Scris: Joi Feb 23, 2012 2:24 pm
Salutare,
De curand am ajuns si eu posesor de lancer. Masina am achizitionat-o saptamana trecuta dar din cauza ierni si lipsei cauciucurilor de iarna a intrat in posesia mea de abia saptamana aceasta luni. Masina este alba, are undeva pe la 63000 km (tind sa cred ca sunt reali deoarece am cumparat-o de la RMB Interauto din cluj si fiind reprezentanta speranta mea e ca nu umbla si ei cu cioara vopsita). Masina vine cu ceea ce rmb-ul numeste "pachet sport" dar mai multe detalii spre weekend cand sper sa apuc sa ii fac cateva poze (momentan singurul aparat foto disponibil e cel incorporat in telefon si nu ma prea incanta ideea).
Primul lucru care l-am observat e ca masina alba plus carosabilul de iarna/primavara se cam traduce in vizite dese la spalatorie .. eh mie mi-a trebuit masina alba asa ca suport consecintele Cu ocazia aceasta o intrebare pentru ceilalti posesori de 2.0 s-ar merita aparatoarele de noroi de la roti sau voi avea inca un cauciuc pe masina la care sa ii duc grija sa nu il agat/pierd/fure?
Momentan cu masina suntem mai mult decat in luna de miere, eu venind de pe diesel (cam 8 ani doar din diesel in diesel am tinut-o) sunt in perioada in care ma minuneaza absolut tot ce si cum face masina diferit, in special sunetele extraordinare care le genereaza cand ma apas mai tare pe acceleratie (o sa se inteleaga din poze de ce zic de sunete).
In planurile de viitor imediat ce tin de masina am cam asa:
- verificare kit distributie si in cazul in care e nevoie schimbul acestuia (de la cei de la rmb am inteles ca ar fi fost schimbat kit-ul la ultima revizie de cand nu s-a mai umblat cu masina, in caietul de service scrie doar ca revizie nu si ce s-a efectuat, dar prefer sa fiu sigur)
- schimb ulei, filtre si lichide (iarasi o chestie de liniste proprie decat altceva)
- cumparat un set de jenti pentru cauciucurile de vara
- cumparat 1 radio/mp3 (cei de la rmb mi-au vandut masina cu spatiu gol in locul in care ar trebui sa fie radioul)
Iar pe termen mai lung inlocuirea discurilor de frana si a placutelor cu ceva mai bun (cel mai probabil ceva solutie de la EBC), eventual pe partea de lumini fie ceva becuri mai bune fie xenon (desi preferinta mea ar fi sa nu ma complic cu xenonul daca nu a fost pus din fabrica) modificare care evident va fi conditionata de cat de mult ma satisfac becurile care le am acum pe masina (inca nu am servit un drum de noapte inafara orasului sa vad cat de bune/rele sunt becurile de pe masina), scut protector sub motor (sunt eu atent dar si capcanele rutiere sunt multe) si ce voi mai vedea ca are nevoie in timp, momentan fiind impresionat placut de cam tot ce face masina.
De curand am ajuns si eu posesor de lancer. Masina am achizitionat-o saptamana trecuta dar din cauza ierni si lipsei cauciucurilor de iarna a intrat in posesia mea de abia saptamana aceasta luni. Masina este alba, are undeva pe la 63000 km (tind sa cred ca sunt reali deoarece am cumparat-o de la RMB Interauto din cluj si fiind reprezentanta speranta mea e ca nu umbla si ei cu cioara vopsita). Masina vine cu ceea ce rmb-ul numeste "pachet sport" dar mai multe detalii spre weekend cand sper sa apuc sa ii fac cateva poze (momentan singurul aparat foto disponibil e cel incorporat in telefon si nu ma prea incanta ideea).
Primul lucru care l-am observat e ca masina alba plus carosabilul de iarna/primavara se cam traduce in vizite dese la spalatorie .. eh mie mi-a trebuit masina alba asa ca suport consecintele Cu ocazia aceasta o intrebare pentru ceilalti posesori de 2.0 s-ar merita aparatoarele de noroi de la roti sau voi avea inca un cauciuc pe masina la care sa ii duc grija sa nu il agat/pierd/fure?
Momentan cu masina suntem mai mult decat in luna de miere, eu venind de pe diesel (cam 8 ani doar din diesel in diesel am tinut-o) sunt in perioada in care ma minuneaza absolut tot ce si cum face masina diferit, in special sunetele extraordinare care le genereaza cand ma apas mai tare pe acceleratie (o sa se inteleaga din poze de ce zic de sunete).
In planurile de viitor imediat ce tin de masina am cam asa:
- verificare kit distributie si in cazul in care e nevoie schimbul acestuia (de la cei de la rmb am inteles ca ar fi fost schimbat kit-ul la ultima revizie de cand nu s-a mai umblat cu masina, in caietul de service scrie doar ca revizie nu si ce s-a efectuat, dar prefer sa fiu sigur)
- schimb ulei, filtre si lichide (iarasi o chestie de liniste proprie decat altceva)
- cumparat un set de jenti pentru cauciucurile de vara
- cumparat 1 radio/mp3 (cei de la rmb mi-au vandut masina cu spatiu gol in locul in care ar trebui sa fie radioul)
Iar pe termen mai lung inlocuirea discurilor de frana si a placutelor cu ceva mai bun (cel mai probabil ceva solutie de la EBC), eventual pe partea de lumini fie ceva becuri mai bune fie xenon (desi preferinta mea ar fi sa nu ma complic cu xenonul daca nu a fost pus din fabrica) modificare care evident va fi conditionata de cat de mult ma satisfac becurile care le am acum pe masina (inca nu am servit un drum de noapte inafara orasului sa vad cat de bune/rele sunt becurile de pe masina), scut protector sub motor (sunt eu atent dar si capcanele rutiere sunt multe) si ce voi mai vedea ca are nevoie in timp, momentan fiind impresionat placut de cam tot ce face masina.