2012 Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 117cp White

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Epigonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 26, 2012 1:49 am

Mesaj de Epigonul » Mie Mai 30, 2012 1:02 pm

Buna ziua,
Urmaresc acest forum de 2 luni de zile, de cand am hotarat sa mi cumpar un mitsubishi, am ales modelul 1.6 lancer sportback, echipare invite a81 daca nu ma insel. Marturisesc ca mi as fi dorit modelul 1.8 did dar cum bugetul nu a mi a ajuns m am multumit cu motorizarea 1.6 benzina. Culoarea este alba nemetalizata. Pret de lista 16,902 euro..total platit de mine 12.400+3 vauchere remat,au fost o serie de discounturi + alarma pe cheie.
Saptamana viitoare vine si masina, abia astept sa o va si normal sa o prezint pe site. Singurul lucru de care sunt ingrijorat este motorul, 1.6 117 cp, ma gandesc ca este mic, desi vin de pe un astra G , 1.7 dti 75 cp, am avut ocazia sa conduc mai multe masini, ma ingrijoreaza in mod special cuplul mic, dar acum asta e, o sa vedem:P. Si daca tot sunt la partea de ganduri, specific mie, sau romanului(poate) ma gandesc deja la iarna, respectiv cauciucuri de iarna. My dear Lancer vine cu 205/60/16 jenti de aliaj, am tot cautat pe forum daca se pot pune cauciucuri 215/65/16, mai exact cele pe asx, stiu ca este diferenta mare intre ele la Raza/diamentru..respectiv apare eroare in bord la viteza de deplasare/kilometraj(mai exact la 100km/h o sa am 105km/h), stiu ca nu sunt trecute in talon, sincer nu prea ma intereseaza, cu politia nu am avut probleme dupa 4 ani in care am mers pe astra g cu cauciucuri mai mari. Tot ce as vrea sa stiu daca sunt sanse sa atinga la aripa, cand virez si iau un damb. Raza rotii creste de la 32.6 cm la 34,3 cm, iar peretele cauciucului de la 12.3 cm la 14cm.
Acum sa revin la rolul acestui topic, astept cu nerabdare sa vina masina, si sa o prezint mai pe larg +poze.

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Mie Mai 30, 2012 1:36 pm

Felicitari de achizitie si asteptam cu nerabdare poze . Referitor la motor , nu cred ca vei fi dezamagit , indiferent daca vii dupa Astra de 75 de cai diesel sau nu . Am testat motorul tau , iar dupa 3000 de ture chiar iti ofera surprize placute , o sa iti confirme si colegii de forum care au masini cu motorul tau . Motorul de 1.6 e poate cel mai bun compromis intre performante si consum mic . Multi km fara probleme !

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mai 30, 2012 2:08 pm

Salut, bine ai venit si sa o stapanesti sanatos. iti spun din experienta ca motoarele mici pe benzina nu agreaza cauciucuri mari si grele. Eu am avut pt iarna 175/65R15 in loc de 175/65R14 si pt vara 205/45R17 in loc de 205/45R16 si acceleratia si franarea au suferit mult. Daca vrei neaparat balon mai mare, nu pune si cauciuc mai lat, sa nu creasca prea mult greutatea rotii.

In rest, 1.6 117 cai ar trebui sa fie suficienti sa te misti fara probleme in mai toate conditiile, cat timp retrogradezi o treapta sau chiar doua in momentele critice.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mie Mai 30, 2012 3:10 pm

salut,

sa o stapanesti sanatos!!!

pentru iarna iti recomand 205/55/16...daca nu vrei 205/60/16..planuri de viitor?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mai 30, 2012 7:08 pm

Motorul de 1.6 e nemaipomenit, consuma putin si trage bine. Pentru mine e o placere sa retrogradez la o depasire(100km/h) din a5a in a3a si sa o calc sau sa urc in treapta a3a pe serpentine. Eu zic ca 117cp e chiar putin mai mult decatar fi suficient pentru aceasta masina daca o utilizezi normal.

Avatar utilizator
Epigonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 26, 2012 1:49 am

Mesaj de Epigonul » Mie Mai 30, 2012 11:00 pm

Multumesc mult, m am uitat mai bine, si cel mult castigi 2-3cm in raza, deci in garda la sol, nu cred ca se merita, cred ca o sa raman la dimensiunea standard. Nu am reusit sa raman cu masina pana acum blocat niciodata, am ajuns la concluzia ca niste cauciucuri de iarna bune te ajuta, dar tu in spatele volanului esti cel mai important, am avut grija sa evit anumite zone ( stau in Bucuresti , si ai sanse mari sa gasesti printre blocuri, adevarate partii) si sa subestimez putin masina, sa nu intind coarda(cel putin asa cred eu ). Desi tre sa recunosc ca de 3 ierni sunt foarte placut impresionat de cauciucurile mele de iarna (kumho).
Legat de motor, daca stau sa ma gandesc bine, eu conduc destul de turat, 1.7 dti de pe astra vede schimbat f des pe la 3500rpm, asta normal dupa ce apa ajunge la 90 c. Asa ca dupa ce o sa treaca periodata de rodaj, pe care o estimez la 2500km cel mult , o sa vad usor usor ce poate motorasul

Avatar utilizator
Epigonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 26, 2012 1:49 am

Mesaj de Epigonul » Mie Mai 30, 2012 11:08 pm

Plan de viitor... momentan astept sa vina masina o sa vreau cat mai repede sa ii fac casco, apropo o sa citesc si threadul dedicat casco, parca era ceva de genul. Legat de masina, o sa ma interesez destul de mult pentru xenon, sa vad daca gasesc ceva la care sa reduc cat de mult se poate posibilitatea de a orbi pe cei din trafic.
O sa ii pun folii, cred ca o sa se vada foarte dragut pe culoarea alba a masinii. Ma deranjeaza cum se vede din spate, mai exact toba de esapament, uneori am impresia ca ma uit la un fund de duster, se vede urat toba la sportback, o sa ma gandesc si o sa caut ce solutii sunt, poate un spoiler dragut sa vad...
Dar toate la timpul lor!

Avatar utilizator
Epigonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 26, 2012 1:49 am

Mesaj de Epigonul » Sâm Iun 23, 2012 1:29 am

Nu am mai postat de mult. Frumoasa mea masina a venit luni, un alb superb, 1.6 invite. Acum sa incep direct, sunt foarte multumit de motor, trage destul de bine, cel putin dupa 3000, sa zic asa cam intre 3500 si 5000 ma tine in scaun, mai mult de 5000 nu a vazut, totusi are 400km , deja facuti in 3 zile . Desi din punctul meu de vedere vine cu dotari mai mult decat decente pentru banii astia, m au socat cateva detalii. Butonul de ridicare/coborare geam nu este iluminat,torpedoul nu este iluminat, lucru enervant noaptea, nu are lumina in portbagaj, lucru extrem de enervant noaptea ). Ca si comportament rutier, poate mi se pare mie, dar am senzatia ca are o tendinta destul de evidenta de supravirare. Senzorul de lumini functioneaza foarte bine, iar clima este geniala. Ca si consum, in bucuresti cu un condus semi-sportiv, sunetul motorul la 4000 este genial, am scos un consum de 9, asta fiind facut pe 400km, 90% bucuresti, cu tehnica plin/plin. Un lucru care ma enerveaza enorm este faptul ca functia de consum mediu de la cb se reseteaza constant, desi dupa ce s a restat o treci inapoi pe manual, revin la fostul consum, este foarte stresant ca atunci cand masina stationeaza mai mult de 4 ore sa se reseteze. Momentan sunt presat de timp, cu prima ocazie revin cu poze si alte impresii.
O seara buna

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Iun 23, 2012 1:49 pm

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme!
Mie nu mi se pare ca Lancerul ar avea tendinta de supravirare. Oricum, cu masina te vei obisnui in scurt timp si atunci nu vei mai avea aceasta impresie.
La fel si cu interiorul...te vei obisnui cu el. Si eu am trecut la Lancer de pe o "nemteasca" iluminata peste tot la interior (toate butoanele aveau luminite....parca era brad de Craciun). Primele luni au fost mai grele, dar acum la 11 luni de condus zilnic Lancer (am facut 35.000 km in aceste 11 luni) pot spune ca nu mai am probleme cu interiorul: m-am obisnuit cu el si el cu mine .
Cat despre consum, eu imi fac intotdeauna consumul la pompa, dupa sistemul plin-plin, deoarece computerul de bord mi se pare....cel mult pe aproape (ca sa nu spun ca este departe de realitate).
Numai bine si asteptam poze!

Avatar utilizator
Epigonul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 26, 2012 1:49 am

Mesaj de Epigonul » Sâm Iun 23, 2012 2:26 pm

Sunt sigur ca o sa devina ceva normal, dar totusi lipsa luminii in portbagaj mi se pare penibila, poate este doar la sportback.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori