2011 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Did 150 Cp
Va salut! Vinerea trecuta (22.04.2011) am intrat in posesia masinii din titulatura (Sportback 1.8 DID), masina cu care am parcurs 800 km. Nu pot inca sa scriu foarte multe despre ce parere mi-a lasat masina deoarece nu m-am acomodat cu ea.
Am condus Bucuresti - Constanta (Casino), 130 km/h (dus) si 120 km/h (intors) si a rezultat un consum (plin la plin) de 6%.
Ca impresie referitoare la dealer, putin suparat deoarece am luat masina cu o zgarietura destul de urata pe accesoriul argintiu de sub CDPLAYER, are o urma ca de abtipild dezlipit si pe urma cred ca a vrut sa ia lipiciul cu unghia si a reusit sa ia vopseaua destul de urat. Ideea este ca nu am vazut-o la receptie, ceea ce ma face sa ma cred un idiot, am vazut in drum spre casa, insa vreau sa vad daca merge dreasa.
Voi ce parere aveti? Ce trebuie sa fac? A mai avut cineva probleme de genul asta?
Am sa atasez si poze imediat ce am sa ii fac.
Multam frumos pentru timpul acordat si "ne mai auzim".
Am condus Bucuresti - Constanta (Casino), 130 km/h (dus) si 120 km/h (intors) si a rezultat un consum (plin la plin) de 6%.
Ca impresie referitoare la dealer, putin suparat deoarece am luat masina cu o zgarietura destul de urata pe accesoriul argintiu de sub CDPLAYER, are o urma ca de abtipild dezlipit si pe urma cred ca a vrut sa ia lipiciul cu unghia si a reusit sa ia vopseaua destul de urat. Ideea este ca nu am vazut-o la receptie, ceea ce ma face sa ma cred un idiot, am vazut in drum spre casa, insa vreau sa vad daca merge dreasa.
Voi ce parere aveti? Ce trebuie sa fac? A mai avut cineva probleme de genul asta?
Am sa atasez si poze imediat ce am sa ii fac.
Multam frumos pentru timpul acordat si "ne mai auzim".
Va salut si va multumesc pentru urari!
Am mers la dealer in expozitiei si am "rezolvat" problema cu ornamentul. Nu o sa spun foarte multe acum deoarece sunt inca suparat ca se poate intampla asa ceva. Nu inteleg cum poti sa patesti asa ceva dupa ce dai pe un lucru sume enorme de bani. Oricum, cand am sa ma linistesc in ceea ce priveste ornamentul am sa va spun concret ce, cum, cine a rezolvat sau m-a ajutat sa rezolv problema.
Dupa toata experienta asta am ramas cu un sentiment de nesiguranta. Nu mai sunt sigur ca ma dau cu o masina 100% noua.
Acum m-am imbolnavit de verificat masina. M-am uitat la rosturile dintre faruri si masca centrala din plastic si am vazut ca intr-o parte este aproape lipita de far, iar la celalt far este un rost de aproape un deget. La voi este la fel? Adica sunt plasticele astea deformate, or fi umblat astia la ea, trebuie reglata?
Daca am fost destul de explicit va rog sa ma luminati si pe mine. Ba chiar daca stiti unde pot sa fac o verificare a masinii si a componentelor de pe ea, indiferent de suma, va rog sa imi dati si mie detalii.
Va multumesc inca odata pentru urari si imi cer scuze daca par prea atent sau nebun dar va rog sa ma credeti ca am zis c-o iau razna cu capul cand am realizat ce s-a intamplat cu ornamentul de la masina mea de 18600 euro - cica masina noua. Tare sunt curis sa stiu cat m-ar costa sa imi produca si mie baietii aia de acolo cine stie ce piesa.
Va salut si cat de curand am sa revin cu detalii, iar cand cumparati ceva, orice, verificati fratilor pana mor aia langa voi decat sa patiti ca mine!!!!
Am mers la dealer in expozitiei si am "rezolvat" problema cu ornamentul. Nu o sa spun foarte multe acum deoarece sunt inca suparat ca se poate intampla asa ceva. Nu inteleg cum poti sa patesti asa ceva dupa ce dai pe un lucru sume enorme de bani. Oricum, cand am sa ma linistesc in ceea ce priveste ornamentul am sa va spun concret ce, cum, cine a rezolvat sau m-a ajutat sa rezolv problema.
Dupa toata experienta asta am ramas cu un sentiment de nesiguranta. Nu mai sunt sigur ca ma dau cu o masina 100% noua.
Acum m-am imbolnavit de verificat masina. M-am uitat la rosturile dintre faruri si masca centrala din plastic si am vazut ca intr-o parte este aproape lipita de far, iar la celalt far este un rost de aproape un deget. La voi este la fel? Adica sunt plasticele astea deformate, or fi umblat astia la ea, trebuie reglata?
Daca am fost destul de explicit va rog sa ma luminati si pe mine. Ba chiar daca stiti unde pot sa fac o verificare a masinii si a componentelor de pe ea, indiferent de suma, va rog sa imi dati si mie detalii.
Va multumesc inca odata pentru urari si imi cer scuze daca par prea atent sau nebun dar va rog sa ma credeti ca am zis c-o iau razna cu capul cand am realizat ce s-a intamplat cu ornamentul de la masina mea de 18600 euro - cica masina noua. Tare sunt curis sa stiu cat m-ar costa sa imi produca si mie baietii aia de acolo cine stie ce piesa.
Va salut si cat de curand am sa revin cu detalii, iar cand cumparati ceva, orice, verificati fratilor pana mor aia langa voi decat sa patiti ca mine!!!!
Vorbesti despre luft la trecut. Sa inteleg ca ai reusit sa scapi de ele?!? Se pot face reglaje? Este indicat sau mai bine imi vad de treaba sa nu ma aleg si cu alte belele?
Cel mai civilizat service din Bucuresti, de reprezentanta, poate recomanda cineva?!?!?!?! A facut cineva revizii afara, pe langa granita?
Cel mai civilizat service din Bucuresti, de reprezentanta, poate recomanda cineva?!?!?!?! A facut cineva revizii afara, pe langa granita?
Va salut! Revin cu un post referitor la consum si comportament masina.
Bucuresti - Filipesti de Padure (pe DN1) si inapoi, consum de 4,6% - pe computer, in conditii de mers regulamentar (50, 60, 100 km/h) si minim 2000 rot/min, schimbat trepte la 3000 si peste 3000 rot/min.
A fost prima oara cand am luat 4 persoane. cei mai grei (cca. 220 kg) au stat in spate. Vreau sa spun ca masina prinde un balans naspa pe spate, la denivelari. In spate mergea fratele meu si zicea ca mai aveam foarte putin pana sa dau cu esapamentul de carosabil.
Ca idee, inca nu m-am acomodat cu masina ca sa va pot spune mai multe.
Daca aveti intrebari, nu ezitati sa le puneti si-n masura-n care ma pricep, va raspund.
Bucuresti - Filipesti de Padure (pe DN1) si inapoi, consum de 4,6% - pe computer, in conditii de mers regulamentar (50, 60, 100 km/h) si minim 2000 rot/min, schimbat trepte la 3000 si peste 3000 rot/min.
A fost prima oara cand am luat 4 persoane. cei mai grei (cca. 220 kg) au stat in spate. Vreau sa spun ca masina prinde un balans naspa pe spate, la denivelari. In spate mergea fratele meu si zicea ca mai aveam foarte putin pana sa dau cu esapamentul de carosabil.
Ca idee, inca nu m-am acomodat cu masina ca sa va pot spune mai multe.
Daca aveti intrebari, nu ezitati sa le puneti si-n masura-n care ma pricep, va raspund.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori