pm

Mesaj de Terry » Mie Oct 10, 2012 3:58 pm

Va salut pe toti membrii mitsu.ro. Am un Mitsubishi Lancer Ralliart model 2011, full options si sunt foarte multumit de el.
Regret ca nu am putut participa la Paltinis, la intalnire, am avut alte treburi importante in acea perioada.
Ma bucur ca fac parte din familia Mitsubishi si consider ca sunt printre cele mai bune masini de pe piata, mai ales Ralliart-ul.
Am o intrebare pentru oricine ma poate lamuri: la o perioada nedefinita de timp, cand vreau sa ii dau contact, motorul nu porneste din prima, ca de obicei. Trebuie sa readuc contactul pe zero si sa mai incerc o data. De cand am cumparat Ralliart-ul, de 14 luni, mi s-a intamplat de 7 ori acest lucru. Am fost la service in Constanta si mi s-a spus ca nici ei nu stiu ce se intampla. Si ceilalti posesori de Ralliart din judet, vreo 5 la numar, au patit acelasi lucru. Explicatia...o astept inca.
Indiferent ca motorul este rece sau cald, mi se intampla acest lucru.
Oricine ma poate lamuri,ii multumesc aniticipat.
Altfel, numai bine tuturor si sper sa ne vedem la urmatoarea intalnire Mitsubishi de la anu'.
Va doresc tuturor o zi buna.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 10, 2012 4:43 pm

Salut, si bine ai venit. Referitor la problema ta, stai mai mult cu cheia in contact cand patesti asta? Adica te urci in masina,bagi cheia in contact si dai pe accesorii ca sa asculti muzica, astepti pe cineva cateva minute si apoi cand pleci dai direct la automat si nu porneste? Daca e asa, asta e designul. Se reactiveaza imobilizatorul.

Daca descui masina, te urci bagi cheia si dai direct la automat si nu porneste atunci e o problema cu imobilizatorul cel mai probabil.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Vin Oct 12, 2012 10:25 pm

Asteapta sa se stinga becurile de pe bord si apoi dai la cheie. Cand pui contactul se aprind becurile pe bord ca bradul de Craciun, daca e liniste auzi si ceva zgomote pe la motor, poate pompa de benzina care se amorseaza.. Dupe ce se sting o parte din becuri dai la cheie. Asa nu mai ai rateuri.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Oct 14, 2012 4:42 pm

Sa fie intr-un ceas bun!

Am modificat titlul topicului si l-am mutat intr-o sectiune in care consideram ca se incadreaza mai bine. Asteptam mai multe detalii/impresii/poze si, de ce nu, planuri de viitor.

Avatar utilizator
fanto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 28, 2012 5:24 pm

Mesaj de fanto » Lun Oct 15, 2012 12:01 am

sa o stapanesti sanatos, pentru problema ta o sa revin cu detalii, daca am. eu am patit aceeasi chestie pe un golf, era din contact.

Avatar utilizator
bogdanAlba
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 9:52 pm

Mesaj de bogdanAlba » Lun Oct 15, 2012 1:31 pm

Sincere felicitari pentru alegerea facuta!!! si multi km fara evenimente iti doresc!

Am aproape doi ani de cand sunt si eu posesor de Ralliart (sedan2010) si vreau sa-ti zic ca am avut si eu genul asta de probleme, cam de vre-o 4 sau 5 ori pe an!
Cauza identificata de mine este una cat se poate de simpla si banala si anume presiunea de vapori de benzina din rezervor! Mie mi s-a intamplat fie vara cand lasam masina in plin soare o zi intreaga si era foarte incinsa, fie dupa un drum foarte lung ....si asta in situatiile cand reporneam masina la 15-30 de minute dupa.
Problema identificata de mine este capacul de la rezervor care nu lasa sa refuleze presiunea de vapori de benzina care se creeaza in rezervor. Sa nu uitam ca noi utilizam benzina cu cifra octanica mare, adica minim 98. Cel mai adesea mi s-a intamplat cand eram alimentat cu Alto 101.
Remediu care am de gand sa-l aplic eu este sa gauresc capacul de plastic cu un burgiu subtire, de 1,5 sa zicem. Ce risti? Risti sa apara miros de benzina langa sau/ si in masina (inauntru doar cand mergi cu geamul deschis)

In doi ani de zile si 35.000 de km parcursi nu am mai intampinat alta problema cu exceptia unei rechemari in service (in garantie) ocazie cu care au inlocuit filtrul si carcasa filtrului de ulei de la cutia de viteze. Si asta din cauza unei garnituri de etansare de proasta calitate!

Apropos de service, ma refer la reviziile de intretinere....la cat praf e in tara asta iti recomand ca sa schimbi filtrul de aer de la motor la fiecare 7.500 de km

Spor la condus si....nu o ierta! Poti sa-i "dai" linistit, masina asta e facuta sa reziste si in plus de asta sa sti ca se simte fooooaaaarrrrrtteeeee bine pe drumurile de tara!

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Lun Oct 15, 2012 9:14 pm

Multa bafta si cat mai multi km. Sper sa te bucuri cat mai mult de ea.Eu ador modelul ralliart, dar inca bugetul nu mi permite una...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Oct 16, 2012 12:06 am

Vrem sa vedem poze.

Avatar utilizator
Terry
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 14, 2012 7:29 pm

Mesaj de Terry » Vin Noi 09, 2012 11:53 am

Salut,Bogdane si iti multumesc pentru explicatii. Intr-adevar, de cand am cumparat-o anu' trecut in august, i-am pus numai benzina de 100 de la OMV. Am mai auzit intre timp de faptul ca poate fi de la vaporii de benzina. E, totusi, ciudat ca un motor ca al nostru sa "tuseasca" cand ii dai contact. E, nici o masina nu e perfecta, dar in afara de incidentul asta, nu am avut probleme deloc, merge ceas, mai ales cand te infigi putin in acceleratie... Si ai dreptate, pe drumurile de tara este in elementul ei.
Multumesc inca o data tuturor care mi-au raspuns.
Va doresc numai bine, cat mai putine drumuri la service!!!
Poze in curand.
Bafta!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 09, 2012 12:17 pm

@Terry: Daca gauresti capacul busonului ai cam facut pipi pe canistra de vapori si tot sistemul de recuperare a lor. Problema asta n-ar trebui sa apara in mod normal, poate ca ai alimentat odata pana in buza si canistra a tras benzina si acum e infundata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori