2008 Mitsubishi Lancer 1.8 Cvt
QUOTE (sabin.b @ Nov 13 2011, 07:48 PM) I-ai facut pana la urma chiptuning? Te intreb, deoarece sunt curios daca e ok sa faci optimizarea softului la masini cu CVT.
In plus, mai am o intrebare. Legat de performante, am vazut pe site-ul producatorului ca Lancerul 1.8 CVT are performante mai slabe chiar decat Lancerul 1.6 MT, desi are mai multi CP (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Cineva spunea, de altfel, pe forum ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Oare si daca conduci in modul sport (cu padele) tot asa stau lucrurile, sau atunci simti cu adevarat cei 140 CP?
Inca nu i-am facut chiptuning, inca mai ma gandesc.. este o crestere prea mica de putere pentru multi bani si nu stiu nici daca ii va placea chiar asa mult cutiei CVT.
Nu stiu ce se zice despre cutia CVT, dar mie imi scoate 0-100 in aprox. 8sec. De exemplu m-am dat cu un Mercedes ML de 200cai si pot sa ma tin la o masina in spate pana la 180km/h. Am doar evacuarea finala schimbata si filtru sport K&N in cutia originala, modificari doar pentru sunet. A si foarte important jante pe 16. Cu cele de 18 accelereaza mai greu, dar e mai stabila si mai manevrabila.
Modul sport consta in faptul ca poti sa schimbi tu vitezele de la schimbator sau padele, prefer schimbatorul. Pentru o acceleratie buna de pe loc tot modul Drive este cel mai optim.
Test 0-100:
http://www.youtube.com/watch?v=_958X95Xmfw
In plus, mai am o intrebare. Legat de performante, am vazut pe site-ul producatorului ca Lancerul 1.8 CVT are performante mai slabe chiar decat Lancerul 1.6 MT, desi are mai multi CP (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Cineva spunea, de altfel, pe forum ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Oare si daca conduci in modul sport (cu padele) tot asa stau lucrurile, sau atunci simti cu adevarat cei 140 CP?
Inca nu i-am facut chiptuning, inca mai ma gandesc.. este o crestere prea mica de putere pentru multi bani si nu stiu nici daca ii va placea chiar asa mult cutiei CVT.
Nu stiu ce se zice despre cutia CVT, dar mie imi scoate 0-100 in aprox. 8sec. De exemplu m-am dat cu un Mercedes ML de 200cai si pot sa ma tin la o masina in spate pana la 180km/h. Am doar evacuarea finala schimbata si filtru sport K&N in cutia originala, modificari doar pentru sunet. A si foarte important jante pe 16. Cu cele de 18 accelereaza mai greu, dar e mai stabila si mai manevrabila.
Modul sport consta in faptul ca poti sa schimbi tu vitezele de la schimbator sau padele, prefer schimbatorul. Pentru o acceleratie buna de pe loc tot modul Drive este cel mai optim.
Test 0-100:
http://www.youtube.com/watch?v=_958X95Xmfw
Am pus o intrebare de curiozitate la cei de la Racing Code si au spus ca nu ar fi nici o problema un chiptuning la CVT, deoarece cresterea nu este foarte mare (doar vreo 15 CP...eventual de la 143 vei ajunge la 160 CP in cel mai bun caz). Cutia poate suporta aceasta crestere.
Cat priveste accelerarea, eu am obtinut performante mai bune in mod sport (lucru confirmat si de alti posesori de lancer CVT). Totusi, 0-100 mi se pare greu de atins in 8 sec. Si dfin filmuletul tau reiese ca iti ia cam 9 secunde, aproape 10. Oricum, pentru o masina stock e ok.
Spuneai ca ai pus filtru K&N sport doar pentru sunet. Intrebarea mea este daca acest filtru nu duce si la o mica crestere a performantelor masinii (vreo 5 CP acolo...)? Si, apropo, cat costa un asemenea filtru?
Numai bine!
Cat priveste accelerarea, eu am obtinut performante mai bune in mod sport (lucru confirmat si de alti posesori de lancer CVT). Totusi, 0-100 mi se pare greu de atins in 8 sec. Si dfin filmuletul tau reiese ca iti ia cam 9 secunde, aproape 10. Oricum, pentru o masina stock e ok.
Spuneai ca ai pus filtru K&N sport doar pentru sunet. Intrebarea mea este daca acest filtru nu duce si la o mica crestere a performantelor masinii (vreo 5 CP acolo...)? Si, apropo, cat costa un asemenea filtru?
Numai bine!
Cand am cumparat masina lua 100 in 10sec cu jante de 18. Acum este altceva cu jantele de 16, plus ca este un pic mai nervoasa, fiindca o mai calc din cand in cand si e si mai frig afara, ASC OFF si atinge 100 in 8sec, 8,5 maxim. Toate chestiile astea conteaza.
Un Lancer CVT stock care nu a fost calcat niciodata este normal sa-ti ia 100 in 10sec. Oricum nu conteaza un filmulet care a fost filmat si cu mobilul.. Atata timp cat stau langa masini de 200cai eu ma simt bine in Lancerul meu de 140
Filtrul ala sport nu stiu in ce masura ar putea creste puterea, poate 0.5 - 1 cal, dar mai mult nu. Exceptie face CAI (adica inductie de aer rece) care chiar creste puterea motorului daca este montat cum trebuie sa nu traga aer cald de la motor, dar nu am gasit pentru motorizare 1.8, doar pentru 2litri. Cica s-ar potrivi cel pentru 2litri, dar nu vreau sa risc nimic.
Am vorbit si eu la Racing Code pentru o modificare serioasa de putere, nu copilarii gen filtru si chip.. M-am interesat de un kit turbo pentru Lancer 1.8 si mi s-a spus ca exista, nu-i nicio problema, se poate aduce, dar nu imi va rezista cutia.
Si mi s-a mai spus ca se poate face doar o resoftare cu un castig de maxim 8-10 cai, plus ceva cuplu. Mai ma gandesc daca se merita 350euro pentru un castig atat de mic..
Oricum astept la un Ralliart sau poate un Evo X, daca noul an va fi mai darnic
Un Lancer CVT stock care nu a fost calcat niciodata este normal sa-ti ia 100 in 10sec. Oricum nu conteaza un filmulet care a fost filmat si cu mobilul.. Atata timp cat stau langa masini de 200cai eu ma simt bine in Lancerul meu de 140
Filtrul ala sport nu stiu in ce masura ar putea creste puterea, poate 0.5 - 1 cal, dar mai mult nu. Exceptie face CAI (adica inductie de aer rece) care chiar creste puterea motorului daca este montat cum trebuie sa nu traga aer cald de la motor, dar nu am gasit pentru motorizare 1.8, doar pentru 2litri. Cica s-ar potrivi cel pentru 2litri, dar nu vreau sa risc nimic.
Am vorbit si eu la Racing Code pentru o modificare serioasa de putere, nu copilarii gen filtru si chip.. M-am interesat de un kit turbo pentru Lancer 1.8 si mi s-a spus ca exista, nu-i nicio problema, se poate aduce, dar nu imi va rezista cutia.
Si mi s-a mai spus ca se poate face doar o resoftare cu un castig de maxim 8-10 cai, plus ceva cuplu. Mai ma gandesc daca se merita 350euro pentru un castig atat de mic..
Oricum astept la un Ralliart sau poate un Evo X, daca noul an va fi mai darnic
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 57 vizitatori