2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Joi Sep 26, 2013 11:23 am

S-o stapanesti sanatos si sa nu mai ai parte de surprize ...

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Joi Sep 26, 2013 6:45 pm

Multumesc !
Sper si eu.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Sep 26, 2013 11:50 pm

QUOTE (Barboso @ Sep 26 2013, 06:45 PM) Multumesc !
Sper si eu.
Doamne ajuta asta sa fie ultima belea din viata!
Eu sunt cel de la Polivalenta cu aceeasi problema ca si tine,numai ca la mine a fost afectata doar plafonul si pasajul de deasupra usii soferului. Am fost muuuult mai norocos pentru ca masina lasata in curtea casei pana veneau piesele (capota, parbriz si luneta), in soare s-a hotarat sa se indrepre la plafon singura.(cei de la service au zis ca ea neagra ,de la caldura aerul din interior s-a dilatat si a indreptat-o). ca termen e comparatie turnam o sticla de 3 litrii de apa pe plafon si nu curgea. cu "ventuza" si un alt aparat gen cel de sudura s-a indreptat pasajul de deasupra usii. cat despre sudura mie mi-au spus ca daca se da jos plafonul nu se sudeaza pentru ca este prin in niste nituri(mint ei ,mint si eu).

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Vin Sep 27, 2013 4:14 pm

Da, imi amintesc patania ta, am fost si eu la o intalnire la care ai povestit.

Chiar m-am gandit la tine cand mi-am gasit masina turtita, da' a mea a fost mai "capoasa", n-a vrut sa se repare singura.
Dar lovitura cred ca a fost altfel la mine - toata "sticlaria" a scapat intacta. De altfel, cam de un lat de palma de la parbriz si de la luneta, plafonul era drept. La fel si pasajele de deasupra usilor, doar o infundatura mica au avut, deasupra usii soferului. A cazut creanga aia exact pe mijlocul plafonului, si l-a indoit, banuiesc, pe o suprafata mai mica, dar mai tare decat la tine. Inclusiv cele doua traverse centrale. Si la mine s-au format muchii, deci greu de refacut...
N-am probat cata apa puteam turna, da' am circulat si eu cu balta pe plafon.
Au incercat baietii in service, la constatare, sa-l impinga la loc (provizoriu, pana sa vina cel nou, cat sa nu mai fie concav si sa se faca balta pe el), dar n-a mers. Le-a fost frica sa insiste prea tare, ca sa nu se sparga geamurile.
A mai fost harsaita / sarita vopseaua pe stalpi / capota / aripi spate, dar tabla n-a fost afectata.

Am vazut cand desfaceau plafonul vechi. Intr-adevar, sunt niste nituri de-a lungul celor doua canale laterale de scurgere a apei. Le desfaceau cu o masina speciala, nu cu flex / sudura.
N-am vazut cand au pus plafonul nou, dar n-am motive sa cred ca n-ar fi pus la fel.


Sa speram ca n-o sa mai avem nici unul probleme cu masinile !...

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Joi Oct 03, 2013 11:57 pm

[attachment=20074:CAM00256.jpg]
Fişiere ataşate
CAM00256.jpg
CAM00256.jpg (1.83 MiB) Vizualizat de 3033 ori

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Sâm Oct 05, 2013 5:58 pm

Animale ....

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Sâm Oct 05, 2013 8:02 pm

Mda...


In alta dezordine de idei, astazi s-a efectuat operatiunea "incaltarea".
Scor pe factura, 139. Cu azot, valve noi si curatat bine jantele de adezivul de la plumbii vechi. N-a mai fost nici o janta de indreptat.
N-am fost atent la km. Aproximativ 97.370 - io m-am uitat mai tarziu, pe la 380...

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Sâm Oct 05, 2013 8:29 pm

MA frate dar jeguri de oameni unii! Ar merge smulse nişte unghi cu patentul!

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Sâm Oct 05, 2013 9:25 pm

Si cu ce placere as face-o...

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Joi Ian 02, 2014 12:57 am

Am cam neglijat sa mai scriu pe-aici... partial pt ca m-am luat cu altele, partial pt ca m-a cam dezamagit fiabilitatea japonezei care, fara semne prealabile, a cerut insistent garnituri noi la caseta de directie.
Incep sa ma-ntreb ce s-o fi intamplat cu ea in luna aia in care a stat prin service.


Intre timp, cu mare greutate (abia la sfarsitul lui noiembrie - inceputul lui decembrie), a venit noua tapiterie de plafon.
Romanian style, m-au chemat intr-o dimineata, s-o schimbe, urmand sa fie gata la sfarsitul zilei. Numai ca la sfarsitul zilei m-au sunat ca nu pot baga tapiteria in masina, pe usa, si trebuie sa scoata parbrizul, asa ca masina va fi gata miercuri (asta se intampla intr-o luni). A fost gata miercuri, intr-adevar, dar tapiteria au bagat-o, pana la urma, tot pe usa. Au uitat ei vreo doua capse, dupa care a trebuit sa ma mai duc o data, dar au reusit...


S-a facut, acum o luna si-un pic, si prelungirea RCA, aproximativ la acelasi pret.


Dubios (de mic) este consumul. Pe 1126,4 km, 600 extraurban (inclusiv munte / serpentine) si restul prin Bucuresti, inclusiv cu blocaje in care-am facut 2 km intr-o ora, plus vreo ora de mers motorul in gol, prin parcari, a consumat 109,62 litri. Adica 9,73 la suta.


Si-un kilometraj interesant, surprins intr-o seara de la care a trecut ceva timp...

[attachment=20444:CAM00367.jpg]
Fişiere ataşate
CAM00367.jpg
CAM00367.jpg (1.18 MiB) Vizualizat de 3009 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori