2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
II stii codul? Eu am vreo doua prin masina pe care le tin degeaba. Unul comandat din China. Daca te ajuta ti le pot oferi pentru proba.
Later edit: In privinta cauciucurilor m-ati convins sa renunt la eco shit. Eu merg destul de mult cu masina. Am avut Michelin e3b-uri pe Accent lc (fosta masina) si am fost multumit de ele. Am deja 22k km de cand o am. (august 2012) Cel mai probabil voi opta pentru Vredestein sportrac 3 (289lei/buc). Nankang nu prea gasesc pe masura mea.
Later edit: In privinta cauciucurilor m-ati convins sa renunt la eco shit. Eu merg destul de mult cu masina. Am avut Michelin e3b-uri pe Accent lc (fosta masina) si am fost multumit de ele. Am deja 22k km de cand o am. (august 2012) Cel mai probabil voi opta pentru Vredestein sportrac 3 (289lei/buc). Nankang nu prea gasesc pe masura mea.
Codul comunicat de Mitsubishi este 1450A069.
Ce-am gasit eu pe eBay vad ca mai are, pe langa acest cod, si alte coduri / echivalente:
Una dintre surse zice:
QUOTE Manufacturer Part Number: MD628166 MD628318
Interchange Part Number: 2H1076 AC571 AC 571 1450A069
iar cealalta:
QUOTE Other Part Number: MD628166, MD628318, 1450A069
Manufacturer Part Number: AC571
Interchange Part Number: 2H1076
L.E. Ce dimensiune ai la anvelope ?
Ce-am gasit eu pe eBay vad ca mai are, pe langa acest cod, si alte coduri / echivalente:
Una dintre surse zice:
QUOTE Manufacturer Part Number: MD628166 MD628318
Interchange Part Number: 2H1076 AC571 AC 571 1450A069
iar cealalta:
QUOTE Other Part Number: MD628166, MD628318, 1450A069
Manufacturer Part Number: AC571
Interchange Part Number: 2H1076
L.E. Ce dimensiune ai la anvelope ?
QUOTE (Barboso @ Jun 18 2013, 10:54 PM) Se pare ca ma lasa (si) actuatorul de ralanti (motoras "pas cu pas" / IAC)*.
[...]
P.S. In ultima instanta, daca plec asa, ce se poate intampla ?
Spuneam cele de mai sus in urma diagnosticului primit de la Mitsubishi, dupa ce motorul mi-a ramas turat initial la 1.500, iar a doua zi, dupa ce-a mers o vreme normal, pe la 1.000 rpm, la ralanti.
In service s-a facut doar o diagnosticare / curatare / reglare, fara a se inlocui nimic.
Nici eu nu am mai inlocuit, neavand cu ce*, si am plecat in vacanta asa.
Primul drum pe serpentine cu masina incarcata, estimez pe la 350 spre 400 kg, cu tot cu bagaje.
AC-ul a mers tot drumul, dar nu s-a simtit la felul in care trage masina. Toate depasirile fara emotii, chiar relaxat, nimic de reprosat nici in privinta stabilitatii.
Cu exceptia unui zgomot ciudat (si neidentificat inca, asemanator celui produs de-o piatra intepenita in striatiile anvelopei) la viteze de peste 160, multumit de masina.
Consumul a fost de 9,5 la dus - "gurile rele" din masina spun ca din cauza vitezei si-a depasirilor - si de 8,2 la intoarcere, cand am avut partener de drum si-am mers mai usor, in ritmul stabilit de acesta.
Cu ocazia prilejului, pe drumul de la Giurgiu la Bucuresti, la intoarcere, am atins / depasit 97.000.
* Multumiri lui Razvante, care mi-a oferit actuatuarele pe care le are in plus.
Nefiind pt acelasi motor si avand coduri diferite, n-am mai facut totusi incercarea.
Masina vad ca, deocamdata, a (re)inceput sa mearga normal.
[...]
P.S. In ultima instanta, daca plec asa, ce se poate intampla ?
Spuneam cele de mai sus in urma diagnosticului primit de la Mitsubishi, dupa ce motorul mi-a ramas turat initial la 1.500, iar a doua zi, dupa ce-a mers o vreme normal, pe la 1.000 rpm, la ralanti.
In service s-a facut doar o diagnosticare / curatare / reglare, fara a se inlocui nimic.
Nici eu nu am mai inlocuit, neavand cu ce*, si am plecat in vacanta asa.
Primul drum pe serpentine cu masina incarcata, estimez pe la 350 spre 400 kg, cu tot cu bagaje.
AC-ul a mers tot drumul, dar nu s-a simtit la felul in care trage masina. Toate depasirile fara emotii, chiar relaxat, nimic de reprosat nici in privinta stabilitatii.
Cu exceptia unui zgomot ciudat (si neidentificat inca, asemanator celui produs de-o piatra intepenita in striatiile anvelopei) la viteze de peste 160, multumit de masina.
Consumul a fost de 9,5 la dus - "gurile rele" din masina spun ca din cauza vitezei si-a depasirilor - si de 8,2 la intoarcere, cand am avut partener de drum si-am mers mai usor, in ritmul stabilit de acesta.
Cu ocazia prilejului, pe drumul de la Giurgiu la Bucuresti, la intoarcere, am atins / depasit 97.000.
* Multumiri lui Razvante, care mi-a oferit actuatuarele pe care le are in plus.
Nefiind pt acelasi motor si avand coduri diferite, n-am mai facut totusi incercarea.
Masina vad ca, deocamdata, a (re)inceput sa mearga normal.
Vai de capul meu...urata treaba. Locuiesti in Titan? Noroc ca ieri am fost plecat la V. Turnovo ca altfel o pateam si eu, a cazut un copac exact pe locul unde parchez de obicei. Daca nu ai casco vezi ca e un lancer negru prin Stefanesti la dezmembrari si inca unul la Ploiesti. Doar plafonul e afectat?
Naspa. A fost prapad ieri in Titan, aici locuiesc si eu. Eu unul in general evit sa parchez sub copaci mai ales cand se anuta ploi de vara, viscol etc.
Ai casco? Sa ne ti si pe noi la curent cu evolutia reparatiei. Banuiesc ca trebuie schimbat plafonul.
Daca ar fi fupa mine toti copacii astia mari ar trebuii taiati sau cel putin toaletati mai srios in asa fel incat sa nu mai ajunga la inaltimi mari si nici cregi masive sa nu mai aiba.
Pe ce strada aveai parcata masina?
Ai casco? Sa ne ti si pe noi la curent cu evolutia reparatiei. Banuiesc ca trebuie schimbat plafonul.
Daca ar fi fupa mine toti copacii astia mari ar trebuii taiati sau cel putin toaletati mai srios in asa fel incat sa nu mai ajunga la inaltimi mari si nici cregi masive sa nu mai aiba.
Pe ce strada aveai parcata masina?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori