Lancer X Invite 1.5 MIVEC 109HP MT Negresa
- claudiu_aft
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 21, 2010 9:56 pm
Cum sa pui toba finala cu 2 iesiri la un motor de 1500 cmc,in 4 cilindrii???tipul acesta de evacuare este strict pentru motoare in V sau boxer..hellooo!!!! ce pot sa iti mai spun legat de turbo pack...NO WAY pe motor de benzina...sfatul meu este ca iti poti comanda o evacuare tip melc,cu rezonanta care te ajuta sa castigi 10-15 CP
Nu am mai scris demult in jurnal pentru ca nu s-a mai intamplat nimic deosebit cu masinuta. Am ajuns la pragul de 80.000km si urmeaza saptamana asta sa intre la service pentru revizie. Pe langa asta urmeaza sa fie montate si cateva piese de upgrade: amortizoare spate KYB, discuri fata EBC Turbogroove, placute fata/spate EBC Greenline si lichid de frana ATE (multumesc 4turbo). PAchetul de revizie a fost achizitionat de la MArty, caruia ii multumesc pentru calitate si promptitudine. Totodata, vor aparea si cateva colantari la interior cu folie carbon 3M.
Voi atasa cateva poze cu piesele inainte si dupa montaj.
In primavara masinuta va primi un nou strat de vopsea si o curatare profesionala la interior.
Avand in vedere cele de mai sus, e evident ca momentan voi mai pastra Lancer-ul pentru o perioada destul de lunga.
Voi atasa cateva poze cu piesele inainte si dupa montaj.
In primavara masinuta va primi un nou strat de vopsea si o curatare profesionala la interior.
Avand in vedere cele de mai sus, e evident ca momentan voi mai pastra Lancer-ul pentru o perioada destul de lunga.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori