2007 Lancer Clasic Albastru Marin

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Sep 10, 2012 9:40 am

Multumesc. Am sesizat o mica diferenta la demaraj in turatii mari adica dupa 4000rot/min. In rest nu am sesizat nici o diferenta, poate doar ca ii place motorului benzina de 99 mai mult si d-asta o bea ceva mai repede.

Ieri si alaltaieri am facut un drum ceva mai lung. Bucuresti-Ruse-Shumen-Varna-Nessebur si retur Nessebur-Varna-Balcik-Vama Veche-Agigea-A2-Bucuresti. 890km in total. Consum mediul estimat de mine 6,5l/100km. Conditii: 4 persoane, ac pornit absolut tot timpul, viteze ponderate 60-70km/h localitati 100-130km/h afara, cu cateva reprize la 160km/h pe A2. Benzina folosita: doar petrom '95. Devin din ce in ce mai incantat de masina mai ales ca am stabilizat consumul extraurban si dupa 3000km am inceput sa ma invat cu ea.

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Vin Oct 19, 2012 2:51 pm

Salut,

Imi poti spune cam cu cat a scazut consumul dupa ce ai facut curatarea motorului si a injectoarelor?
Te intreb pentru ca am luat de curand un Lancer clasic 1,6 si imi consuma 17 % in oras, in conditia in care nu m-am dat la ea prea tare.
Am inceput sa merg batraneste de cateva zile pentru ca sunt in perioada in care schimb piese pe ea si totusi ma duce la un 15,5%
Nu sunt absurd cu consumul dar imi pare putin peste masura normala.

Multumesc anticipat!

P.S Am uitat sa iti spun ca masina a stat un an si jumatate in parcare inainte sa o cumpar eu .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Oct 20, 2012 8:34 am

Tu ai o problema la masina. Panacee dinastea universale gen bagi solutia si s-a curatat motorul sigur nu iti aduce masina in parametri. Consumul de care pomenesti e maaaaaare pentru un 1.6. Ori conduci foarte prost, ori masina are o problema....relativ nasoala.

Diagnozaaaaaa...... Si cand spun diagnozaaaaaa ultimul lucru la care ma refer este legarea masinii la laptop, citit erori, constatat ca nu are, inchis laptopul. NU, diagnoza inseamna puricat masina cu laptopul, urmarit valorile citite de diagnoza, luat multimetru si puritcat fiecare componenta electronica a motorului si comparare a valorilor masurate cu cele din manual.

Eu am luat-o proasta din fabrica, dar consumul cel mai mare l-am avut doar cand era stricata, cand era foarte frig si faceam drumuri foarte scurte de nici nu se incalzea motorul. Dar nici atunci n-am reusit sa ma ating recordul tau. M-am "limitat" la "doar" 14.5

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Sâm Oct 20, 2012 9:35 am

Am fost cu ea in service, unde a fost pusa pe tester...
Sincer nu am stat langa ei sa vad daca au verificat asa in amanunt.
Ai o locatie , un service, o persoana cu care sa pot face aceasta verificare ?
Am avut o honda CRX DelSol cu un an inainte si imi consuma mai putin in conditia in care avea 160CP si schimbam numai la 4000
Service-ul la care am fost este unul destul de cunoscut in Bucuresti.
Au spus ca este ok si ca nu are nici o eroare la calculator
Totusi as incerca sa fac un test cu o persoana care stie ce inseamna Lancer, eu fiind un novice la acest capitol.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Oct 20, 2012 7:10 pm

Nu ne putem da nici unul din noi seama ce are masina ta pana nu vedem cum conduci, sau cum se "misca" motorul la ralanti si in mers. Eu am o mufa obd cu conexiune bluetooth, pot sa te ajut sa ne uitam sa vedem daca da vreo eroare, INSA am avut un necaz cu sonda lambda, si nici mama diagnozei de la Mitsubishi nu l-am identificat, noroc cu un mecanic priceput de acolo care a avut o idee nastrusnica pentru a identifica defectul.
Exact cum spunea si driverx nu exista solutii miraculoase care sa rezolve problema, la fel cum nu iti creste potenta daca iti dai cu nus ce crema.
Eu iti recomand totusi sa mergi la Mitsubishi expozitiei si iti pot recomanda in privat pe cineva foarte de treaba de acolo, ii poti spune ca vii din partea mea. Sau daca vrei sa facem o citire cu mufa obd, mie nu mi-e greu sa o iau in buzunar si sa ne intalnim.

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Lun Oct 22, 2012 2:55 pm

Am facut tot posibilul sa nu schimb peste 3000, am observat ca este putin mai bine dar inca nu imi dau seama cat ...
Astept raspuns pe privat.
Multumesc!

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Joi Oct 25, 2012 4:02 pm

Mie mi se pare subturat schimb sub 3000 la benzinara aspirata.
Nu cumva tocmai asta-i cauza ?

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Vin Oct 26, 2012 11:19 am

schimb azi uleiul in motor si filtru de ulei ....
nu imi place deloc ueliul si am impresia ca nici ei nu ii place prea tare...
nu stiu ce ulei a fost pus in motor inainte sa o cumpar , vine iarna si nu am incredere
de cand merg cu ea pana in 3000 de ture a scazut la 14,5%, nu consider ca este subturat

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Lun Oct 29, 2012 8:13 am

am identificat problema consumului...
-ulei foarte prost (trebuie schimbata baia de ulei pt ca nu se mai poate scoate surubul )
-bujiile nu au fost schimbate niciodata ( toti mecanicii imi spuneau ca nu este necesar pt ca merge motorul rotund si ca sunt eu tipicar)
multumesc pt sfaturi.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Oct 29, 2012 10:53 am

pai daca nu ai schimbat uleiul cum stii ca e vorba de uleiul prost?
sa schimbi baia din cauza surubului?!!!

bujii noi e f important sa ai. ia unele bune, nu te zgarcii la ele.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori