2007 Lancer Clasic, 2.0, 135 Cp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Dum Ian 05, 2014 11:13 pm

De pe un alt Jurnal am preluat ideea, destul de interesanta pt statistica...

Cum nu m-am gandit pe 31.12 / 01.01 sa ma uit la kilometraj, a trebuit sa fac acum un calcul aproximativ; stiind cam cati km am facut anul asta (drumurile / distantele cunoscute, fiind vorba de drumurile curente), estimez c-am inceput anul cu 98.642 km.

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Sâm Ian 18, 2014 6:12 pm

Am gasit, in sfarsit, un grafic Dyno al unui motor ce pare sa fie "al meu" - nu e specificat ce cod are, dar coincid capacitatea cilindrica si puterea / cuplul - pus pe Mitsubishi Galant...

[attachment=20551:Dyno_.jpg] [attachment=20552:Dyno__.jpg]

Mi se par cam mari pierderile din transmisie, dar curba aia de cuplu arata destul de bine, as zice.
Fişiere ataşate
Dyno__.jpg
Dyno__.jpg (115.95 KiB) Vizualizat de 2884 ori
Dyno_.jpg
Dyno_.jpg (59.45 KiB) Vizualizat de 2925 ori

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Mar Iul 22, 2014 6:14 pm

Intre timp, am mai indreptat o janta la schimbul anvelopelor, am schimbat uleiul (de data asta am pus Red Line), filtrele si bujiile, am vopsit iar, pe CASCO, partea stanga a masinii (pt zgarieturile alea urate) si-am schimbat asiguratorii - 300 lei RCA (12 luni) si 200 ? CASCO (dar cu franciza mare, 300 ?/eveniment).

S-a pus si-un tester pe masina, in reprezentanta, s-a constatat ca motorasul pas-cu-pas facea pasi cam multi, s-a reglat... sa speram ca nu mai apar alte probleme.

Si poze dupa recenta cosmetizare:

[attachment=21371:CAM00634.jpg] [attachment=21370:CAM00633.jpg]
Fişiere ataşate
CAM00634.jpg
CAM00634.jpg (1022.14 KiB) Vizualizat de 2905 ori
CAM00633.jpg
CAM00633.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 2898 ori

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Aug 01, 2014 1:21 pm

Vad ca Red Line-ul devine o moda. De unde si de care?

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Sâm Aug 02, 2014 2:00 am

Da, m-au innebunit diversi, foarte incantati de el, si-am zis sa incerc si eu, desi e cam scump - vreo 74 lei quart-ul, ceva de genu' asta. Plus 30 transport.
Decisiv a fost un drum la munte, drum in care-am fost pasager in masina unui amic ce era foarte incantat de cum ii mergea noua achizitie dupa trecerea de pe Mobil (sau Castrol) pe Fuchs.
Pt mine e un pic prematur sa ma pronunt, inca n-am nici 500 de km cu RL. Deocamdata, singura diferenta pe care-o sesizez este o foarte usoara scadere a zgomotului motorului, chestie care, sincer sa fiu, nu ma interesa, sunetul motorului nu ma deranja deloc nici inainte.

Uleiul e 10W-50, parca, daca tin bine minte.
Un prieten mi l-a comandat, de undeva din Alba, de la un tip Tudor, care-i importator, inteleg.
Pot cauta factura sa ma uit pe ea, daca te intereseaza mai multe detalii. Iti pot face si poza cu bidonul, ca mai am prin casa vreo doua quart-uri - teoretic aveam nevoie exact de cinci quart-uri, si-am comandat sase, sa am in caz ca mai trebuie cumva sa completez (desi n-am avut problema asta pana acum); filtrul de ulei (Knecht, cumparat de mine) fiind, cica, ceva mai mic decat cel OEM (cel putin asa mi-a spus mecanicul), mi-a mai ramas ceva si din al cincilea quart.

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Vin Sep 26, 2014 10:45 pm

Am mai bagat si eu 2.503 km, o mica vacanta de vreo 10 zile.
Nu prea reusesc sa-mi dau seama de ce-am dat cu 50% mai multi bani pe laudatul ulei Red Line, ca nu se simte (de-acum am depasit 3.000 km de la revizie) nici o imbunatatire in functionarea motorului fata de Mobil 1-ul anterior. Poate in "viata lunga" a motorului sa se simta ceva, candva, da' practic io nu sesizez nimic. Cred ca urmatorul schimb va fi ceva Eneos.

Consumul mediu in plimbarea asta - preponderent extraurban, preponderent doua persoane + multe bagaje, AC permanent - a fost de 8,81, cu variatii intre 7,66 (cred ca-i record personal, indiferent de masina Posted Image ) la traversarea Hungaristanului, 100% legal, si 10,08 pe A1 - Dealu Negru - Valea Oltului, la viteze pe care prefer sa nu le fac publice.

Si-o poza:

[attachment=21605:CAM00702.jpg]
Fişiere ataşate
CAM00702.jpg
CAM00702.jpg (2.28 MiB) Vizualizat de 2916 ori

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Sâm Noi 01, 2014 6:17 pm

Am achizitionat un set de jante OEM, ca sa nu mai frec anvelopele pe aceleasi jante, am pus gumele de iarna pe ele si-am echipat masina... acum asteptam sa ninga.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Dum Noi 02, 2014 8:02 am

QUOTE (Barboso @ Jan 18 2014, 06:12 PM) Am gasit, in sfarsit, un grafic Dyno al unui motor ce pare sa fie "al meu" - nu e specificat ce cod are, dar coincid capacitatea cilindrica si puterea / cuplul - pus pe Mitsubishi Galant...

[attachment=20551:Dyno_.jpg] [attachment=20552:Dyno__.jpg]

Mi se par cam mari pierderile din transmisie, dar curba aia de cuplu arata destul de bine, as zice.

Curba aia nu este o curba masurata e mai degraba ceva desenat asa ca nu trebuie luata in calcul, iar motorul poate sa aibe aceeasi putere dar poate sa si difere mult curba de cuplu.
Daca esti interesat de o testare dyno putem sa-ti facem o oferta.
Pierderile in trasmisie sunt direct proportionale cu viteza, cele mai mari piese in miscare, cele care genereaza cele mai mari pierderi sunt rotile.

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Dum Noi 02, 2014 5:01 pm

Posibil sa fie desenata curba, habar n-am.

Ca poate diferi curba, de acord. Dar e singurul grafic pe care l-am putut gasi pt un motor (ce pare a fi - cum ziceam, nu era specificat codul, dar coincid cuplul si puterea) ca al meu.

Eram curios sa le vad si pe hartie, pt ca elasticitatea ansamblului motor + transmisie permite sa merg (ocazional, nu fac asta in mod curent), daca nu vreau dinamica, in treapta III, aproape la fel ca si cu o automata (nu trebuie luat chiar ad litteram).


Poate spre primavara sa fac o testare, dar o oferta, ca idee, ar fi interesanta. Multumesc anticipat !

Avatar utilizator
Barboso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 24, 2012 8:37 pm

Mesaj de Barboso » Mar Dec 02, 2014 6:04 pm

Pt ca cel de pe dreapta, de cand a venit frigul, avea momente in care "sarea" pe parbriz, am schimbat stergatoarele. Am pus "aceleasi" Bosch Aero pe care le-am avut si pana acum... cele vechi au 2,5 ani doar la mine, si unica problema era asta cu saritul.
Sambata, cam in ultima clipa, am tratat chederele si incuietorile cu solutii anti-inghet, treaba pt care m-am felicitat ieri.

Multumit in continuare si de gumele Nankang de iarna. Am incercat ieri sa fac masina sa derapeze un pic, dar la viteze (cam mari) de oras n-am reusit. Se simte un pic diferit masina pe viraje, parca da senzatia de RWD, dar atat, sta exact pe traiectorie.

Saptamana viitoare urmeaza ITP-ul si rata CASCO.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori