2012 Mitsubishi Lancer 1.8 Di-d 117 Cp Invite
Filtre originale care erau pe masina mea pe langa sigla mitsubishi mai aveai si sigla mann asa ca am preferat sa cumpar filtre mann aftermarket la juma de pret:
filtru aer motor oem era 200ron eu l-am luat mann cu 100ron
filtru habitaclu oem era vreo 150ron eu l-am luat mann cu 70ron
filtru ulei oem era 65ron eu l-am luat mann cu 28ron
uleiul mobil 5w30 esp era 50 ron litrul in service iar cel 0w20 era 70ron/litru, eu am cumparat un bidon de 4 litri mobil 5w30 esp din cora cu 160ron
Concluzia: Piesele oem sunt extrem de scumpe desi sunt fabricate tot diversi producatori care mai stanteaza si sigla mitsubishi in plus
filtru aer motor oem era 200ron eu l-am luat mann cu 100ron
filtru habitaclu oem era vreo 150ron eu l-am luat mann cu 70ron
filtru ulei oem era 65ron eu l-am luat mann cu 28ron
uleiul mobil 5w30 esp era 50 ron litrul in service iar cel 0w20 era 70ron/litru, eu am cumparat un bidon de 4 litri mobil 5w30 esp din cora cu 160ron
Concluzia: Piesele oem sunt extrem de scumpe desi sunt fabricate tot diversi producatori care mai stanteaza si sigla mitsubishi in plus
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare.
Multumesc pt idei si pt faptul ca ati citit ceea ce am scris. Fiind prima mea masina cu motor de Mitsubishi (este acelasi motor de pe ASX 1.8 did 117 cp AS&G) pana acum avand motorul2.0 DID am zis sa ma duc la reprezentanta sa vad ce ii schimba, urmand ca la urmatoarele revizii sa ma duc cu cele cumparate de mine.
Sa o luam pe puncte pt cei interesati dar si pt cei care aveti acelasi motor cu mine.
Intai permiteti mi sa fac o scurta comparatie intre vechea mea masina izbita de stalp 2.0 DID (motorul de pe Passat) si noua masina (ACTUALA) 1.8 DID ( motorul realizat IN PREMIERA de Mitsubioshi)
La 2.0 DID ULEIUL ii puneam Motul 5w-30 la 1.8 astia au pus ulei MOBIL 1 5W-30 DAR PE CARE SCRIA " EMISION SYSTEM PROTECTION"
LA2.0 DID NU aveam filtru de particule la 1.8 acum AM filtru de particule.
La 2.0 DID antigelul era roz acum la 1.8 antigelul este albastru,
La 2.0 DID filtru de ulei era Purflux acum la revizie cei de acolo au montat un filtru de ulei tot rotund dar la jumatate din cat era Purflux.
La 2.0 DID placutele de frana puneam numai TEXTAR acum la 1.8 la revizie au pus placute Originale Mitsu dar pe care nu scria nimik.
Problema este urmatoarea: piesele pt motorul de 2.0 DID gaseam peste tot. De exp :Uleiul Motul 5litri in jur de 300RON ///placutele TEXTAR 250 ron / Fitru Purflux ulei 10 max 15 ron Le cumparam fie de la Unix fie de la Racing Nick. Pentru 2.0 did vechea masina pt revizia a 2-a si a 3-a de la Unix sau Racing Nick cumparam tot ce aveam nevoie.
Acum la asta noua 1.8 did mecanicul a zis ca cel mai bine cat inca este in garantie (5 ani sau 150.000 km) sa cumpar atat cat imipermite buzunarul piese numai originale si sa fac revizia numai la reprezentanta. Si asta pentru ca motorul este foarte pretentios si nu se gasesc piese pt acest motor. Si stiu ca nu zice asa pt ca acest mecanic a a facut revizia si la vechea masina 2.0 si atunci aduecam cu mine intr un bax uleiul Motul Motor/ Ulei MOTUL DOT5.1 placutele Textar si filtru de Ulei Purflux. Si ma intelegeam ""prieteneste"" cu el (CA ESTE UN DOMN) si le punea la masina si asa scadea factura la revizie la vechea masina.
La asta noua.... nu prea stiu ce sa iau. Basca .. acum nu stiu cat este de adevarat dar am auzit ca, din cauza faptului ca, Sistemul de oprire la semafor a fost atat de reusit incat in prezent nu se mai afla pe nici un model Lancer.
Scuze daca am scris mult si daca am divagat de la subiect.
Multumesc pt idei si pt faptul ca ati citit ceea ce am scris. Fiind prima mea masina cu motor de Mitsubishi (este acelasi motor de pe ASX 1.8 did 117 cp AS&G) pana acum avand motorul2.0 DID am zis sa ma duc la reprezentanta sa vad ce ii schimba, urmand ca la urmatoarele revizii sa ma duc cu cele cumparate de mine.
Sa o luam pe puncte pt cei interesati dar si pt cei care aveti acelasi motor cu mine.
Intai permiteti mi sa fac o scurta comparatie intre vechea mea masina izbita de stalp 2.0 DID (motorul de pe Passat) si noua masina (ACTUALA) 1.8 DID ( motorul realizat IN PREMIERA de Mitsubioshi)
La 2.0 DID ULEIUL ii puneam Motul 5w-30 la 1.8 astia au pus ulei MOBIL 1 5W-30 DAR PE CARE SCRIA " EMISION SYSTEM PROTECTION"
LA2.0 DID NU aveam filtru de particule la 1.8 acum AM filtru de particule.
La 2.0 DID antigelul era roz acum la 1.8 antigelul este albastru,
La 2.0 DID filtru de ulei era Purflux acum la revizie cei de acolo au montat un filtru de ulei tot rotund dar la jumatate din cat era Purflux.
La 2.0 DID placutele de frana puneam numai TEXTAR acum la 1.8 la revizie au pus placute Originale Mitsu dar pe care nu scria nimik.
Problema este urmatoarea: piesele pt motorul de 2.0 DID gaseam peste tot. De exp :Uleiul Motul 5litri in jur de 300RON ///placutele TEXTAR 250 ron / Fitru Purflux ulei 10 max 15 ron Le cumparam fie de la Unix fie de la Racing Nick. Pentru 2.0 did vechea masina pt revizia a 2-a si a 3-a de la Unix sau Racing Nick cumparam tot ce aveam nevoie.
Acum la asta noua 1.8 did mecanicul a zis ca cel mai bine cat inca este in garantie (5 ani sau 150.000 km) sa cumpar atat cat imipermite buzunarul piese numai originale si sa fac revizia numai la reprezentanta. Si asta pentru ca motorul este foarte pretentios si nu se gasesc piese pt acest motor. Si stiu ca nu zice asa pt ca acest mecanic a a facut revizia si la vechea masina 2.0 si atunci aduecam cu mine intr un bax uleiul Motul Motor/ Ulei MOTUL DOT5.1 placutele Textar si filtru de Ulei Purflux. Si ma intelegeam ""prieteneste"" cu el (CA ESTE UN DOMN) si le punea la masina si asa scadea factura la revizie la vechea masina.
La asta noua.... nu prea stiu ce sa iau. Basca .. acum nu stiu cat este de adevarat dar am auzit ca, din cauza faptului ca, Sistemul de oprire la semafor a fost atat de reusit incat in prezent nu se mai afla pe nici un model Lancer.
Scuze daca am scris mult si daca am divagat de la subiect.
parera mea e ca daca ai talonul cu tine,la orice magazin de piese auto mai rasarit stie vanzatorul sa iti comande exact ce iti trebuie. n-am verificat dar cred ca pe site la autokarma daca iti bagi datele masinii gasesti totul si nu cred ca e vreo problema daca duci tu piesele la revizie. eu,la revizia din noiembrie am facut un calcul cu costurile consumabilelor daca le cumpar eu si apoi am sunat la reprezentanta si am cerut o cotatie de pret. cand le-am spus ca vreau pretul sa vad daca imi convine sa iau filtre si ulei de la ei sau le aduc eu si am obtinut o oferta cu vreo 10% mai mare la reprezentanta, am preferat sa nu mai pierd timpul pentru vreo 50-75 roni dar nu a existat vreo discutie ca daca nu iau de la ei pierd garantia.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut.
La urmatoarea revizie asa o sa fac. Ma duc cu talonul la Unix sau la Nick si ii intreb.
Acum voi, colegii de forum, voi poate va pricepeti mai bine ca mine la masini.
Am o nedumerire. Am facut revizia la masina, aveti devizul,cei de la reprezentanta au pus ulei MOBIL 1 din acela special pt masini cu AS&G si cu filtru de particule. Ori sunt prost ori nu mai ineleg nimik.
Pana la revizie cand era liber in Bucuresti imi lua in cursul saptamanii 9-10 iar in week end 7-8 max. In week-end-ul care tocmai a trecut mi am facut treaba cu BUBULINA GOSPODINA. Sambata, putin innorat , in Bucuresti pt cei care stiu Din Rahova-Obor -Gara de est( ma duceam la George -Alarm Profi) Crangasi. Consumul tot drumul 14.5.
Incredibil. O sa ma duc acum la sfaristul saptamanii pana in Valcea poate ii mai scade consumul. Nu inteleg de ce este asa de mare consumul. Teoretic ar trebui sa scada.
La urmatoarea revizie asa o sa fac. Ma duc cu talonul la Unix sau la Nick si ii intreb.
Acum voi, colegii de forum, voi poate va pricepeti mai bine ca mine la masini.
Am o nedumerire. Am facut revizia la masina, aveti devizul,cei de la reprezentanta au pus ulei MOBIL 1 din acela special pt masini cu AS&G si cu filtru de particule. Ori sunt prost ori nu mai ineleg nimik.
Pana la revizie cand era liber in Bucuresti imi lua in cursul saptamanii 9-10 iar in week end 7-8 max. In week-end-ul care tocmai a trecut mi am facut treaba cu BUBULINA GOSPODINA. Sambata, putin innorat , in Bucuresti pt cei care stiu Din Rahova-Obor -Gara de est( ma duceam la George -Alarm Profi) Crangasi. Consumul tot drumul 14.5.
Incredibil. O sa ma duc acum la sfaristul saptamanii pana in Valcea poate ii mai scade consumul. Nu inteleg de ce este asa de mare consumul. Teoretic ar trebui sa scada.
Poate a uitat mecanicul vreo manusa in cutia filtrului de aer. Cum sa creasca dom'le consumul cu 50-100% dupa revizie? Masina merge normal?
Chiar daca a venit din fabrica cu 0w20 si acum are 5w30 Mobil (cah) tot nu ar trebui sa se dubleze consumul aproape. Merge normal masina? Trage, are putere? Ai alimentat dupa revizie? Presiunea in roti e ok?
Vad ca ai schimbat placutele, rotile se incing acum? Poate freaca placutele noi.
Un singur drum nu e o referinta prea buna, poate a fost o intamplare. Mai mergi cu ea si vezi cum se comporta, fa-i si verificarea la pompa.
Chiar daca a venit din fabrica cu 0w20 si acum are 5w30 Mobil (cah) tot nu ar trebui sa se dubleze consumul aproape. Merge normal masina? Trage, are putere? Ai alimentat dupa revizie? Presiunea in roti e ok?
Vad ca ai schimbat placutele, rotile se incing acum? Poate freaca placutele noi.
Un singur drum nu e o referinta prea buna, poate a fost o intamplare. Mai mergi cu ea si vezi cum se comporta, fa-i si verificarea la pompa.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Masina merge ok. Are putere, trage. Nu se vede nici o diferenta. Fuge. etc.... se comporta normal. Doar cand ma uit cat consuma atunci ma ia cu capul...
Presiunea la roti ca pana acum, motorina doar de la Rompetrol ca pana acum, nici nou nimik modificat. Nimik atins la calculator. Doar revizia si piesele de noi. Atat . Poate trebuie sa se mai acomodeze, eu stiu... O las pana la inceputul sapt viitoare. Sa vedem pana atunci.
Oricum desi nu mi place ipostaza cred ca sunt primul care dupa 7 luni si cateva zile am facut revizia de 15.000 a masinii. Asa ca eu sunt antemergatorul acestui motor. Daca se poate spune asa. Azi de exp Rahova-Piata Muncii 12.5 si pana acum imi lua 10-10.5 .
Am incercat si cu sistemul AS&G activat, ulterior l-am dezactivat dar NIMIK. Nici nu se cunoaste ca am sistemul asta.
Presiunea la roti ca pana acum, motorina doar de la Rompetrol ca pana acum, nici nou nimik modificat. Nimik atins la calculator. Doar revizia si piesele de noi. Atat . Poate trebuie sa se mai acomodeze, eu stiu... O las pana la inceputul sapt viitoare. Sa vedem pana atunci.
Oricum desi nu mi place ipostaza cred ca sunt primul care dupa 7 luni si cateva zile am facut revizia de 15.000 a masinii. Asa ca eu sunt antemergatorul acestui motor. Daca se poate spune asa. Azi de exp Rahova-Piata Muncii 12.5 si pana acum imi lua 10-10.5 .
Am incercat si cu sistemul AS&G activat, ulterior l-am dezactivat dar NIMIK. Nici nu se cunoaste ca am sistemul asta.
Chiar si inainte de revizie mi se pare mare consumul pt un diesel.
A mea care e benzinara ia 8-9 in bucuresti cand traficul e normal, 10-11 la ore de varf iar noaptea sub 7.
De exemplu pe ruta titan-parc IOR-vitan barzesti-aparatorii patriei-dimitrie leonida(10km) consuma 8l/100km dimineata pe la ora 7 si ceva iar in weekend la aceeasi ora imi ia 6.5-7l/100km. Daca ma intorc tot pe acolo pe la ora 16:30(trafic normal) cam 8,5 consuma daca e pe la ora 18-19(ora de varf) iar pe soseaua vitan barzsti mai mult se sta am consumul cam 10.
Pe ruta bucuresti(via DN1)-ploiesti-sinaia mers legal pana la poiesti(consumul e 5.7-5.8) si apoi cu 110-120km/h pana la sinaia consumul urca pana la 6.2-6.3.
Datele sunt cele afisate de CB.
A mea care e benzinara ia 8-9 in bucuresti cand traficul e normal, 10-11 la ore de varf iar noaptea sub 7.
De exemplu pe ruta titan-parc IOR-vitan barzesti-aparatorii patriei-dimitrie leonida(10km) consuma 8l/100km dimineata pe la ora 7 si ceva iar in weekend la aceeasi ora imi ia 6.5-7l/100km. Daca ma intorc tot pe acolo pe la ora 16:30(trafic normal) cam 8,5 consuma daca e pe la ora 18-19(ora de varf) iar pe soseaua vitan barzsti mai mult se sta am consumul cam 10.
Pe ruta bucuresti(via DN1)-ploiesti-sinaia mers legal pana la poiesti(consumul e 5.7-5.8) si apoi cu 110-120km/h pana la sinaia consumul urca pana la 6.2-6.3.
Datele sunt cele afisate de CB.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori