Lancer X Invite 1.5 MIVEC 109HP MT Negresa
Piesele de Ralliart ajung mai greu pentru ca vin din Japonia. Daca astazi nu reusesc sa vorbesc cu seful de service sa-mi dea lista de preturi exacte, luni sau marti sigur voi intra in posesia ei. Sincer sa fiu si eu sunt curios de anumite sume. Poate unii vor spune ca sunt inconstient ca am dat comanda de niste piese al caror pret nu-l cunosc, dar cum am spus mai sus toate obiectele se achizitioneaza in contul unei firme de profil care le deconteaza apoi si din moment ce am primit acordul de la ei nu am mai stat pe ganduri. Se pare totusi ca nu la toti este criza .
Eu sper ca in maxim o luna sa am toate pe masina dar din punctul asta de vedere nu am primit niciun raspuns de la dealer.
Eu sper ca in maxim o luna sa am toate pe masina dar din punctul asta de vedere nu am primit niciun raspuns de la dealer.
Avand in vedere numarul mare de accesorii pe care le-am comandat de la Mitsubishi si implicit suma de bani aferenta, cei de la Iricad mi-au facut o oferta: 4 jante Mitsubishi Diamond Cut 19? + 4 anvelope (nu au spus inca de care) - 1200 E + TVA.
Avand in vedere ca jantele arata bine si pretul e destul de bun, am decis sa le iau pe astea, cu toate ca stiu riscul la care ma supun avand in vedere drumurile din Romania.
Avand in vedere ca jantele arata bine si pretul e destul de bun, am decis sa le iau pe astea, cu toate ca stiu riscul la care ma supun avand in vedere drumurile din Romania.
- cispas2000
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Iul 08, 2010 2:26 pm
QUOTE (allexino @ Feb 3 2008, 06:34 PM) In sfarsit am gasit si eu putin timp sa ma laud cu masinutza mea. E un Lancer model nou de 1.5 varianta a-2a de echipare, fara nici o modificare momentan. Sunt foarte multumit de ea, ma surprinde din ce in ce mai mult pe zi ce trece.
Am 2900 km cu ea si o am abia de o luna.
In ceea ce priveste consumul a mai scazut fata de primii 1000 de km cand consuma cam 12-13 in oras, la 9-10 acum.
Consumul extraurban se situeaza acum la 7% fata de 8% cat a fost in prima mie de km.
Aceste valori sunt rezultate din conditii de trafic normal pentru Galati, mers sportiv (nu schimb sub 4000rpm) si cu realizarea unei medii de 20-22 km/h.
Am sa atasez niste poze cu ea, si daca aveti intrebari sau comentarii voi raspunde la toate cu cea mai mare placere!
Salut,
Lancer 1.5 nu este un motor prea mic fata de caroserie? cum trage motorul?
multumesc mult
Am 2900 km cu ea si o am abia de o luna.
In ceea ce priveste consumul a mai scazut fata de primii 1000 de km cand consuma cam 12-13 in oras, la 9-10 acum.
Consumul extraurban se situeaza acum la 7% fata de 8% cat a fost in prima mie de km.
Aceste valori sunt rezultate din conditii de trafic normal pentru Galati, mers sportiv (nu schimb sub 4000rpm) si cu realizarea unei medii de 20-22 km/h.
Am sa atasez niste poze cu ea, si daca aveti intrebari sau comentarii voi raspunde la toate cu cea mai mare placere!
Salut,
Lancer 1.5 nu este un motor prea mic fata de caroserie? cum trage motorul?
multumesc mult
Masina a ajuns acum la 58.000km, deci urmeaza revizia de 60k. Nu au aparut probleme majore pana acum dar se pare ca a venit vremea sa rezolv ceva ce ma agaseaza foarte mult si anume vopseaua. Avand in vedere ca toata caroseria prezinta mici defectiuni la vopsea m-am hotarat sa o vopsesc integral pe baza asigurarii Casco. Totodata voi schimba capota (sper ca cu cea de Ralliart) deoarece are infundaturi de la castane, daca va vine sa credeti, bara spate si capacul de la portbagaj, ultimul cu aceleasi infundaturi de la castane. Aceeasi problema o prezinta si plafonul care cred ca va primi chit deoarece nu se poate inlocui. Avand in vedere problema finanaciara, nu voi schimba jantele ci doar le voi vopsi (negru sau gun metal).
Urmeaza sa ma decid ce fac cu vopseaua. Negrul e foarte pacatos, totodata mi-ar place un negru mat, chiar daca au toti t...nii pe masinile lor tunate in stil mioritic. As fugi de vopseaua originala ca e foarte proasta dar alta solutie nu cred ca am.
Vizavi de cele de mai sus, astept niste pareri si idei, mai ales legate de vopsea.
Urmeaza sa ma decid ce fac cu vopseaua. Negrul e foarte pacatos, totodata mi-ar place un negru mat, chiar daca au toti t...nii pe masinile lor tunate in stil mioritic. As fugi de vopseaua originala ca e foarte proasta dar alta solutie nu cred ca am.
Vizavi de cele de mai sus, astept niste pareri si idei, mai ales legate de vopsea.
capota de ralliart este identica cu cea de evo, este din aluminiu si costa vreo 2500 euro fara tva. Nu se pupa absolut deloc cu audatex-ul. Numai prizele de aer costa vreo 500 euro si, din cate stiu eu, vin separat de capota. O capota normala, nevopsita, este vreo 550 euro fara tva. Daca pui tu diferenta din buzunar, atunci reusesti.
Plafonul se poate inlocui. Este prins in puncte de sudur, nu este sudat de-a lungul sasiului.
Eu am revopsit masina integral, in aceeasi culoare care o aveam, X42A, adica black mica, si pot sa zic ca sunt destul de multumit. Inca n-am avut probleme in aproape jumatate de an de la eveniment, si-am tot luat pietricele. Insa trebuie sa ai grija mare cu diverse chestii gen gainaturi, picaturi scurse de sub tei sau alti copaci plangatori. Atunci cand speli masina este bine sa faci si o degresare inainte. Altfel la sters cu carpa, omul de la spalatorie va insista crezand ca iese usor si atunci sa vezi zgarieturi.
Plafonul se poate inlocui. Este prins in puncte de sudur, nu este sudat de-a lungul sasiului.
Eu am revopsit masina integral, in aceeasi culoare care o aveam, X42A, adica black mica, si pot sa zic ca sunt destul de multumit. Inca n-am avut probleme in aproape jumatate de an de la eveniment, si-am tot luat pietricele. Insa trebuie sa ai grija mare cu diverse chestii gen gainaturi, picaturi scurse de sub tei sau alti copaci plangatori. Atunci cand speli masina este bine sa faci si o degresare inainte. Altfel la sters cu carpa, omul de la spalatorie va insista crezand ca iese usor si atunci sa vezi zgarieturi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 52 vizitatori