Mitsubishi Lancer Intense 1.8 143 Cp
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Nu, costul era pt un far, insa ne-am inteles sa le iau cu 15 mil pe amandoua pana la urma. Farurile au ajuns deja la mine, le dau azi la tiplat pt protectie, postez poze dupa ce revin tiplate. Depre LED inca ma interesez, azi trebuie sa mi se dea un raspuns despre cat de eficiente sunt becurile. Becurile LED au costat undeva la 6-7 mil setul. Revin cu detalii.
Acum vreo 2 ani am vazut la cineva pe masina becuri cu led pe proiectoare dar luminau slab tare de tot. In general becurile cu LED (fie ca sutn de uz casnic, auto etc) au o luminozitate foarte slaba la un gabarit identic cu un bec clasic. Cel mai bine lumineaza becurile cu descarcare in gaze si aici intra si xenonul auto.
Sper ca tu sa fi multumit de investitia facuta.
Sper ca tu sa fi multumit de investitia facuta.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Ca sa poti face o comparatie realista vezi cati lumeni are un bec cu halogen, unul cu xenon si cel cu led. Daca becul cu led are nr. de lumeni mai mic decat cel cu halogen atunci sigur o sa lumineze mai slab.
Nustiu cat de fiabile o sa fie becurile cu ventilator, daca se intampla ca si la computere sa inceapa sa huruie dupa un timp atunci nu cred ca o sa aiba viata prea lunga.
LEDul are un randament foarte bun dar are dezavantajului gabaritului mare pentru un flux luminos mia mult decat decent. Ledul in sine are durata de viata foarte mare dar nustiu ce durata de viata are ventilatorul sau electronica ce il alimenteaza.
Lucrez in domeniul electric industrial si te asigur ca cea mai buna alegere pentru un iluminat puternic o reprezinta becurile cu descari in gaze si aici intra si becul cu xenon.
tehnologia led in domeniul iluminatului are avantajului consumului redus de energie electrica dar pentru a obtine un flux luminos bun trebuie lapi cu led multe sau cu gabarit mare. Randamentul unui bec se masoara in lumeni/watt.
Cei care aleg sa instaleze pe masina becuri cu led o facin primul rand din punct de vedere estetic insa deocamdata nu e si practic.
Sper sa nu ma intelegi gresit vreau doar iti prezint avantajele si dezavantajele diferitelor tipuri de becuri.
Nustiu cat de fiabile o sa fie becurile cu ventilator, daca se intampla ca si la computere sa inceapa sa huruie dupa un timp atunci nu cred ca o sa aiba viata prea lunga.
LEDul are un randament foarte bun dar are dezavantajului gabaritului mare pentru un flux luminos mia mult decat decent. Ledul in sine are durata de viata foarte mare dar nustiu ce durata de viata are ventilatorul sau electronica ce il alimenteaza.
Lucrez in domeniul electric industrial si te asigur ca cea mai buna alegere pentru un iluminat puternic o reprezinta becurile cu descari in gaze si aici intra si becul cu xenon.
tehnologia led in domeniul iluminatului are avantajului consumului redus de energie electrica dar pentru a obtine un flux luminos bun trebuie lapi cu led multe sau cu gabarit mare. Randamentul unui bec se masoara in lumeni/watt.
Cei care aleg sa instaleze pe masina becuri cu led o facin primul rand din punct de vedere estetic insa deocamdata nu e si practic.
Sper sa nu ma intelegi gresit vreau doar iti prezint avantajele si dezavantajele diferitelor tipuri de becuri.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori