2012 Mitsubishi Lancer 1.8 Di-d 117 Cp Invite

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Dec 14, 2012 7:58 am

crede`ma ca am intrat eu cu a mea incarcata full:)) pe un drum pietruit,cu noroi,cu baltoace(tot ce vrea inima ta..nu noroi ca de off road:)) ) si am avut putine emotii cand prietenii din spate ma sunau si`mi zicea BA dementule mai ai 1 cm pana dai cu toba de bolovan te mai duci? ....si zic cu toata inima ca desi am mers pe un drum de romania 100% mitsa mea nu a atins nimica locuri unde masini precum ford focus 2007+ sedan si zafira 2005+ au ras bolovanii cu podeaua....BUBA la noi e toba care e imensa si lasata foarte jos:D

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Dec 14, 2012 1:37 pm

Eu am inalatat masina mea punand arcuri de la modele echipate cu motoare diesel, si apoi roti mai mari in diametru. Basculele nu s-au ridicat decat cu 1.2cm din cauciucuri, dar caroseria sta cu 4cm mai sus fata de inainte.

A crescut consumul, a scazut agilitatea si stabilitatea. Masina demareaza si franeaza mai greu.

Dar nu mai ating cu ea peste tot, ba chiar m-a scos din situatii care in trecut s-ar fi lasat cu tragger spart, sau chiar cutie ori baie sparte.

Tu daca ai deja 1.8did poate doar sa le incerci pe cele de 2.0did, eventual daca exista pachet de drumuri grele il pui pe ala. Alte alternative oem nu ai. Raman inaltatoare fabricate aftermarket, ce se pun intre caroserie si suspensie.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 21, 2012 5:59 pm

Salutare baieti.

Multumesc pentru sfaturi. Intr- adevar masina este destul de inalta. Si 2.0 did si asta 1.8 did sunt masini destul de inalte. Fata de 407 sau alte tipuri.... ohoo asta a mea zici ca este JEEP. Stii ca intotdeauna vrei mai mult, ma ganedam sa o inalt si mai sus. Dar pana la urma o las asa.

Pachet de drumuri grele nu exista. In 2009 cand am luat prima masina dar si acum in 2012 dupa ce am admirat masina prima intrebare a fost PACHET DE DRUMURI GRELE AVETI? raspunsul PT ACESTA MASINA NU EXISTA ASA CEVA. Adevarul este ca la curbe si la viteze zici ca este lipita cu super glu. STA IMPECABIL. Cumnatul meu tocmai si- a facut la MITSU EXPOZITIETI masina revopsit si altele o SKODA OCTAVIA 2008. EL ARE PACHET DE DRUMURI GRELE. Asa este
la denivelari si la borduri nu are nici o treaba dar la curbe sau la instabilitate vai si amar Se simte ca fuge. Asa mi a zis .Este foarte instabila fiind inaltata mai mult decat era facuta.

Una peste alta o las asa. Pana acum in iarna asta masina a fost ok. Unde era zapada mai mare acolo eram eu. Nu am avutnici o treaba.


INTREBARE ACUM PT PERSPECTIVA.


Dupa 6 luni deja am 13.000km. La 15.000km trebuie sa fac revizia.Aveti idee cat costa si ce se schimba?

Pt ca,fata de DID 2.0 la noul lancer 1.8 117cp antigelul este albastru si nu roz si noul model 2012 are FILTRU PARTICULE

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Ian 06, 2013 5:09 pm

Salut.Dupa 6 luni si 24 de zile masina mea a atins 14.000 km.Se aproprie prima revizie . Vreau sa i intreb pe cei care au Lancer 1.8 DID AS&G 117CP cat i-a costat prima revizie si ce au schimbat? Ce ulei se pune acum? tot 5W-30 50400 50700?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Sâm Feb 02, 2013 8:47 pm

Salutare.

Vineri 1 feb 2013 am facut prima revizia de 15.000 km la noul Lancer 1.8 DI D AS&G 117 CP.

Toata socoteala m-a costat 1600 ron. Atasat aveti devizul pt revizie.


https://picasaweb.google.com/1144622555 ... ID117CPASG#

in link ul de mai sus la ultimele poze o sa vedeti ceea ce am montat la prima revizie. TOate piesele sunt originale Mitsu si nu aftermarket.
Fişiere ataşate
pt_net_de_pus.JPG
pt_net_de_pus.JPG (254.5 KiB) Vizualizat de 2236 ori

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Sâm Feb 02, 2013 9:55 pm

scumpe rau placutele,nu stiu de ce le-ai cumparat si montat la ei!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Feb 02, 2013 10:38 pm

extrem de mult. Cum ai reusit sa termini placutele in doar 15000km ca eu am 40000 si inca mai merg. Pe mine utima revizie ma costat 550 ron cu totul adus de mine(ulei 5w3mesp, filtru ulei si polen mann) daca luam de la ei ma ducea 850ron. Bine eu inca nu am schimbat placutele.
Eu am luat anul trecut placute ebc green stuff pe care inca nu le-am montat cu 230ron.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Feb 02, 2013 11:18 pm

Dau si io cu batu : filtrul polen 117 lei ???? Incredibil.

Mann a costat 78 lei, Nipparts era 62 lei iar valeo 60 lei. Cel de origine era cel mai ieftin dar nu era in stoc si n-au putut spune o data cand il vor aduce.
Filtrul de aer era cam 60 lei cel japonez.

Astea erau preturile in septembrie anul trecut acum e posibil sa fie mai mari, dar sunt convins ca nu-s la nivelul celor de la service.

Depozitul e in incinta IMGB, nu mai stiu cum se cheama, dar mai am nr de tel. Reprezentanta tot de la ei se aprovizioneaza cel putin asa s-au laudat.

Numai pt firme!

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Feb 03, 2013 11:32 am

http://s17.postimage.org/pcguu8nbz/pt_n ... _JPG_1.jpg


Aici in cele de mai sus regasiti caracteristiciile masinii mele. Noul LANCER 1.8 DID 117 CP AS&G.

Mai tarziu o sa va spun mai multe. Acum sunt pe fuga. In momentul de fata am scanat si am postat aici si devizul de plata de 1600 RON pt prima revizie dar si ce are masina mea in dotare.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Dum Feb 03, 2013 1:14 pm

omule,concluzia este ca,daca filtrele si uleiul nu au adaosuri mari de aur in componenta lor te-au facut la bani "repezentantii",caractersticile din fisierul tau ne spun ca ai o masina ca oricare alta,asa ca sfatul nostru era data viitoare cand mergi la revizie cumpara-ti singur filtrele si uleiul iar placutele cand e cazul sa le schimbi nici macar manopera nu se merita sa o platesti la reprezentanta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori