Mitsubishi Lancer Intense 1.8 143 Cp
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Era portbagajul infundat cam o palma, s-a rezolvat deja repede la baietii de la Sport and Classic Cars in Galati care se ocupa si de grindina. Au tras tabla cu un dispozitiv si a revenit la pozitia initiala. Cu ocazia asta am mai facut si toate micile indoituri care erau vreo 10 cred. Nu erau foarte vizibile dar stiam eu ca sunt acolo. ( usi deschise larg de vecini, etc ).
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Dupa izolarea interiorului am trecut la eliminarea greierilor care cam aparusera avand in vedere ca am demontat toata masina, iar fetele de usi mai fusesera demontate cand am pus folia pe geamuri si cand s-a pus piele pe usi imediat dupa achizitie.
Dupe ce am studiat problema am observat ca zgomotele erau produse de clemele albe cu care sunt fixate toate elementele la interior. Clemele sunt produse dintr-un plastic tare care dupa putin joc lasa componentele sa vibreze la muzica mai tare sau la trecerea peste denivelari in mers. De ex fetele de usi produc zgomot cand volumul ste ridicat, panoul de la stalpi are si el 2 cleme si vibreasa pe parbriz la drum denivelat si chiar e deranjant. Un alt element care produce zgomot deranjant este panoul din plastic din spatele banchetei, ca si prinderea centurilor din spate care este realizata direct pe tabla, nu are nici un fel de garnitura. La drum denivelat insusi mecanismul centurii face zgomot.
Fara alte explicatii suplimentare, deoarece cu totii stim ce masini avem, postez ce am facut eu pana acum. Clemele de prindere le-am fixat cu Ceresit FT 101 Flex care la intarire actioneaza ca ca o garnitura si amortizeaza vibratiile, iar partile componente ale usilor le-am imbinat cu banda dublu adeziva. De remarcat ca din constructie la usile din spate imi lipseau 4 suruburi metalice pt prinderea elementelor intre ele, pe cand la usile din fata imi lipseau doar 3. Economie in stil Mitsubishi...
Deocamdata am etansat doar clemele si toate prinderile de la usi, iar rezultatul e simtitor. Mai mult de jumatate din zgomote au disparut, volumul il pot creste fara sa aud si alte zgomote si chiar functia Treble ( care pana acum nu putea fi folosita la mai mult de nivelul 2 ), acum nu mai are acelasi efect la volum ridicat.
Dupe ce am studiat problema am observat ca zgomotele erau produse de clemele albe cu care sunt fixate toate elementele la interior. Clemele sunt produse dintr-un plastic tare care dupa putin joc lasa componentele sa vibreze la muzica mai tare sau la trecerea peste denivelari in mers. De ex fetele de usi produc zgomot cand volumul ste ridicat, panoul de la stalpi are si el 2 cleme si vibreasa pe parbriz la drum denivelat si chiar e deranjant. Un alt element care produce zgomot deranjant este panoul din plastic din spatele banchetei, ca si prinderea centurilor din spate care este realizata direct pe tabla, nu are nici un fel de garnitura. La drum denivelat insusi mecanismul centurii face zgomot.
Fara alte explicatii suplimentare, deoarece cu totii stim ce masini avem, postez ce am facut eu pana acum. Clemele de prindere le-am fixat cu Ceresit FT 101 Flex care la intarire actioneaza ca ca o garnitura si amortizeaza vibratiile, iar partile componente ale usilor le-am imbinat cu banda dublu adeziva. De remarcat ca din constructie la usile din spate imi lipseau 4 suruburi metalice pt prinderea elementelor intre ele, pe cand la usile din fata imi lipseau doar 3. Economie in stil Mitsubishi...
Deocamdata am etansat doar clemele si toate prinderile de la usi, iar rezultatul e simtitor. Mai mult de jumatate din zgomote au disparut, volumul il pot creste fara sa aud si alte zgomote si chiar functia Treble ( care pana acum nu putea fi folosita la mai mult de nivelul 2 ), acum nu mai are acelasi efect la volum ridicat.
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
Cu ajutorul unui coleg galatean de forum, azi am comandat faruri originale Mitsubishi cu lupa, fara droser, doar corpul de far. Intentionez sa pun pe ele nu xenon, ci becuri pe LED, am vazut la cineva montat in loc de halogen pe un L200 insa nu stiu daca poate fi mai eficient ca xenonul. Modelul testat avea 3000 lumeni parca. Daca vreunul dintre voi a avut aceaasi dilema, simtiti-va liberi sa postati idei!
- mileaandrei175
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Apr 05, 2014 12:22 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 60 vizitatori