2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Inform - 117cp Cool Silver Metallic
Salutare tuturor,
Stiu ca a trecut destul de mult timp de cand fac parte din acest forum, dar totusi nu mi-am gasit timpul sau cuvintele necesare sa scriu ceva in rubrica asta. Dar cum se spune: e mai bine mai tarziu decat niciodata, asa ca iata-ma la ora 3 fara ceva "dimineata" cum incerc sa leg ideile.
Am deja 5 luni si cateva zile si peste 11000 km la bord de cand sunt posesorul masinii viselor mele, vise care au luat nastere inca de cand am vazut-o prima oara pe strazi acum cativa ani. De ce dintre toate masinile mi-a ramas doar ea pe retina? Pentru ca avea personalitate... era singura care iesea in evidenta si cred ca ma intelegeti ce vreau sa zic aici. Am preferat un Lancer stock decat vre-un Aveo full option!
Sa nu credeti ca achizitia a fost lipsita de peripetii, pentru ca dealerul din Craiova m-a amanat de pe o zi pe alta aproape 2 saptamani dupa ce facusem plata integral... si eu stiind ca masina e la Bucuresti si nu vine din Japonia am sunat la Mcar si a venit in urmatoarea zi. Asta pentru ca baietii nici nu o pusesera pe transport, iar cand m-a sunat sa ma duc s-o iau ca a ajuns, parca nu-mi venea sa cred. O sa trec peste detalii ca stiti si voi cum e cu "imblanzitul fiarei" si ce senzatii ofera primul drum intr-o astfel de masina.
Ce va pot spune este ca am simtit nevoia s-o personalizez putin si cred ca nu am gresit si o sa si argumentez cu poze.
Prima data am pus sigla mitsu (doar caracterele in japoneza) pe luneta.
Urmatoarea miscare a fost sa invelesc partea centrala a grilei in autocolant negru mat.
Si cea mai recenta modificare (dar nu ultima) a fost cadoul de la iepuras, adica un set de jante Dezent cumparate de la colegul de forum Tavi pe care il salut cu aceasta ocazie.
O sa urmeze un eleron si niste colti ... in functie de cum strang bani.
In alta ordine de idei singurele minusuri la care ma pot gandi sunt insonorizarea si faptul ca de vreo 3-4 ori a pornit mai greu, ceea ce am vazut ca se intampla si altor posesori, dar pentru ca se intampla foarte rar am dat vina pe benzina.
O sa revin cu mai multe poze, dar pe zi.
Stiu ca a trecut destul de mult timp de cand fac parte din acest forum, dar totusi nu mi-am gasit timpul sau cuvintele necesare sa scriu ceva in rubrica asta. Dar cum se spune: e mai bine mai tarziu decat niciodata, asa ca iata-ma la ora 3 fara ceva "dimineata" cum incerc sa leg ideile.
Am deja 5 luni si cateva zile si peste 11000 km la bord de cand sunt posesorul masinii viselor mele, vise care au luat nastere inca de cand am vazut-o prima oara pe strazi acum cativa ani. De ce dintre toate masinile mi-a ramas doar ea pe retina? Pentru ca avea personalitate... era singura care iesea in evidenta si cred ca ma intelegeti ce vreau sa zic aici. Am preferat un Lancer stock decat vre-un Aveo full option!
Sa nu credeti ca achizitia a fost lipsita de peripetii, pentru ca dealerul din Craiova m-a amanat de pe o zi pe alta aproape 2 saptamani dupa ce facusem plata integral... si eu stiind ca masina e la Bucuresti si nu vine din Japonia am sunat la Mcar si a venit in urmatoarea zi. Asta pentru ca baietii nici nu o pusesera pe transport, iar cand m-a sunat sa ma duc s-o iau ca a ajuns, parca nu-mi venea sa cred. O sa trec peste detalii ca stiti si voi cum e cu "imblanzitul fiarei" si ce senzatii ofera primul drum intr-o astfel de masina.
Ce va pot spune este ca am simtit nevoia s-o personalizez putin si cred ca nu am gresit si o sa si argumentez cu poze.
Prima data am pus sigla mitsu (doar caracterele in japoneza) pe luneta.
Urmatoarea miscare a fost sa invelesc partea centrala a grilei in autocolant negru mat.
Si cea mai recenta modificare (dar nu ultima) a fost cadoul de la iepuras, adica un set de jante Dezent cumparate de la colegul de forum Tavi pe care il salut cu aceasta ocazie.
O sa urmeze un eleron si niste colti ... in functie de cum strang bani.
In alta ordine de idei singurele minusuri la care ma pot gandi sunt insonorizarea si faptul ca de vreo 3-4 ori a pornit mai greu, ceea ce am vazut ca se intampla si altor posesori, dar pentru ca se intampla foarte rar am dat vina pe benzina.
O sa revin cu mai multe poze, dar pe zi.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20120416_143722.jpg (972.34 KiB) Vizualizat de 3443 ori
-
- IMG_20120420_130538.jpg (535.84 KiB) Vizualizat de 3463 ori
-
- IMG_20120227_160740_1.jpg (73.45 KiB) Vizualizat de 3434 ori
-
- IMG_20120227_162957_1.jpg (328.14 KiB) Vizualizat de 3453 ori
Foarte buna alegere mai ales ca a fost facut cu inima. Sa o stapanesti cu placere si fara incidente.
Cat priveste pornitul si mie mai imi face figuri uneori dar sper ca pana la urma sa se gaseasca o rezolvare, ma indoiesc ca e de la benzina, sigur e vreo chichita la motorul asta de 1.6 ca suntem prea multi care ne lovim de pornirile aste astea mai lungi.
Lancerul e o masina pe care cu greu te poti stapanii sa o lasi asa cum ai cumparato. Eu i-am adaugat folie neagra bara fata/spate, orn. crom portbagaj, orn. proiectoare si cel mai important eleron, urmeaza foarte curand bara spate de ralli art si evacuare dubla
Era sa uit jante rial+ cauciucuri de iarna.
Cat priveste pornitul si mie mai imi face figuri uneori dar sper ca pana la urma sa se gaseasca o rezolvare, ma indoiesc ca e de la benzina, sigur e vreo chichita la motorul asta de 1.6 ca suntem prea multi care ne lovim de pornirile aste astea mai lungi.
Lancerul e o masina pe care cu greu te poti stapanii sa o lasi asa cum ai cumparato. Eu i-am adaugat folie neagra bara fata/spate, orn. crom portbagaj, orn. proiectoare si cel mai important eleron, urmeaza foarte curand bara spate de ralli art si evacuare dubla
Era sa uit jante rial+ cauciucuri de iarna.
Multumesc, multumesc
Recunosc ca am stat mult pe ganduri pana am ales intre sportback si sedan, mi-as fi dorit sportback-ul, doar ca sedanul poate fi personalizat sa semene cu evo-ul si asta a fost elementul care m-a convins.
Referitor la ce a zis Flipper, nu prea poti sa-l lasi cum a iesit din fabrica pentru ca e dorinta de a-l face sa semene cu fratele mai mare. Daca EVO-ul nu ar fi existat atunci multi ar fi fost multumiti, zic eu, cu look-ul Lancer-ului.
Alt lucru controversat este folia pe geamuri... la inceput eram convins ca pana incepe vara o sa am folie pe geamurile spate si luneta, pe urma am zis ca ii pun dupa ce o sa am si jante, si acum parca nici nu as mai pune... am vazut cateva masini in trafic cu folia zgariata, decojita pe la colturi si se vedea oribil. A patit cineva asa ceva?
Bara de ralli art pentru buzunarul meu e scumpa rau, asa ca o sa fac coltii la cineva care lucreaza in fibra de sticla, abia o sa fie unicat... Cineva in Craiova mi-a cerut pentru colti 300 ron pe set, dar cum nu ma grabesc cred ca o sa gasesc mai ieftin de atat. Despre eleron inca nu stiu nimic.
Recunosc ca am stat mult pe ganduri pana am ales intre sportback si sedan, mi-as fi dorit sportback-ul, doar ca sedanul poate fi personalizat sa semene cu evo-ul si asta a fost elementul care m-a convins.
Referitor la ce a zis Flipper, nu prea poti sa-l lasi cum a iesit din fabrica pentru ca e dorinta de a-l face sa semene cu fratele mai mare. Daca EVO-ul nu ar fi existat atunci multi ar fi fost multumiti, zic eu, cu look-ul Lancer-ului.
Alt lucru controversat este folia pe geamuri... la inceput eram convins ca pana incepe vara o sa am folie pe geamurile spate si luneta, pe urma am zis ca ii pun dupa ce o sa am si jante, si acum parca nici nu as mai pune... am vazut cateva masini in trafic cu folia zgariata, decojita pe la colturi si se vedea oribil. A patit cineva asa ceva?
Bara de ralli art pentru buzunarul meu e scumpa rau, asa ca o sa fac coltii la cineva care lucreaza in fibra de sticla, abia o sa fie unicat... Cineva in Craiova mi-a cerut pentru colti 300 ron pe set, dar cum nu ma grabesc cred ca o sa gasesc mai ieftin de atat. Despre eleron inca nu stiu nimic.
- Fişiere ataşate
-
- DSC_3479.JPG (4.44 MiB) Vizualizat de 3427 ori
Uite chiar ieri mi s-a intamplat si primul eveniment neplacut, adica o tanti cu un Lancer din 93 se grabea si a considerat ca e ok sa-mi taie calea. Amandoi plecam de la semafor si faceam stanga doar ca eu eram incadrat corect si ea s-a bagat din dreapta mea. Eu aproape stateam pe loc si ea avea viteza mica deci nu a iesit cine stie ce, dar mi-a infundat putin de tot bara fata si s-au crapat clemele de la far. (asta a fost si motivul pt care nu aveam somn pe la 3 noaptea)
Cred ca se poate indrepta fara probleme si o sa inlocuiasca decat suportul de far, dar in cazul in care se pune problema sa inlocuiasca bara, pe fatza se potriveste cea de ralli art? Si daca se potriveste ce ma sfatuiesti: sa fac schimbarea la fata sau mai bine sa pun coltii ulterior pe cea normala?
Cred ca se poate indrepta fara probleme si o sa inlocuiasca decat suportul de far, dar in cazul in care se pune problema sa inlocuiasca bara, pe fatza se potriveste cea de ralli art? Si daca se potriveste ce ma sfatuiesti: sa fac schimbarea la fata sau mai bine sa pun coltii ulterior pe cea normala?
Farul se schimba cu totul, iar bara de ralli art se potriveste fara probleme dar nu se potrivesc restul accesoriilor de pe bara actuala(adica grile ,proiectoare etc) pe care va trebui sa le platesti din buzunar si care sunt cam scumpe. Si eu cand am lovit un caine am vrut sa pun bara fata de ralli art si am renuntat dincauza diferentei pe care trebuia sa o suport desi eu aveam si un proiector si niste grile avariate care se schimbau pe asigurare. Ca sa iti faci o iedee proiector 500ROn, ornamet cromat pt bara de ralli art ~500euro, scut plastic sub bara 500RON, Grila proiector 250Ron
Si uite cum a trecut un an de cand am zis ca va anunt ce au zis aia de la asigurari si nu am mai facut-o. Sa-mi fie rusine!!! Pana la urma a iesit cum trebuia.
Am zis totusi sa resuscitez "jurnalul de bord", asa ca vin cu urmatoarele precizari: nu am mai pus nici eleron nici "mustati", banii pentru ele au fost alocati unui scaun auto pentru copii, caci intre timp s-a marit familia .
Am pus insa folie pe geamurile din spate si luneta si mi-am indeplinit si un moft, am luat suportul de numar lateral pe fata.
Planuri inca mai sunt, bani sa fie.
Am zis totusi sa resuscitez "jurnalul de bord", asa ca vin cu urmatoarele precizari: nu am mai pus nici eleron nici "mustati", banii pentru ele au fost alocati unui scaun auto pentru copii, caci intre timp s-a marit familia .
Am pus insa folie pe geamurile din spate si luneta si mi-am indeplinit si un moft, am luat suportul de numar lateral pe fata.
Planuri inca mai sunt, bani sa fie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori