2008 Mitsubishi Lacer 2.0 Mivec-155cp-black
salutare tuturor,
In primul rand vreau sa va salut pe toti, posesori de Mits, si sa imi prezint masina. m-am inscris pe forum din curiozitate dupa ce am vazut ca modelul meu de Lancer nu e disponibil in Romania si am vrut sa vi-l prezint si sa aflu parerile voastre.
Dupa cum spune titlul am un Lancer din 2008, cu motor de 2000cmc, 155CP sau 148CP (diferite site-uri dau info diferite), cutie CVT cu sportsmode. este un model facut ptr USA si Orientul mijlociu. eu locuiesc intr-o tara din Orientul mijlociu.
masina o am de noua si e cu toate dotarile posibile pe acest model aici in tara asta (climatronic, cruise control, sunroof, volan de piele, etc, etc). am facut 44.000km cu ea pana acum si ma pregatesc sa o vand ptr ca imi trebuie ceva mai mare. ma gandeam sa imi iau pajero de 3.8, ca sa raman in familie Mits insa asta e alta discutie.
pana acum am fost f multumit de aceasta masina. am tras de ea din plin, eu avand un stil de condus mai sportiv si aici unde locuiesc limitele de viteza sunt mai ridicate decat in Romania. consider Lancerul modelul cel mai reusit de la Mits, spun asta dupa ce am incercat si Galantul si Pajero de asemenea si Lancerul a fost cel mai "inghegat" de aceea l-am ales. foarte multumit de masinuta asta, mai ales ca aici a venit cu service gratuit pana la 50.000km asa ca nu am platit nici o revizie pana acum.
sincer, nu inteleg de ce aceasta motorizare nu este disponibila la noi ptr ca dupa parerea mea este un model intermediar care ar fi preferat de multi.
o sa revin si cu niste poze. astept comentariile voastre.
cu respect,
Mircea
EDIT: imi cer scuze, am scris in titlu, din greseala, ca masina este din 2010, rog un moderator sa modifice.
In primul rand vreau sa va salut pe toti, posesori de Mits, si sa imi prezint masina. m-am inscris pe forum din curiozitate dupa ce am vazut ca modelul meu de Lancer nu e disponibil in Romania si am vrut sa vi-l prezint si sa aflu parerile voastre.
Dupa cum spune titlul am un Lancer din 2008, cu motor de 2000cmc, 155CP sau 148CP (diferite site-uri dau info diferite), cutie CVT cu sportsmode. este un model facut ptr USA si Orientul mijlociu. eu locuiesc intr-o tara din Orientul mijlociu.
masina o am de noua si e cu toate dotarile posibile pe acest model aici in tara asta (climatronic, cruise control, sunroof, volan de piele, etc, etc). am facut 44.000km cu ea pana acum si ma pregatesc sa o vand ptr ca imi trebuie ceva mai mare. ma gandeam sa imi iau pajero de 3.8, ca sa raman in familie Mits insa asta e alta discutie.
pana acum am fost f multumit de aceasta masina. am tras de ea din plin, eu avand un stil de condus mai sportiv si aici unde locuiesc limitele de viteza sunt mai ridicate decat in Romania. consider Lancerul modelul cel mai reusit de la Mits, spun asta dupa ce am incercat si Galantul si Pajero de asemenea si Lancerul a fost cel mai "inghegat" de aceea l-am ales. foarte multumit de masinuta asta, mai ales ca aici a venit cu service gratuit pana la 50.000km asa ca nu am platit nici o revizie pana acum.
sincer, nu inteleg de ce aceasta motorizare nu este disponibila la noi ptr ca dupa parerea mea este un model intermediar care ar fi preferat de multi.
o sa revin si cu niste poze. astept comentariile voastre.
cu respect,
Mircea
EDIT: imi cer scuze, am scris in titlu, din greseala, ca masina este din 2010, rog un moderator sa modifice.
Intr-adevar diferita.
Jantele sunt de invite, dar are praguri, trapa si coltisori... apoi interiorul acela e iarasi... diferit ca sa zic asa. Nu sunt totusi 100% ca e full, sigur exista varianta cu jante mai mari, navi, audio, etc. Din punctul meu de vedere e un fel de Invite+.
Sa o stapanesti sanatos!
Jantele sunt de invite, dar are praguri, trapa si coltisori... apoi interiorul acela e iarasi... diferit ca sa zic asa. Nu sunt totusi 100% ca e full, sigur exista varianta cu jante mai mari, navi, audio, etc. Din punctul meu de vedere e un fel de Invite+.
Sa o stapanesti sanatos!
Aici unde locuiesc eu, masina e varianta full. nu sunt familiar cu variantele din europa (invite etc). nici un model de Lancer nu vine aici cu navigatie.
Masina mea este modelul EX GLS. Peste el mai este un model, Lancer GT, cu acelasi motor si dotari, singurele diferente fiind jantele mai frumoase, masca fata are mai mult crom si clapete pe volan ptr schimbarea vitezelor. in rest, la fel.
Urmatorul model dupa acestea este direct EVO. nu exista rallyart aici.
@SBQ, nu e mahon, e imitatie , dar arata ok.
cam astea ar fi dotarile complete:
Exterior
Front & Rear Mud guards, Side protector moldings color keyed, Rear Window hot wire, Color keyed outer door handles, Electronically controlled tilt and sliding sunroof, windshield auto wiper & washer, Auto lighting control and auto rain sensing wiper, Front fog lamp, Chrome belt line molding, front airdam extension, Side airdam, Rear spoiler, High mount stop lamp on trunk lid, roof antenna
Interior
Premium interior package, 3-S leather steering with audio switch, wood print centre panel, chrome inner door handle, AM/FM 6 CD changer, chrome airoutlet grille, 6 speakers, Fully automatic A.C and Heater, Digital Clock, Tachometer, Retractable Assist Grip (3 pcs), rear 3/2 split seats centre arm rest with cup holder, Driver?s SRS front & passenger Dual airbag, 3P ELR Seat belts with pretension, Child protection rear door locks, Height adjuster for driver?s seat, Sun visor for assistant, Trunk & Fuel Lid Opener.
Specifications
4 Cylinder, 16Valve, DOHC, MIVEC (Mitsubishi active Innovative Valve timing Electronic Control) ENGINE ECI-MULTI, Max. Output: 155ps/6000rpm, Torque: 20.3 kg-m/4,250rpm, Power Steering, Power Windows, Central Locking, Color keyed Power mirrorss
Drive Train/Chassis
4ABS+EBD+Brake Assist, alloy wheels, Cruise control, Engine cover, Keyless operation system, Keyless entry system with 2 transmitters, Electronic immobilizer
Automatic Transmission
CODE: CY4ASTMHLW (E66) INVECS-III CVT With sports mode)
KERRIDGE VARIANT - C20PA-GLS-E66
Singurele motorizari disponibile aici ptr Lancerul asta nou sunt:
1500cmc cu 109CP
2000cmc cu 155CP
La Lancerul cu forma anterioara sunt:
1300cmc SOHC cu 90CP
1600cmc SOHC cu 122CP
EVO X vine cu 2.0 (de fapt 1989cmc), turbo DOHC-MIVEC, care da 295 la 6500rpm. E motorul standard de pe EVO peste tot din cate stiu eu. L-am condus, e o bestie.
Masina mea este modelul EX GLS. Peste el mai este un model, Lancer GT, cu acelasi motor si dotari, singurele diferente fiind jantele mai frumoase, masca fata are mai mult crom si clapete pe volan ptr schimbarea vitezelor. in rest, la fel.
Urmatorul model dupa acestea este direct EVO. nu exista rallyart aici.
@SBQ, nu e mahon, e imitatie , dar arata ok.
cam astea ar fi dotarile complete:
Exterior
Front & Rear Mud guards, Side protector moldings color keyed, Rear Window hot wire, Color keyed outer door handles, Electronically controlled tilt and sliding sunroof, windshield auto wiper & washer, Auto lighting control and auto rain sensing wiper, Front fog lamp, Chrome belt line molding, front airdam extension, Side airdam, Rear spoiler, High mount stop lamp on trunk lid, roof antenna
Interior
Premium interior package, 3-S leather steering with audio switch, wood print centre panel, chrome inner door handle, AM/FM 6 CD changer, chrome airoutlet grille, 6 speakers, Fully automatic A.C and Heater, Digital Clock, Tachometer, Retractable Assist Grip (3 pcs), rear 3/2 split seats centre arm rest with cup holder, Driver?s SRS front & passenger Dual airbag, 3P ELR Seat belts with pretension, Child protection rear door locks, Height adjuster for driver?s seat, Sun visor for assistant, Trunk & Fuel Lid Opener.
Specifications
4 Cylinder, 16Valve, DOHC, MIVEC (Mitsubishi active Innovative Valve timing Electronic Control) ENGINE ECI-MULTI, Max. Output: 155ps/6000rpm, Torque: 20.3 kg-m/4,250rpm, Power Steering, Power Windows, Central Locking, Color keyed Power mirrorss
Drive Train/Chassis
4ABS+EBD+Brake Assist, alloy wheels, Cruise control, Engine cover, Keyless operation system, Keyless entry system with 2 transmitters, Electronic immobilizer
Automatic Transmission
CODE: CY4ASTMHLW (E66) INVECS-III CVT With sports mode)
KERRIDGE VARIANT - C20PA-GLS-E66
Singurele motorizari disponibile aici ptr Lancerul asta nou sunt:
1500cmc cu 109CP
2000cmc cu 155CP
La Lancerul cu forma anterioara sunt:
1300cmc SOHC cu 90CP
1600cmc SOHC cu 122CP
EVO X vine cu 2.0 (de fapt 1989cmc), turbo DOHC-MIVEC, care da 295 la 6500rpm. E motorul standard de pe EVO peste tot din cate stiu eu. L-am condus, e o bestie.
Felicitari pentru masinuta
colegul @zimbet are acelasi motor ca al tau, el a luat-o din republica moldova. nu stiu dotarile daca sunt aceleasi, dar motorul este sigur acelasi si la fel cutie automata.
pe pietele europene nu cred ca au adus acest motor din ratiuni economice. unul este pretul benzinei in europa unde au adus maxim 1,8 l benzina, altul este pretul benzinei in state, orientul mijlociu, rusia, unde au adus acest motor de 2 l.
colegul @zimbet are acelasi motor ca al tau, el a luat-o din republica moldova. nu stiu dotarile daca sunt aceleasi, dar motorul este sigur acelasi si la fel cutie automata.
pe pietele europene nu cred ca au adus acest motor din ratiuni economice. unul este pretul benzinei in europa unde au adus maxim 1,8 l benzina, altul este pretul benzinei in state, orientul mijlociu, rusia, unde au adus acest motor de 2 l.
salut nini.
da, stiu foarte bine cum se face marketingul modelelor in functie de continent. Aici in orientul mijlociu vin in general motoare mai mari si echiparile superioare ale aceluiasi model. benzina e ieftina si arabii vor lux, ca bani au sa plateasca ptr el.
In Dubai, locul unde ma aflu, vin modelele americane ale producatorilor japonezi. de exemplu, aici avem toyota camry, nissan altima, lexus-uri etc etc.
va multumesc ptr comentarii. imi face placere sa discut despre masini cu alti entuziasti ca si mine.
va urez si voua sa va bucurati de masini.
@driverx. asa a venit masina din fabrica cu imitatia aia de lemn. nu am avut de ales. oricum nu ma deranjeaza, in realitatea nu arata asa de rau, lemnul ala se continua si pe usi asa ca da un aspect uniform. masina merge ok indiferent de plasticul dinauntru.
da, stiu foarte bine cum se face marketingul modelelor in functie de continent. Aici in orientul mijlociu vin in general motoare mai mari si echiparile superioare ale aceluiasi model. benzina e ieftina si arabii vor lux, ca bani au sa plateasca ptr el.
In Dubai, locul unde ma aflu, vin modelele americane ale producatorilor japonezi. de exemplu, aici avem toyota camry, nissan altima, lexus-uri etc etc.
va multumesc ptr comentarii. imi face placere sa discut despre masini cu alti entuziasti ca si mine.
va urez si voua sa va bucurati de masini.
@driverx. asa a venit masina din fabrica cu imitatia aia de lemn. nu am avut de ales. oricum nu ma deranjeaza, in realitatea nu arata asa de rau, lemnul ala se continua si pe usi asa ca da un aspect uniform. masina merge ok indiferent de plasticul dinauntru.
culoarea tapiteriei si a partii inferioara a bordului este gri sau bej?
daca in loc de mahon era imitatie aluminium sau carbon silver, din punctul meu de vedere era superba, dar cred ca in realitate arata altfel si cu mahonul.
cat ai consumul mediu, bineinteles de stilul tau de mers.
offtopic: cat costa acolo benzina?
daca in loc de mahon era imitatie aluminium sau carbon silver, din punctul meu de vedere era superba, dar cred ca in realitate arata altfel si cu mahonul.
cat ai consumul mediu, bineinteles de stilul tau de mers.
offtopic: cat costa acolo benzina?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori