Lancer Sportback 1.8 Mt Intense Gri
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
dupa cum va spuneam si in post-ul cu colt-ul am revenit cu rpezentarea noii achzitii.
Lancer SportBack 1.8 MTIntense. Masina nu am cumparat-o noua. (avea 15.000 km) Am gasit-o la Mcar la rulate (ca acum se zice rulate ,nu SH )
Momentan nu am ce sa ii reprosez inafara de consumul in extra urban unde ma asteptam la un pic mai mic (in jur de 8 la 140 ) dar nu ma plang. Stiam in ce ma bag daca imi iau benzina. Fie vorba intre noi parca la Sportback nu ar merge motorina.
Masina se prezinta foarte bine, motorul este foarte elastic (poti sa mergi cum vrei cu el sub\supra turat ). Este foarte stabila - am fost pe transalpina weekendul asta si s-a comportat exemplar.
Ce "probleme" am avut : (neimportante de altfel, dar ca sa fie trecute)
- bluetooth-ul nu se conecta automat . Rezolvare : am sters toate telefoanele care erau bagate si le-am pus doar pe ale mele .
- AC-ul parca baga cam rece si dupa ce se raceste in masina.
- credeam ca patineaza ambreiajul dar defapt erau momentele cand cupla si decupla compresorul de AC.
- complicat de sters luneta pe sub eleron
- si aici ca si la colt nu se regleaza volanul pe inaltime (asta ar fi cea mai serioasa dintre nemultumiri) .
E prima masina care o am cu regulator de viteza (am mai mers cu unele dar nu asa mult) - face toti banii.
Am fost placut surprins de cat de silentioasa e sub 3000 rpm . Ma asteptam sa fie putin mai silentioasa decat colt-ul dar e cu mult mai .
Sunet-ul cand accelerezi si trece de 3000 , apoi cand intra mivec-ul samd este priceless. nu stiu daca asa fac toate sau am o problema la toba , dar daca e ultima varianta nu vreau sa o repar. si e bine ca se aude doar in accelerare nu si la mers constant.
Ce mi-ar fi placut era sa fie cu cutie automata.
Per total masina nu trancane, si nu se simte ca are deja 16.000 . Evident , poate nici nu stiu cum ar trebui sa faca de noua. Intre colt si ea (am ridicat-o acum 2 saptamani ) am avut un Polo 1.4 TDI ( excelenta masina pentru zi cu zi si consum derizoriu(1200 km cu 40 l motorina) ) si diferenta este destul de mare.
Cu poze revin poate diseara pentru ca nu le am pe pc-ul de la birou. ( puteti vedea cateva in post-ul de la intalnirea de toamna )
numai bine
dupa cum va spuneam si in post-ul cu colt-ul am revenit cu rpezentarea noii achzitii.
Lancer SportBack 1.8 MTIntense. Masina nu am cumparat-o noua. (avea 15.000 km) Am gasit-o la Mcar la rulate (ca acum se zice rulate ,nu SH )
Momentan nu am ce sa ii reprosez inafara de consumul in extra urban unde ma asteptam la un pic mai mic (in jur de 8 la 140 ) dar nu ma plang. Stiam in ce ma bag daca imi iau benzina. Fie vorba intre noi parca la Sportback nu ar merge motorina.
Masina se prezinta foarte bine, motorul este foarte elastic (poti sa mergi cum vrei cu el sub\supra turat ). Este foarte stabila - am fost pe transalpina weekendul asta si s-a comportat exemplar.
Ce "probleme" am avut : (neimportante de altfel, dar ca sa fie trecute)
- bluetooth-ul nu se conecta automat . Rezolvare : am sters toate telefoanele care erau bagate si le-am pus doar pe ale mele .
- AC-ul parca baga cam rece si dupa ce se raceste in masina.
- credeam ca patineaza ambreiajul dar defapt erau momentele cand cupla si decupla compresorul de AC.
- complicat de sters luneta pe sub eleron
- si aici ca si la colt nu se regleaza volanul pe inaltime (asta ar fi cea mai serioasa dintre nemultumiri) .
E prima masina care o am cu regulator de viteza (am mai mers cu unele dar nu asa mult) - face toti banii.
Am fost placut surprins de cat de silentioasa e sub 3000 rpm . Ma asteptam sa fie putin mai silentioasa decat colt-ul dar e cu mult mai .
Sunet-ul cand accelerezi si trece de 3000 , apoi cand intra mivec-ul samd este priceless. nu stiu daca asa fac toate sau am o problema la toba , dar daca e ultima varianta nu vreau sa o repar. si e bine ca se aude doar in accelerare nu si la mers constant.
Ce mi-ar fi placut era sa fie cu cutie automata.
Per total masina nu trancane, si nu se simte ca are deja 16.000 . Evident , poate nici nu stiu cum ar trebui sa faca de noua. Intre colt si ea (am ridicat-o acum 2 saptamani ) am avut un Polo 1.4 TDI ( excelenta masina pentru zi cu zi si consum derizoriu(1200 km cu 40 l motorina) ) si diferenta este destul de mare.
Cu poze revin poate diseara pentru ca nu le am pe pc-ul de la birou. ( puteti vedea cateva in post-ul de la intalnirea de toamna )
numai bine
Cum adica ?
"- si aici ca si la colt nu se regleaza volanul pe inaltime (asta ar fi cea mai serioasa dintre nemultumiri) ."
atat scaunul cat si volanul la sportback se regleaza pe inaltime.
volanul nu il poti regla in adancime dar asta reglezi din scaun.
Vezi ca ai sub volan bagata o maneta in masca de plastic. trage de ea cu incredere
P.s Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km impreuna !!!
"- si aici ca si la colt nu se regleaza volanul pe inaltime (asta ar fi cea mai serioasa dintre nemultumiri) ."
atat scaunul cat si volanul la sportback se regleaza pe inaltime.
volanul nu il poti regla in adancime dar asta reglezi din scaun.
Vezi ca ai sub volan bagata o maneta in masca de plastic. trage de ea cu incredere
P.s Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km impreuna !!!
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut, sa stapanesti masina sanatos si fara probleme.
spui ca ac baga aer rece si dupa ce raceste masina, ai ac manual sau automat.
conteaza foarte mult cum bate soarele pe masina, de ex afara sunt 30 grade, setezi temperatura pe 22 grade dar soarele bate direct pe masina - pe parbriz-senzatia este ca aerul conditionat nu face fata, iar daca circuli intr-o zona umbroasa si soarele nu bate direct pe masina la aceeasi temperatura exterioara s-ar putea sa comuti temperatura interioara pe 23, 24 grade.
foarte importanta este si culoare masinii, daca este o culore inchisa se incalzeste mai tare, si ac va "munci" mai mult sa ajunga la temperatura interioara setata de tine
spui ca ac baga aer rece si dupa ce raceste masina, ai ac manual sau automat.
conteaza foarte mult cum bate soarele pe masina, de ex afara sunt 30 grade, setezi temperatura pe 22 grade dar soarele bate direct pe masina - pe parbriz-senzatia este ca aerul conditionat nu face fata, iar daca circuli intr-o zona umbroasa si soarele nu bate direct pe masina la aceeasi temperatura exterioara s-ar putea sa comuti temperatura interioara pe 23, 24 grade.
foarte importanta este si culoare masinii, daca este o culore inchisa se incalzeste mai tare, si ac va "munci" mai mult sa ajunga la temperatura interioara setata de tine
Salutare. Sa o stapanesti cu placere si la cat mai multi km fara probleme!
Cat priveste AC, intr-adevar si mie mi se pare ca baga cam rece. Cred ca ai AC automat, pt ca e Intense. La fel am si eu, insa asa cum spunea si "nini", conteaza si culoarea masinii. A mea e neagra si se incalzeste foarte tare. Totusi, inainte aveam o alta masina care avea climatronic si zona dubla si regla mult mai "bland" temperatura. La Lancer insa nu e climatronic, ci doar AC automat, probabil aici e diferenta. In plus, dupa ce se raceste in masina, incearca sa il pui pe cel putin 22 grade si vei vedea ca se mai domoleste aerul rece.
Consumul intr-adevar e mai mare, insa ai totusi 140 CP. In plus, te poti juca cum vrei cu el: eu am motor de 1.6 si am scos consum extern 7.8 (azi, pe un drum Cluj-Zalau si retur), insa am scos si 5,7 (ieri pe Cluj-Bistrita). Si, sincer, am mers cu 110-120 km/h cand am scos consumul de 5,7. Intr-adevar, la consumul de 7.8 am mers cu 140-150 km/h si depasiri din scurt. Totul tine de stilul de condus.
Cat priveste AC, intr-adevar si mie mi se pare ca baga cam rece. Cred ca ai AC automat, pt ca e Intense. La fel am si eu, insa asa cum spunea si "nini", conteaza si culoarea masinii. A mea e neagra si se incalzeste foarte tare. Totusi, inainte aveam o alta masina care avea climatronic si zona dubla si regla mult mai "bland" temperatura. La Lancer insa nu e climatronic, ci doar AC automat, probabil aici e diferenta. In plus, dupa ce se raceste in masina, incearca sa il pui pe cel putin 22 grade si vei vedea ca se mai domoleste aerul rece.
Consumul intr-adevar e mai mare, insa ai totusi 140 CP. In plus, te poti juca cum vrei cu el: eu am motor de 1.6 si am scos consum extern 7.8 (azi, pe un drum Cluj-Zalau si retur), insa am scos si 5,7 (ieri pe Cluj-Bistrita). Si, sincer, am mers cu 110-120 km/h cand am scos consumul de 5,7. Intr-adevar, la consumul de 7.8 am mers cu 140-150 km/h si depasiri din scurt. Totul tine de stilul de condus.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Abia acum am reusit sa revin si cu poze :
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0057.JPG (3.31 MiB) Vizualizat de 3073 ori
-
- IMG_0053.JPG (3.2 MiB) Vizualizat de 3080 ori
-
- IMG_1846.JPG (3.23 MiB) Vizualizat de 3093 ori
-
- IMG_1843.JPG (3.59 MiB) Vizualizat de 3082 ori
-
- IMG_1842.JPG (3.41 MiB) Vizualizat de 3081 ori
-
- IMG_1840.JPG (3.02 MiB) Vizualizat de 3112 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 69 vizitatori