2011 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Did 150 Cp

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Feb 21, 2012 7:57 am

In ce luna si an sunt fabricate masinile cu motor de 1.6 chemate in service?

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Mar Feb 21, 2012 11:07 pm

Una stiu sigur ca a fost achizitionata in iulie 2011.

Avatar utilizator
modelino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 29, 2011 12:14 am

Mesaj de modelino » Mie Mai 02, 2012 7:23 pm

Va salut domnilor! Azi am facut revizia de 1 an - 9700km, la MIT MOTORS, in Baneasa, pentru Mitsubishi Lancer 1.8 DID:
- ulei Mobil 1 Esp Formula 5W30 - 5litri=277.15lei (la bidon de 1litru) - am cumparat de la service
- filtru ulei original (made in France)=50.55lei
- filtru aer motor original=202.75lei
- filtru polen neoriginal=43.69lei (un filtru de polen original costa 149lei) - recomand neoriginal deoarece sunt identice atat ca material filtrant, cat si ca dimensiuni
- manopera pentru cele enumerate mai sus=187.49lei
- total revizie (fara filtru de motorina)=761.63lei
Un filtru de motorina original costa 251lei - eu nu l-am schimbat. Service-ul a recomandat schimbarea acestuia la 30000km, eu am sa-l schimb la 15000km.
In cazul in care doreste cineva uleiul Mitsubishi 5W30, acesta costa 71lei/litru.
Despre service pot sa spun ca au fost in regula, in sensul ca au facut ce trebuia. Sa nu va inchipuiti ca am fost tratat cu biscuiti si cafea, insa nu m-au tratat nici cu indiferenta. Pot sa spun ca a fost o revizie in regula.
Daca aveti intrebari nu ezitati sa le puneti!

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Mai 02, 2012 8:15 pm

Ce scoruri...
Imediat ce iesi din garantie costurile se injumatatesc pe putin.

Avatar utilizator
modelino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 29, 2011 12:14 am

Mesaj de modelino » Mar Apr 08, 2014 1:29 am

Va salut domnilor! Mai postez si eu una, alta ca sa nu ma dati uitarii.
In noiembrie 2013, am parcat masina sub cablurile liniei de troilebuz si pe la inceputul lunii decembrie am observat niste pete mai ciudate pe masina. Initial am crezut ca sunt de pipiuri de pasarele, insa la o analiza mai detaliata am observat ca nu se dilueaza cu apa. Toate bune si frumoase. In ianuarie 2014 am ajuns cu masina la spalatorie si m-a chemat baiatul in sacina caruia a cazut, sa-mi spuna ca nu poate curata petele de pe masina si pace. Tot el mi-a recomandat sa merg la o alta locatie, aceeasi spalatorie, dar sa incerc sa-mi dau seama de la ce sunt petele ca sa stie patronul spalatoriei cu ce sa-mi curete masina (jumatate de masina, pe lungime, pana in spate, inclusiv geamuri, era patata urat de tot).
Concluzia: In logistica de dezapezire si prevenire a intrat si ungerea cablurilor liniilor de troleibuz, cu o zeama antiinghet. Zeama s-a scurs, cu rugina, pe masini.
Diluarea petelor, respectiv curatarea, a fost facuta cu o solutie acida. Cand turna solutia nediluata pe betonul platformei, sfaraia.
Am scris despre aceasta intamplare deoarece am inteles ca service-urile, in astfel de cazuri, recomanda revopsirea masinii.
O zi buna si aveti grija pe unde parcati!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Apr 08, 2014 10:05 am

Eu parchez zilnic sub liniile de troleibus, am observat ca petele apar doar iarna dar se duc dupa cateva spalari.
Eu am parcat langa un santier de bloc cand turnat beton cu elefantul si jumate de masina are puncte mici de tot de stropi beton luati de vant. Dupa prima spatare nu s-au luat dar se iau daca dau cu unghia usor. Oare cum sa scap de ele ca sunt mii si nu pot sa iau fiecare punctulet la unghie ca imi trebuie 3 luni? Sper sa se dupa dupa cateva spalari...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori