2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp
La ceva vreme dupa cumparare/inmatriculare (23.05/01.06), m-am hotarat sa-mi prezint si eu "noua" achizitie
Asa cum spune si titlul, este vorba despre:
2007 Mitsubishi Lancer Clasic, 2.0 benzina, aspirat, 135 CP, 176 NM, nivel de echipare Sport Intense.
Masina are 90.000 km, din cate-mi dau eu seama din istoricul de service reali.
A fost cumparata in leasing pe firma, ulterior trecuta pe persoana fizica, asa ca pe carte apar ca fiind al treilea proprietar, dar am facturile pe care apare ca delegat, pe vremea cand masina era "pe firma", tipul de la care am luat-o eu, asa ca, practic, am luat-o de la primul proprietar.
Dotarile de fabrica sunt, in general, cele comune:
- clima automata;
- suspensie sport;
- airbaguri fata;
- airbaguri laterale;
- airbaguri cortina;
- (parca si) airbag(uri) genunchi;
- tapiterie piele + Alcantara;
- volan/schimbator/frana de mana imbracate in piele;
- volan Momo cu trei spite, reglabil pe inaltime;
- toate geamurile electrice cu impuls;
- oglinzi electrice incalzite;
- scaune fata incalzite pe doua trepte;
- scaun sofer reglabil pe inaltime;
- inchidere centralizata;
- cotiera fata cu spatiu de depozitare;
- suporturi pahare fata;
- pachet fumatori fata/spate;
- proiectoare ceata;
- praguri sport;
- eleron;
- jante aliaj 16";
- roata rezerva normala.
A.M. masina a (mai) primit - toate de la "fostul":
- folii;
- pleoape faruri;
- lumini ambientale, reglabile de la reostatul ce regleaza si iluminarea bordului;
- xenon faza scurta/lunga + proiectoare;
- lumini bord cu SMD-uri albe;
- lumini numar cu SMD-uri albe;
- lumini pozitie fata cu SMD-uri albe;
- DVD player cu navigatie - nu am DVD cu harti, dar sper sa gasesc totusi pe undeva.
Mai avea statie si subwoofer, dar am preferat sa si le opreasca vanzatorul (ceea ce s-a reflectat si-n pret) si sa-mi elibereze porkbagajul; ceea ce scoate playerul cu instalatia de sunet a masinii imi este suficient.
Luni ma duc sa scap de xenon - pun la loc becuri normale, cu halogen, dupa ce mi-au confirmat colegii ca sunt deranjante luminile actuale.
Nu sunt inca hotarat ce sa fac in privinta luminilor ambientale si a pleoapelor - deocamdata le las asa cum sunt.
Urmeaza ca, la toamna, sa-mi dea si cauciucurile de iarna, Continental; deocamdata are Michelin de vara.
Modificari/imbunatatiri aduse de mine: alarma.
Recent s-a schimbat distributia, pompa de servo, discuri/placute si inca ceva pe la suspensie, imi scapa acum.
Am verificat masina in Vitan, la AutoTest; exceptand mici retusuri de vopsitorie, a mai fost depunctata doar pt un cod de eroare (P 0120) la unul din senzorii clapetei de acceleratie, luand in total 95 de puncte din 100 posibile.
Coroborat cu un ralanti usor neregulat, am ajuns la concluzia ca la clapeta sunt ceva probleme; luand in calcul cel mai rau scenariu, respectiv inlocuirea clapetei de acceleratie, s-a renegociat pretul.
Mers la Mitsubishi pt a curata (sau schimba) clapeta de acceleratie, s-a constatat ca nu acolo era problema, ci la intinzatorul curelei de distributie, care nu s-a schimbat odata cu rolele si cureaua; cost total 1.169 ron, ceva mai putin decat ma asteptam pt schimbarea clapetei, daca s-ar fi impus.
Am avut marea surpriza ca, la Mitsubishi, sa-mi ofere intinzatorul la un pret mai mic decat am gasit eu pe la marile magazine de piese auto, asa ca l-am luat de la ei.
Mi s-a oferit discount permanent de 10% si asistenta rutiera gratuita daca voi continua sa fac reviziile/reparatiile masinii la Mitsubishi; avand in vedere ca pana acum n-am gasit un mecanic/service independent de care sa fiu multumit, probabil ca asa voi face.
Din preturile de pe site-ul lor, o revizie normala la masina mea e pana-n 600 ron, ceea ce mi se pare OK.
RCA-ul a fost 290 ron pe sase luni, iar full CASCO, fara franşiza, 460 ? pe-un an.
Poze facute de mine n-am, atasez cateva poze pe care le-am salvat din anuntul de vanzare:
[attachment=17001:C24217558_2.jpg] [attachment=17002:C24217558_5.jpg] [attachment=17003:C24217558_7b.jpg]
[attachment=17004:C24217558_8.jpg] [attachment=17005:C24217558_3.jpg]
Asa cum spune si titlul, este vorba despre:
2007 Mitsubishi Lancer Clasic, 2.0 benzina, aspirat, 135 CP, 176 NM, nivel de echipare Sport Intense.
Masina are 90.000 km, din cate-mi dau eu seama din istoricul de service reali.
A fost cumparata in leasing pe firma, ulterior trecuta pe persoana fizica, asa ca pe carte apar ca fiind al treilea proprietar, dar am facturile pe care apare ca delegat, pe vremea cand masina era "pe firma", tipul de la care am luat-o eu, asa ca, practic, am luat-o de la primul proprietar.
Dotarile de fabrica sunt, in general, cele comune:
- clima automata;
- suspensie sport;
- airbaguri fata;
- airbaguri laterale;
- airbaguri cortina;
- (parca si) airbag(uri) genunchi;
- tapiterie piele + Alcantara;
- volan/schimbator/frana de mana imbracate in piele;
- volan Momo cu trei spite, reglabil pe inaltime;
- toate geamurile electrice cu impuls;
- oglinzi electrice incalzite;
- scaune fata incalzite pe doua trepte;
- scaun sofer reglabil pe inaltime;
- inchidere centralizata;
- cotiera fata cu spatiu de depozitare;
- suporturi pahare fata;
- pachet fumatori fata/spate;
- proiectoare ceata;
- praguri sport;
- eleron;
- jante aliaj 16";
- roata rezerva normala.
A.M. masina a (mai) primit - toate de la "fostul":
- folii;
- pleoape faruri;
- lumini ambientale, reglabile de la reostatul ce regleaza si iluminarea bordului;
- xenon faza scurta/lunga + proiectoare;
- lumini bord cu SMD-uri albe;
- lumini numar cu SMD-uri albe;
- lumini pozitie fata cu SMD-uri albe;
- DVD player cu navigatie - nu am DVD cu harti, dar sper sa gasesc totusi pe undeva.
Mai avea statie si subwoofer, dar am preferat sa si le opreasca vanzatorul (ceea ce s-a reflectat si-n pret) si sa-mi elibereze porkbagajul; ceea ce scoate playerul cu instalatia de sunet a masinii imi este suficient.
Luni ma duc sa scap de xenon - pun la loc becuri normale, cu halogen, dupa ce mi-au confirmat colegii ca sunt deranjante luminile actuale.
Nu sunt inca hotarat ce sa fac in privinta luminilor ambientale si a pleoapelor - deocamdata le las asa cum sunt.
Urmeaza ca, la toamna, sa-mi dea si cauciucurile de iarna, Continental; deocamdata are Michelin de vara.
Modificari/imbunatatiri aduse de mine: alarma.
Recent s-a schimbat distributia, pompa de servo, discuri/placute si inca ceva pe la suspensie, imi scapa acum.
Am verificat masina in Vitan, la AutoTest; exceptand mici retusuri de vopsitorie, a mai fost depunctata doar pt un cod de eroare (P 0120) la unul din senzorii clapetei de acceleratie, luand in total 95 de puncte din 100 posibile.
Coroborat cu un ralanti usor neregulat, am ajuns la concluzia ca la clapeta sunt ceva probleme; luand in calcul cel mai rau scenariu, respectiv inlocuirea clapetei de acceleratie, s-a renegociat pretul.
Mers la Mitsubishi pt a curata (sau schimba) clapeta de acceleratie, s-a constatat ca nu acolo era problema, ci la intinzatorul curelei de distributie, care nu s-a schimbat odata cu rolele si cureaua; cost total 1.169 ron, ceva mai putin decat ma asteptam pt schimbarea clapetei, daca s-ar fi impus.
Am avut marea surpriza ca, la Mitsubishi, sa-mi ofere intinzatorul la un pret mai mic decat am gasit eu pe la marile magazine de piese auto, asa ca l-am luat de la ei.
Mi s-a oferit discount permanent de 10% si asistenta rutiera gratuita daca voi continua sa fac reviziile/reparatiile masinii la Mitsubishi; avand in vedere ca pana acum n-am gasit un mecanic/service independent de care sa fiu multumit, probabil ca asa voi face.
Din preturile de pe site-ul lor, o revizie normala la masina mea e pana-n 600 ron, ceea ce mi se pare OK.
RCA-ul a fost 290 ron pe sase luni, iar full CASCO, fara franşiza, 460 ? pe-un an.
Poze facute de mine n-am, atasez cateva poze pe care le-am salvat din anuntul de vanzare:
[attachment=17001:C24217558_2.jpg] [attachment=17002:C24217558_5.jpg] [attachment=17003:C24217558_7b.jpg]
[attachment=17004:C24217558_8.jpg] [attachment=17005:C24217558_3.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- C24217558_3.jpg (160.98 KiB) Vizualizat de 3515 ori
-
- C24217558_8.jpg (137.68 KiB) Vizualizat de 3502 ori
-
- C24217558_7b.jpg (111.35 KiB) Vizualizat de 3478 ori
-
- C24217558_5.jpg (222.53 KiB) Vizualizat de 3467 ori
-
- C24217558_2.jpg (271.8 KiB) Vizualizat de 3489 ori
Am dat jos cele doua kit-uri xenon (cineva interesat ?) si-am pus becuri halogen; dupa ce in prima faza mi-au pus in service niste "lumanari", aseara am facut o rocada cu becurile de la vechea masina, pe care le stiam ca-s bune, si acum am si eu lumini decente.
Ar mai trebui totusi "ridicat" farul drept, care bate mai in pamant decat stangul; imi puteti spune si mie cum se poate regla ? Am cartea masinii, am citit-o integral la inceput (nimic nou/deosebit prin ea), dar nu-mi amintesc sa fi vazut asa ceva pe-acolo.
Ar mai trebui totusi "ridicat" farul drept, care bate mai in pamant decat stangul; imi puteti spune si mie cum se poate regla ? Am cartea masinii, am citit-o integral la inceput (nimic nou/deosebit prin ea), dar nu-mi amintesc sa fi vazut asa ceva pe-acolo.
Felicitari pentru masina, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de multi kilometri fara incidente. Daca ar fi masina mea, i-as scoate banda aia cromata de pe portbagaj si i-as pune inapoi leduri rosii in bord.
Masina este foarte frumoasa.
FELICITARI ca ai inlaturat kitul xenon pe considerentul ca deranjeaza restul participantilor la trafic! RAR INTALNIM OAMENI CARE GANDESC ASA! FELICITARI!!!
Masina este foarte frumoasa.
FELICITARI ca ai inlaturat kitul xenon pe considerentul ca deranjeaza restul participantilor la trafic! RAR INTALNIM OAMENI CARE GANDESC ASA! FELICITARI!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori