2007 Mitsubishi Lancer Clasic 2.0

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Joi Feb 23, 2012 2:24 pm

Salutare,

De curand am ajuns si eu posesor de lancer. Masina am achizitionat-o saptamana trecuta dar din cauza ierni si lipsei cauciucurilor de iarna a intrat in posesia mea de abia saptamana aceasta luni. Masina este alba, are undeva pe la 63000 km (tind sa cred ca sunt reali deoarece am cumparat-o de la RMB Interauto din cluj si fiind reprezentanta speranta mea e ca nu umbla si ei cu cioara vopsita). Masina vine cu ceea ce rmb-ul numeste "pachet sport" dar mai multe detalii spre weekend cand sper sa apuc sa ii fac cateva poze (momentan singurul aparat foto disponibil e cel incorporat in telefon si nu ma prea incanta ideea).

Primul lucru care l-am observat e ca masina alba plus carosabilul de iarna/primavara se cam traduce in vizite dese la spalatorie .. eh mie mi-a trebuit masina alba asa ca suport consecintele Cu ocazia aceasta o intrebare pentru ceilalti posesori de 2.0 s-ar merita aparatoarele de noroi de la roti sau voi avea inca un cauciuc pe masina la care sa ii duc grija sa nu il agat/pierd/fure?

Momentan cu masina suntem mai mult decat in luna de miere, eu venind de pe diesel (cam 8 ani doar din diesel in diesel am tinut-o) sunt in perioada in care ma minuneaza absolut tot ce si cum face masina diferit, in special sunetele extraordinare care le genereaza cand ma apas mai tare pe acceleratie (o sa se inteleaga din poze de ce zic de sunete).

In planurile de viitor imediat ce tin de masina am cam asa:
- verificare kit distributie si in cazul in care e nevoie schimbul acestuia (de la cei de la rmb am inteles ca ar fi fost schimbat kit-ul la ultima revizie de cand nu s-a mai umblat cu masina, in caietul de service scrie doar ca revizie nu si ce s-a efectuat, dar prefer sa fiu sigur)
- schimb ulei, filtre si lichide (iarasi o chestie de liniste proprie decat altceva)
- cumparat un set de jenti pentru cauciucurile de vara
- cumparat 1 radio/mp3 (cei de la rmb mi-au vandut masina cu spatiu gol in locul in care ar trebui sa fie radioul)

Iar pe termen mai lung inlocuirea discurilor de frana si a placutelor cu ceva mai bun (cel mai probabil ceva solutie de la EBC), eventual pe partea de lumini fie ceva becuri mai bune fie xenon (desi preferinta mea ar fi sa nu ma complic cu xenonul daca nu a fost pus din fabrica) modificare care evident va fi conditionata de cat de mult ma satisfac becurile care le am acum pe masina (inca nu am servit un drum de noapte inafara orasului sa vad cat de bune/rele sunt becurile de pe masina), scut protector sub motor (sunt eu atent dar si capcanele rutiere sunt multe) si ce voi mai vedea ca are nevoie in timp, momentan fiind impresionat placut de cam tot ce face masina.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 23, 2012 4:37 pm

Sa o stapanesti sanatos. Vrei sa spui ca e alba cu motor 2.0? Nu stiam ca s-au facut din ultima serie, ce an e? Poate e varianta dinainte de facelift.

La km sa stii ca nu e nimic imposibil, eu am masina din August 2007 si am 41000 km, REALI. Si merg cu ea zilnic.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Feb 23, 2012 6:37 pm

Felicitari! Cat mai curand poze!

Scutul: Obligatoriu!

Avatar utilizator
mihainma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 04, 2012 9:09 am

Mesaj de mihainma » Joi Feb 23, 2012 6:52 pm

Bine ai venit in club, sa o imblanzesti sanatos. Sper sa ne vedem pe la intalnirile din Cluj sa vedem ce ti-ai luat.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Feb 23, 2012 8:22 pm



Bun venit, sa fie intr-un ceas bun!

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Joi Mar 01, 2012 2:31 pm

Multumesc de urarile de bine si da e worthless fara poze acum sunt in negocieri cu un coleg sa isi testeze noul aparat pe masina mea (din nefericire aparatul meu foto a dovedit teoria referitoare la iti poti lua adio la ceea ce imprumuti si momentan sunt prins doar cu camera de la telefon)

Acum pe partea cu intalnirile voi posta o intalnire generala pe sfarsitul acesta de saptamana ca saptamana trecuta am fost mai ocupat (cu a ii arata masinii ce e aia Topa si Meses pt cei din cluj/salaj care stiu traseul) sa se poata observa [macar] pe viu. Cat despre experienta din salaj .... vreau sa zic ca a trecut testul cu brio . La mine pentru orice masina care mi-o voi lua vreodata testul referitor la alegerea facuta este traseul cluj-zalau. Are tot ce ii trebuie, linii drepte, curbe, serpentine, urcare/coborare de deal, practic daca pe traseul acesta ma tine cu zambetul pe buze masina e buna si merita investitia facuta (din fericire inca nu a fost cazul sa vad ce se intampla daca ma supara vreuna).


In alta ordine de idei am facut o revizie d-aia de zile mari si prin asta inteleg:
- schimbat ulei +filtru ... uleiul e mobil 5w40 (din cate stiu asta 5w 40 e sub brandul mobil nu mobil1)
- schimbat ulei in cutia de viteza
- schimbat lichid servo
- schimbat antigel (nush daca sunt eu paranoic sau ce se intampla dar pe joja de la antigel lichidu parea sa fie galben in partea de jos, verzui pe la mijloc si albastrui in partea superioara asa ca am zis sa il schimb cu totul asa ca acum e verde pe toata suprafata )
- schimbat filtru aer si polen
-inspectie curele de distributie si accesorii
- inspectie fulii
-verificare suspensie + directie
-verificare instalatie electrica
-verificare sistem de franare
-verificat+ complectat lichid de frana
-verificat instalatie climatizare
Practic singura chestie care nu au facuto este rotirea rotilor si asta pentru ca sunt noi cauciucurile (au doar o saptamana).
Pretul pt piese +manopera la toate cele enumerate mai sus 805 ron, da puteam iesi ceva mai ieftin (adica totusi uleiul mobil parca ar fi facut din aur asa de scump e) dar zic eu am iesit destul de bine.
Baietii de la service m-au linistit cu kitul de distributie ca nu e nevoie sa ma grabesc cu schimbatul ca e ca nou, dar planul meu e ca odata ce ii instalez scutul metalic sub motor sa schimb oricum distributia pentru ca se topesc zapezile, dispare gheata, dar reapare pietrisul mai mult sau mai putin fin de pe carosabil si parca vad ca o sa il aspir in mare parte in curelele de distributie/accesorii.
Am reusit inclusiv sa imi montez un radio JVC radio-usb modelul fara telecomanda ce-i drept dar (zic eu) e bine si fara ca oricum ii leg mp3 playeru/stickul si nu mai tre sa butonez nimic la el

Dar cum asa e situatia am si o mica problema ca una din chei nu mai functioneaza si ca telecomanda doar cheie (mi-o recunoaste masina daca incerc sa pornesc, pot deschide usa cu ea manual). Baietii de la service ziceau ca e cel mai probabil din cauza ca a stat multa vreme fara baterie cheia si ar trebui sa i se faca o aliniere de fregventa urmand saptamana viitoare sa vina cineva de la un service specializat pe alarme sa ma ajute sa rezolv problema.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Joi Mar 01, 2012 5:58 pm

QUOTE (vlad721 @ Mar 1 2012, 02:31 PM) Acum pe partea cu intalnirile voi posta o intalnire generala pe sfarsitul acesta de saptamana ca saptamana trecuta am fost mai ocupat (cu a ii arata masinii ce e aia Topa si Meses pt cei din cluj/salaj care stiu traseul) sa se poata observa [macar] pe viu. Cat despre experienta din salaj .... vreau sa zic ca a trecut testul cu brio . La mine pentru orice masina care mi-o voi lua vreodata testul referitor la alegerea facuta este traseul cluj-zalau. Are tot ce ii trebuie, linii drepte, curbe, serpentine, urcare/coborare de deal, practic daca pe traseul acesta ma tine cu zambetul pe buze masina e buna si merita investitia facuta (din fericire inca nu a fost cazul sa vad ce se intampla daca ma supara vreuna).
Felicitari pentru achizitie. Poate ne vedem la o eventuala intalnire in Cluj.
Ce consum ai scos pe traseul Cluj-Zalau?
Mai fa-i o urcare in "forta" pe Feleac si o coborare in viteza spre Turda (pe Dabagau) si dupa poti spune ca ai facut o tesrtare completa .

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Joi Mar 01, 2012 6:58 pm

welcome to the club>:D<!

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Joi Mar 01, 2012 9:33 pm

Sa o stapanesti sanatos!

Avatar utilizator
vlad721
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 16, 2012 2:03 pm

Mesaj de vlad721 » Vin Mar 02, 2012 12:01 pm

Si in sfarsit niste teasere... poze de calitate mai buna dupa ce reusesc fie sa il mituiesc pe coleg fie dupa ce imi fac rost de aparat:

[attachment=15912:IMG_0001.jpg] [attachment=15913:IMG_0002.jpg] [attachment=15915:IMG_0003.jpg] [attachment=15915:IMG_0005.jpg] [attachment=15916:IMG_0006.jpg]

opa in una din poze mi se vede partial si fosta masina ... eh asta e.

A se scuza gheata de pe marginea drumului din unele poze dar deh am dat eu la lopata sa nu fie sub masina toata mizeria aia dar de acolo pana se topeste nu o sa o duca nimeni

In alta ordine de idei aseara mi-am spalat masina dupa cum se vede iar de dimineata ploua (marunt ce-i drept dar ploua) asa ca acum iar e twotone (negru cu alb)

LE: ca tot am fost intrebat de consum pe ruta de test: drumul a fost relativ gol, eu am fost cam neglijent deci de vreo 2-3ori (si pe dus si pe intors) am fost pe la 170 kmh plus urcat in ciuda prefecturii, prin sate ... pardon localitati am lasat-o la 60 (50 si ceva aproape 60), ac on tot timpul, dar totusi am reusit un 7,5% (plin cand am iesit din cluj, plin cand am intrat in cluj) de care sunt mandru. Bine ca in mare cam asta e si motivul pentru care imi place traseul si anume ca de obicei e si oarecum mai degajat traficu si ai destule situatii in care esti cam singur pe drum si iti permiti sa faci anumite lucruri care nu ti-ai permite daca ar fi aglomerat. Oricum eu zic ca daca mergeam mai normal cu diferente mai mici de viteza intre intra si extra si cu o maxima de 120kmh poate reuseam un consum mai mic, insa sa nu se inteleaga gresit eu sunt perfect multumit de consum si mi-am asumat consumul cand am zis ca imi iau masina pe benzina de 1997 cmc
Fişiere ataşate
IMG_0006.jpg
IMG_0006.jpg (50.18 KiB) Vizualizat de 2955 ori
IMG_0005.jpg
IMG_0005.jpg (67.04 KiB) Vizualizat de 3037 ori
IMG_0003.jpg
IMG_0003.jpg (84.97 KiB) Vizualizat de 2958 ori
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg (57.08 KiB) Vizualizat de 2977 ori
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg (93.72 KiB) Vizualizat de 2988 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori