2007 Lancer Clasic Albastru Marin

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Oct 14, 2013 10:10 am

Sunt multe masini care vin din fabrica (de pe linia de asamblare) pe CNG sau GPL. Au cuplu si putere mai mare pe gaz decat pe benzina.

Rezervorul de GPL este mult mai rezistent decat cel de benzina, si mult mai sigur. Daca ti-a spart roata nu inseamna ca ti-ar fi spart si rezervorul de GPL.

Nu sunt toate masinile pe GPL pt ca nu e destul GPL pe lumea asta sa ajunga. In mare parte gazul e obtinut ca un produs secundar al rafinarii benzinei. Asta nu inseamna ca este un combustibil inferior.

Exista masini de drag race pe GPL, sute si sute de cai, turbine, superchargere, intercoolere scufundate in gheata, bani bagati multi in ele. Crezi ca si-a pus GPL ca e 3 roni/L sau pt ca are o rezistenta mult mai buna la detonatie?

Dezavantajul GPL vine numai din folosirea instalatiilor ieftine, montate mai mult sau mai putin dupa ureche. Daca in loc de injectoarele tale originale ti-ai pune niste injectoare after market buget, ai avea aceleasi probleme si pe benzina.

Nu am GPL pt ca nu am o masina cu motor adecvat acestui combustibil.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Oct 14, 2013 12:29 pm

Eu pot spune ca in timp ce conduceam vechea masina (un clio), am surprins si accidentat - ce-mi mai place sintagma asta - din spate o dacie break condusa de un nene pe la vreo 75 de ani.
Dansul nu mai avusese accident pana atunci si a ramas mut cand a vazut ca din impactul respectiv, adica pe la vreo 80 km/h, rezervorul lui de gpl era gaurit pe jumatate.
Nu a facut mare lucru acel rezervor (banuiesc ca si norocul a avut un cuvant de spus pentru ca nu au aparut probabil scantei) .. in afara de fsssssssssssssss

Nu cred ca sunt chiar bombe GPL-urile astea sincer ...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Oct 14, 2013 12:49 pm

Daca un rezervor de GPL explodeaza e ca si cum ar exploda o butelie. Deci pagubile si pierderile de vieti omenesti pot fi destul de mari. Acum mai depinde si de noroc(sa nu apara scantei, rezervorul sa fie gol, etc). Eu unul sunt contra instalatiilor GPL pe masini tocmai din aceste motive. Multi isi pun instalatii GPL pentru costul redus al gazului dar oare merita riscul?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Oct 15, 2013 1:14 pm

Mda, nu imi doream sa starnesc o discutie argument/contraargument privind gpl-ul, exact cum spuneam anterior, nici pe mine nu ma incanta gpl-ul. Intre timp masina a ajuns de ieri in service-ul din Expozitiei si astept un raspuns cu privire la verificari. Cauciucul va fi platit si el daca se constata ca e inutilizabil. Cei de la Generali s-au miscat exemplar ieri, acum sa vedem ce fac cei din service, Au zis ca miercurea viitoare cel tarziu o sa o am reparata.

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Mar Oct 15, 2013 3:23 pm

Succes cu reparatia !

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Oct 18, 2013 10:33 am

Multumesc. Sa vedem ce o iesi. Mai mari emotii am cu termenul la care va fi gata decat cu reparatia in sine.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Aug 01, 2014 1:05 pm

Nu am mai scris de ceva vreme pe aici. Reparatia dupa accident a iesit decent. In rest, mare lucru nu am mai facut masinii. Am luat niste cauciucuri noi de vara. Goodyear Efficientgrip Performance. Dupa 10k km se comporta impecabil. Ma enerveaza ca sunt cam moi, insa e o chestie care influenteaza nu foarte tare comportamentul masinii. Franeaza bine atat pe uscat cat si pe ud si sunt extrem de silentoase si economicoase la rulare. Am schimbat si bieltele de directie intrucat am fost fortat de imprejurarea unui supracontrol de la rar cand faceam itp-ul si trebuiau sa imi gaseasca ceva. Am luat niste Yamato cu 40 lei/buc. Se comporta ok dupa 8000km. Faza naspa e ca idiotii care mi le-au schimbat desi mi-au facut o geometrie foarte ok nu au observat ca burdufurile dinspre caseta de directie sunt cam imbatranite si uneori la virarea stanga dreapta datorita comprimarii si decomprimarii lor se aude un "poc" deranjant. O sa le schimb si pe alea, nu e o problema. Derutat de problema asta cu pocnitul am crezut ca sunt de vina bieletele de directie pe care le-am si cumparat de la un coleg de forum. Oricum sunt bune in portbagaj in caz ca le vine randul. In rest doar ulei, filtre si benzina.

Later edit. Foarte important. Odo: ~82.000km and counting.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori