2007 Mitsubishi Lancer Clasic 2.0

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Sep 18, 2012 7:17 am

Trec zilnic pe langa masina asta. Credeam ca sta...sa se mai odihneasca, nu ca ar avea probleme

Paralela cu paharul ma pune pe ganduri. Sa nu ai ceva detonatii in admisie. Daca e asa, e naspa. Ori distributie, ori senzori poztie motor, dar ceva nu e bine iar eu n-as mai umbla deloc cu masina asta. Tu te-ai plimbat cam mult deja....

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Sep 18, 2012 8:32 am

Ceva asemanator am patit eu cu fosta masina in Cehia venind spre Austria intr-o sambata dimineata, cand nu era nici un service deschis si asta dupa ce am pus benzina de la un omv de 100. La mine nu numai ca tremura ca dracu dar se mai oprea motorul in mers daca nu era in sarcina. Am ambalat-o i-am curatat toti senzorii nimic, i-am facut un reset...la fel. Am mers cu check-engine aprins pana la Viena unde am alimentat cu 95 si si-a revenit complet + check-engine stins. S-a dovedit mai tarziu a fi valva de purjare (sau valva pcvc) care era defecta de mult timp si imi mai facuse probleme. Daca e de vina carburantul de ce nu au desfacut rezervorul sa curete sita pompei, sa inlocuiasca filtrul de carburant si sa dreneze vechiul carburant si sa pui unul nou, eventual daca ai nervi tari sa te duci la cei de la care ai alimentat sa le reclami problema sau direct la opc.
Despre zgomote nu stiu ce sa zic.

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Mar Sep 18, 2012 12:08 pm

Update: benzina de 99/100 nu am bagat inca si sincer sa fiu pana cand nu sunt 100% convins ca ar avea nevoie de un plin de astfel de benzina sa "curete" nici nu o sa o fac. Ziua de ieri in schimb a fost un adevarat test de nervi care intr-un final a ramas oarecum in coada de peste:
-pe langa masina ieri au fost fortele impartite cam asa: mecanicii de la service, ceva mecanic adus de service pentru ca ar fi lucrat pe lanceruri din campionatul national de raliuri, 2 mecanici de la rmb interauto, ceva mecanici de la un service care mi-a fost recomandat vineri ca fiind specializat pe distributie, patronul service-ului si o persoana care sa ma reprezinte si sa ma tina la curent
- masina a stat in service toata ziua cu capacul de la distributie dat jos, ridicata pe elevator si oamenii s-au ferit sa dea un verdict sau sa ii faca ceva
- specialistii de la rmb dupa ce vineri au zis ca sunt probleme pe distributie ieri dupa plecarea mea (in pauza de masa am dat o fuga sa verific ce se intampla) au declarat ca desi ceva probleme exista ei pentru problemele astea nici macar nu ar baga masina in service ca nu "prezinta risc"
- cu greu am reusit sa conving un mecanic (la insistentele patronului) sa ii puna din nou la punct cureaua de distributie si pana acum macar partea cu consumul s-a normalizat (drumul de la service pana acasa nu a mai fost un sfert de rezervor, nici cel de acasa la servici)
- a ramas totusi un sunet mai ciudat pe decelerare, dar parerea tuturor cu care am vorbit ieri e ca e posibil sa fie pistonul ajutator de la rola intinzatoare, care fiind nou ar avea nevoie de o perioada de acomodare in care e posibil sa intinda prea tare cureaua, dar nu exista riscuri din cauza aceasta (cel putin asa sustin ei)
- a ramas si problema la pornire ... eventual ar fi util daca as putea sa dau peste altcineva cu 2.0 din cluj sa comparam (la sunetul asta recunosc sincer ca e posibil sa fiu doar paranoic)

Driver daca cumva imi vedeai masina pe dorobantilor, acolo lucrez si in perioada de "vacanta" aveam norocul sa imi pot lasa masina in acelasi loc in fiecare zi (acum ca a inceput scoala a disparut acel "lux"), ori la cele 9+ ore petrecute zilnic acolo ... da pare cam suspecta situatia. In ultimele 2 saptamani masina a stat ascunsa in curtea unui service.

Referitor la carburant sincer nu stiu ce sa zic, evit pe cat posibil omv/petromv (pe vremuri cand aveam un bmw diesel am avut intamplari ciudate cu ei), evit "particularii" alimentand in general de la rompetrol/mol ocazional (cand nu am de ales) de la lukoil (pe astia nu ca i-as evita din cauza ca as fi avut probleme, dar cam in toate benzinariile ezita la a da bonuri, ceea ce poate deveni riscant in cazul unor probleme). Acum asa s-a nimerit ca ultimele 2 plinuri am avut (ne)fericirea sa fiu nevoit sa alimentez de la omv (prima data pe motiv de decontare bon carburant exclusiv de la omv, iar acum ultima data aveam omv-ul in fata si acul de la rezervor la minim).

Pe partea de check engine becul nu s-a aprins de cand am masina, nici acum de cand aventura cu distributia (la pornire se aprinde si se stinge normal, deci nu e ars becul), motorul nu mi s-a oprit in mers niciodata si aparent nu am erori in computerul de bord (daca e sa mai am incredere in ce sustin cei de la reprezentanta). Ramane sa investighez mai departe problema.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Mar Sep 18, 2012 2:43 pm

Autoritatea care se ocupa cu astfel de probleme este ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor), au site, trimiti sesizarea si iti vor raspunde, apeleaza cu incredere. Si eu i-am sesizat pentru rezolvarea unei probleme la caseta de directie ce nu s-a rezolvat pe cale amiabila in serviceul Mitusbishi. Incearca, nu te costa nimic.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Sep 19, 2012 6:14 am

vlad721

Ce e suspect? Ca iti mai vad masina pe Titulescu? Ce vina am eu daca o remarci de 87237434 metri, in spatele BMW-ului ala?

Oricum, daca un mecanic iti vine cu faze gen:
- benzina de 200 ca sa se curete prostia din capul lor
- pistonul de la rola sa se obisnuiasca....pardon....perioada de acomodare
- ca masina ar fi in parametri
- etc

Pe astia poti sa ii scoti din start de pe lista. N-are sens sa iti mai pierzi timpul cu ei.

La colegul nostru vlad ai incercat? (http://mitsu.ro/forum/index.php?showuser=2698) Are service pe Meteor

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Mie Sep 19, 2012 9:33 am

Ziceam ca pare suspect pentru ca timp de 2-3 luni masina era toata ziua in acelasi loc. Pe titulescu in schimb, acolo locuiesc (si de pe bmw-ul ala multicolor am trecut pe lancer).
O sa incerc si cu service-ul de pe meteor, dar mai intai sa rezolv definitiv problema actuala.

Oricum in ceea ce ma priveste masina nu va mai vedea interiorul service-ului decat pentru acordarea garantiei.

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Mie Sep 26, 2012 11:52 am

Intre ultima postare si azi se pare ca am reusit sa rezolv problema de pe distributie.
Problema s-a rezolvat la service-ul honda din cluj.

Si iata vinovatul:



Mai exact baietii de la honda au tras cureaua la punct si au facut o inspectie si la cureaua de echilibrare au gasit poza de mai sus, ambele curele erau tensionate mai mult decat trebuie, iar cand au schimbat rola intinzatoare la cureaua mare primul service a prins rola si bratul atat de tare incat bratul a devenit fix (nu mai culisa in functionare), motiv pentru care se si schimba comportamentul, uneori parand "normal" (deh si un ceas stricat arata ora exacta de 2 ori pe zi). Au dat oamenii jos ambele curele, au pus la punct de la 0 totul si au reglat rolele intinzatoare pe ambele curele.
O luna si nervi intinsi la maxim pentru o neatentie .... cum am mai zis pentru mine service-ul initial si reprezentanta mitsubishi din cluj au devenit capitole inchise (ambii au inaintat teoriile despre parametrii normali, carburant cu cifra octanica superioara pentru "curatare" si "normalizare", plus reprezentanta cu afirmatia ca ei pentru o problema asa mica nu ar baga masina in service). Pe viitor o sa incerc (cand va fi nevoie) cu service-ul colegului Vlad s, sau cu baietii de la honda.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 26, 2012 12:45 pm

Tzarushi... sa nu te duci la mecanicul ce ti-a facut grozavia aia si sa-l capacesti? E omeneste sa gresesti, dar recunoaste-ti greseala si remediaz-o frate. Cat tupeu pe unii

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori