Pagina 1 din 5
Scris: Vin Aug 24, 2012 10:44 pm
de razvante
Salutare tuturor. De cateva zile ma laud cu noua achizitie un mitsu clasic 2007. Am avut inainte un hyundai accent 2004 care a mers impecabil pana la 180k km cand am vandut-o. Daca vreti sa aflati ce inseamna furt in materie de design si proiectare auto comparati cele doua masini. Seamana ca doua picaturi de apa si pe parte de suspensie si pe parte de motor. Am pastrat bucsi de bara stabilizatoare de la vechea masina si cred ca se potrivesc.).
In fine masina actuala am luat-o de la un om foarte ok care lucreaza pentru reprezentanta Mitsu din expozitiei, ca atare masina a fost intretinuta exemplar.
As avea cateva intrebari:
-cum se da jos filtrul de aer, sincer din ce am vazut se desfac cele doua clipsuri..mai departe nu stiu.
-filtrul de polen se inlocuieste dand jos torpedoul? la masina surogat dinainte, asa se proceda.
-uleiul motul s-ar impaca ok cu motorul si cutia asta?
Cam atat, sper sa pot pune poze, daca mai sunt intrebari le scriu pe parcurs.
Scris: Vin Aug 24, 2012 11:36 pm
de razvante
Si cateva poze cu "fosta".
Scris: Lun Aug 27, 2012 10:12 am
de 2dor
Salut si bine ai venit. Sa o conduci cu placere si fara incidente.
Filtrul de aer de la motor se da jos departand cele 2 cleme metalice si tragand de filtru in sus. Filtrul de polen se da jos dupa ce scoti opritorul din stanga de la torpedou. Lasi torpedoul in jos, in stanga ai un opritor. Opritorul se scoate spre interiorul torpedoului, spre cuva. Apoi misti torpedoul spre stanga sa scape opritorul din dreapta care este fix, dupa care il scoti de tot(torpedoul). Observi o chestie de plastic gri cu 2 suruburi, le desfaci si scoti filtrul de aer.
Scris: Lun Aug 27, 2012 10:51 am
de razvante
Multumesc pentru urare. Incredibil...cam asa era si la accent cu filtrul de polen, doar ca nu era prins in suruburi.
Scris: Joi Aug 30, 2012 12:05 pm
de andrei
Sa fie intr-un ceas bun, frumoasa culoare!
Scris: Sâm Sep 01, 2012 10:15 pm
de razvante
Multumesc pentru urari, am schimbat filtrele, am schimbat uleiul vechi cu Motul x-cess 5w40,nu inainte de un engine flush cu Motul engine clean, am adaugat Motul fuel system clean,i-am facut un plin cu top '99 si i-am dat cateva talpi. Am reusit sa scad consumul extra destul de mult sub valorile initiale, iar masina incepe sa imi placa din ce in ce mai mult. A sa nu uit, a primit si noile placute de inmatirculare, B238AIC. Sper sa ajung si pe la intalniri sa o "stickaresc" si pe dansa.
Scris: Dum Sep 02, 2012 8:03 pm
de Beliath
stickerele le poti comanda de la andrei dai pm
Scris: Dum Sep 02, 2012 9:03 pm
de PIRI
Felicitari pentru achizitie.Sa o stapanesti sanatos.
Din cate vad este " geamana " cu ce am si eu.( Culoare exterioara si interioara,tapiterie, an fabricatie ,etc)
Scris: Lun Sep 03, 2012 9:17 am
de razvante
Multumesc. Mai am sa o stikeresc si sa ii fac un casco. In rest sunt extrem de multumit de masina.
Scris: Mie Sep 05, 2012 4:32 pm
de nfpetrovici
Salut, sa o stapanesti sanatos. E foarte frumos si Lancerul clasic. Cat iti consuma in oras? Ai sesizat vreo diferenta intre benzina 99 si 95?