2008 Mitsubishi Lacer 2.0 Mivec-155cp-black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mie Iul 13, 2011 6:40 pm

@Nini, benzina e f ieftina, un plin ma costa 85 de dirhami, asta ar veni in dolari aprox 32$. asta fiind spus consumul nu prea ma intereseaza. am observat totusi ca cel mai mic consum este pe pilot automat la 110km/h, cam 7-7.5%. daca ma duc la 120km/h atunci computerul arata 8%, usor peste.

La mine consumul mediu e mai mare ptr ca merg sportiv si mereu cu A/C pe automat. cand bag picioru in ea si ii dau talpa si atunci imi ia usor
15%-17%. aici limita de viteza in oras pe soselele principale este 100km/h, raderele incep sa faca foto daca sari de 120km/h.
as zice ca un consum mediu ar fi 12% asta ptr ca atunci cand sunt pe sosele cu radare (si sunt multe aici) o las pe pilot automat la 115km/h. dubaiul are sosele bune pe cateva benzi.

Partea aia de jos e un gri deschis as zice. la fel si metarialul inauntru.
Pe de-o parte imi pare rau ca am descoperit forumul acum cand vreau sa schimb masina.

cateva impresii despre Lancerul asta:
-cel mai tare ma enerveaza spatiul mic din portbagaj, mai ales ca roate de rezerva e iesita in afara si suprafata portbagajului nu e plata. (nevoia de spatiu e motivul ptr care vreau sa o schimb)
-mi-ar fi placut sa fi avut discuri de frana pe toate rotile nu numai pe fata.
-interiorul mi se pare un pic invechit si ma mit ca Mits nu l-a schimbat, mai ales la modelele noi din 2011.
-imi place ca masina e usoara si cu motorul asta de 2.0 se infige relativ bine, as fi preferat-o un pic mai rigida sa fiu sincer.
-imi place cutia asta CVT in 6 trepte. imi place ca pot sa dau pe semi-manual sa schimb cand vreau eu.
-cel mai tare imi place ca e fiabila, nu a cazut nimic la ea pana acum (sper sa nu vb cu pacat), asta e motivul ptr care am luat japoneza sa fiu sincer, sunt trecut prin multe masini si stiu din experienta ca japonezele sunt cel mai fiabile. urmatoarea masina va fi tot japoneza.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iul 13, 2011 7:02 pm

QUOTE -mi-ar fi placut sa fi avut discuri de frana pe toate rotile nu numai pe fata.

Inca o diferenta fata de acelasi model vandut in europa. aici toate versiunile de echipare au discuri de frana "14 neventilate pe spate..

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mie Iul 13, 2011 7:26 pm

QUOTE (Tanaka @ Jul 13 2011, 06:02 PM) Inca o diferenta fata de acelasi model vandut in europa. aici toate versiunile de echipare au discuri de frana "14 neventilate pe spate..

da, ptr ca aici nu avem un cumparator educat ca in europa, care pune accent pe siguranta. aici e un cumparator superficial care pune accent pe dotari si aspect. asa se explica si imitatia aia de lemn din interior. incearca sa le ia ochii cu detalii de imagine. baietii din echipele de marketing ale producatorilor auto studiaza f bine piata si se adapteaza pe cerintele si specificul cumparatorilor.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Iul 13, 2011 8:15 pm

mie`mi place cremul ala ;;))si cred si eu ca va permiteti consum :)) cu asa pret la benzina.mi`as lua si eu evo daca ar fi si la noi benzina ca la voi:) dar asa cum e romanica cu drumuri ca acum 100 ani sau chiar mai proaste acuma si benzina care urca la pret la 2 luni:) nu prea cred:)
sa ne mai pui poze cu eventuale modificari aduse:D

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mie Iul 13, 2011 8:27 pm

Sa ne trimiti si noua ceva benzina... Poate facem o filiera

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mie Iul 13, 2011 8:44 pm

@cojak, masina nu are nici o modificare, e stock asa cum a venit din fabrica. eu nu o sa schimb nimic la ea, nu mai sunt adeptul modificarilor, am trecut de varsta aia. acum prefer sa cumpar varianta mai echipata a unui model decat sa ma apuc sa schimb eu una-alta.

consider ca ptr romania 150-200CP sunt super-suficienti. nu ai drumuri ptr masini sport, joase. in plus, te ard tare la buzunar benzina si taxele. consider ca EVO nu e masina de romania, decat daca e a doua masina, asa ptr fun si o folosesti la un drumuri lungi.

o sa explic cum e cu benzina aici.
OFF-TOPIC: ca tot va mirati de pretul benzinei, aflati ca el este subventionat de stat. companiile distribuitoare de aici sunt de stat si sunt pe pierdere ptr ca vand benzina la un pret mult mai mic decat cel real. pretul real ar trebuie sa fie de 3 ori mai mare, insa si asa ar fi mai mic decat cel din romania. pretul real ar fi 1.2 dolari pe litru.
Dubaiul nu are petrol deloc. are fff putin mai putin de 10% din necesarul intern. Dubaiul importa petrol din Abu Dhabi, Kuwait si alte state vecine.
desi Dubai si Abu Dhabi fac parte din aceeasi tara UAE(emiratele arabe unite) sunt emirate cu autonomie economica, asa ca Dubaiul nu se poate baza pe petrolul de care Abu Dhabi dispune, il cumpara de le ei.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Iul 14, 2011 10:11 am

Welcome to the club!

Foarte interesant ce zici tu, cred ca ne-am putea permite si un mic offtopic cu ceva poze de pe-acolo!

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Joi Iul 14, 2011 3:44 pm

Revin cu cateva poza sa clarific partea cu (,) culorile la interior. partea de jos a bordului este un bej-maro deschis si nu contrasteaza cu lemnul ala de pe bord si usi. din contra as zice eu, merg chiar bine. de aia l-au ales.
pe poze se pierde din nuanta originala ca nu intra lumina in masina prea mult, i-a pus folie pe geamuri.
eu stiu care e perceptia, lancer, evo, masina de viteza/sport tre sa aiba aluminiu/argintiu la interior insa nu e asa peste tot. am mai zis ca se fac studii de marketing si se aduc modele scbimbate in funcitie de profilul cumparatorului pe piata respectiva. sunt f putin EVO aici ca si in US de altfel, si nu ptr ca nu are lumea bani ci pentru ca sunt multe alte modele sport cu mai mult de 300CP. au de unde alege.
In Asia/Australia insa Lancerul e la putere. In Malaezia, Singapore sunt pline strazile de Lancer. le cumpara tineri ca se preteaza la tunning si aia sunt bolnavi cu tunningul. in Australia la fel a prins piata f bine. am vazut f multe si la Melbourne si la Sydney.

@andrei
poze de pe aici poate pun in alt topic. nu vreau sa ma departez pre mult de la subiect in topicul asta.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Iul 15, 2011 7:46 pm

"-cel mai tare ma enerveaza spatiul mic din portbagaj, mai ales ca roate de rezerva e iesita in afara si suprafata portbagajului nu e plata. (nevoia de spatiu e motivul ptr care vreau sa o schimb)"
cred ca acolo vine cu roata de rezerva normala, la noi vine cu roata de rezerva de dimensiuni reduse, care intra perfect in locasul din portbagaj, si podeaua este plata.
daca vrei spatiu iti recomand roata mica ( sau chiar un kit de reparare si poti renunta definitiv la roata), sau daca vrei podeaua plata se gaseste un fel de rama care se pune in jurul rotii pentru a avea podea plata.
de asemenea pentru spatiu iti recomand cutie portbagaj exterior.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Iul 17, 2011 7:26 am

merci de sugestie nini. da, vine cu roata de rezerva normala, de aia e iesita in afara si ocupa mai mult spatiu. e enervant cand vrei sa pui o valiza mai mare, ca nu incape si cand incape nu sta cum trebuie.
o sa ma uit dupa o roata de rezerva mica.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori