Lancer 1,8d Intense 2011

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Ian 15, 2012 9:31 pm

Nu e suficient sa pui pana in buza, trebuie sa bagi si in torpedou macar 2-3 litrii.

Care e rostul acestei practici de a umple pana in buza masina? Si cum sa nu te fure pompa daca faci asta?

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Ian 16, 2012 6:40 pm

Asa alimentez de 15 ani cand fac plinul de drum intins...e ceva reflex. Nu curge niciodata pe langa. Chiar nu te inteleg de ca sa ma fure pompa?!?!?

Rolul: sunt sigur ca alimentez la fel de fiecare data. Alimentez in felul asta cand plec la un drum mai lung (ceea ce e mai tot timpul) si dispar 5-10l de motorina din rezervor.

Aciditatea comentariului chiar n-o inteleg...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 16, 2012 6:52 pm

Sa zicem ca la diesel nu e pericol ca nu au vaporii unde sa se duca..dar totusi pompa are un canal micut in interiorul gurii de alimentare care recupereaza vaporii din rezervor atunci cand alimentezi. Oare nu poate si carburantul sa o ia pe acolo?

Imi cer scuze daca am parut acid, nu asta era intentia. Eram doar curios de ce sa iti umplii pana in buza rezervorul. Autonomie crescuta sau alt motiv.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Ian 16, 2012 10:03 pm

Imi cer scuze si eu, n-am fost destul de explicit: e vorba in primul rand de acuratetea masuratorii consumului de carburant prin metoda "pompa". Eu vad mereu nivelul de motorina din rezervor si fac plinul cu siguranta la acelasi nivel.

Vid in rezervor nu se va face niciodata: la nivel microscopic aer intra in rezervor iar garnitura tine etanseitatea rezervorului pana la minim 0,7atm (verificat cu manometre introduse in rezervoare mari ale utilajelor grele de catre constructorii acestora).

Apoi vaporii de motorina sunt "grei" si slab de tot inflamabili asa ca fara teama poti umple rezervorul de motorina pana sus de tot.

La benzina e adevarat ca e o alta discutie dar in afara de 2.0t pe outlandereu n-am condus benzina asa ca scuze inca o data: trebuia sa ma refer explicit la motorina.

Daca carburantul pleaca pe returul pompei aceasta se blocheaza si chiar daca sa zicem ca trage lichid ea are un vas de decantare.

Cam atat. Ramane totusi ideea de baza: lancerul (cel putin motorina) consuma evident mai mult decat afiseaza...tinem legatura!

Salutari!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Vin Ian 27, 2012 6:16 am

Salutari!

Consumul e rezolvat: 1,5-2l in plus...nici nu ma mai deranjez sa mai tin socoteala. Rezultat final 7,5-8,3l/suta.

Cam mult. Speram la mai putin. Asta in conditiile in care nu o rup in oras. E adevarat ca e condusa ceva mai aprig si de mine si de sotie dar parca totusi e cam mult. In fine...

Intrebare: Am avut masina in garaj cateva zile si dupa toata vijelia de zilele acestea am decis s-ai dau o cheita. Zis si facut. Am deschis larg usa garajului, masina a pornit de parca doar o oprisem dar nu am intrat in ea ci mai trebaluiam pe la niste rafturi. La un moment dat am auzit dinspre capota un "click" sau "clamp" un sunet gen cuplare/decuplare, sunet care s-a mai repetat cam la interval de un minut de mai multe ori. Oare ce poate fi? Are cineva vreo idee? Era ceva gen cuplarea compresorului de ac. Am verificat pe urma si intr-adevar ac-ul era on dar daca cupla o data pe urma...

Poate are cineva vreo idee.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Ian 27, 2012 7:09 am

Asa face ACul pe vreme rece, il mai deupleaza.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Vin Ian 27, 2012 8:38 am

Daca ai AC on si temperatura data pe 25 sa zicem, si in garaj/masina ai 20C, AC-ul nu va raci aerul pe care ti-l baga, dar va dezumidifica. Si e posibil sa porneasca si sa opreasca acel compresor de mai multe ori.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Vin Ian 27, 2012 10:45 pm

Da, cred ca dezumidificarea ar putea fi, pentru ca si la aerul cond in birou cand il pune pe dez... la fel face - cupleaza/decupleaza, pare cam acelasi lucru.

Oricum zgomotul care se aude nu este deranjant (din masina nu am auzit niciodata) dar de langa ea si in incinta inchisa nu e chiar de trecut cu vederea (ma rog, cu auzul).

Multumesc de informatii.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Feb 07, 2012 5:21 pm

Masina se comporta excelent pe gheata! La drum si nu numai.

Undeva pe o platforma portuara, numai eu, NFS-ul si gheata...nici un strop de zapada...pacat ca n-a avut cine sa ma filmeze...Nu intru in detalii. Mintile cele mai salbatice ale cititorilor vor banui ce am trait. UNIC!!!

Cea mai "echilibrata" masina in care m-am urcat in viata mea! Are cel putin o clasa peste seria 3 pe care mereu am considerat-o cea mai tare la "optuletze".

Cand am recuplat esp-ul, m-am uitat in oglinda fix in ochii mei, cateva secunde bune, si am simtit adrenalina: sunt momente in viata fiecaruia pe care STII ca le vei tine minte toata viata.

Nu am facut-o pentru altii. Fara bravada, fara parada. Eram singur. Intr-o incinta de peste 6ha mai era numai un portar ascuns intr-o cabina sprijinind un calorifer electric. Senzatiile mi le-am oferit mie exclusiv. Va doresc si voua asta.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mar Feb 07, 2012 11:52 pm

vrem si noi un asemenea loc!:)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori