2010 Mitsubishi Lancer 1.5 109cp Red - Invite

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Vin Iun 03, 2011 10:43 pm

Din motive medcale azi am stat acasa si nu am reusit sa mai ajung la atelier, in schimb am sunat la firma http://www.folieriautoiasi.ro/promotii.html si mi-au zis ca ma costa 450RON ( 350RON + 50RON-llumar + 50RON-ca-i masina noua si tb sa fie mai atenti ); durata estimativa montaj 3-4 ore.
Sper ca pana luni sa-mi revin si pste cateva zile sa revin cu poze

PS: aveti grija ce mancati prin oras ca eu am facut toxinfectie alimentara si acum sunt la regim )

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Iun 03, 2011 11:35 pm

asta cu 50 ca e masina noua e buna:))...nu am mai auzit asa ceva pana acuma.sa fie la ei acolo cat timp iese calumea 50 roni nu mai conteaza;)

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Iun 04, 2011 12:22 am

Cam asta e pretul. Eu i-as penaliza insa pentru magaria cu 50 RON ca-i masina noua. Si ce daca vin cu o masina de 2 ani inseamna ca au voie sa lucreze neatent si in bataie de joc? Acum nu stiu cate alte optiuni ai tu in zona la tine. Dar as incerca sa dau un search pe google si sa vad ce mai zic si alti clienti despre ei.

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Sâm Iul 02, 2011 11:12 am

Acum 2 saptamani mi-am pus folie llumar - 73% fata / 50% spate; pret - 400RON.
Fişiere ataşate
20110625238.jpg
20110625238.jpg (641.73 KiB) Vizualizat de 2459 ori

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Dum Iul 03, 2011 11:41 pm

Pe partea de aspect exterior am cam terminat in mare ce vroiam sa fac ( eventual mai ramane sa-mi pun eleron ), mai ramane sa ma ocup de partea de functionare.
Cum spuneam in primul post, as si preferat motorul 4G15T (1.5T 150CP de pe colt) sau ceva in genul la VW 1.4 TSI (140CP/160CP).
Pentru imbunatatatirea puterii motorului vad 3 optiuni:
1) o crestere mica de 5-10% -- chiptuning ( http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/mi ... normal-748 / http://www.racingcode.ro/chiptuning-masini-serie/ )
2) crestere de 30-40% -- montat tubina / compresor pe motorul actual (4A91)
3) schimbat cu alt motor de 140-160 CP -- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2011-Che ... a056a#shId / http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4- ... 25636b2c03 / ...

Varianta 1) ar fi cu implicarile cele mai putine (f5inanciare,timp pierut, risc ), 2) -- cheltuieli ceva mai mari si risc crescut sa afecteze motorul, iar 3) desi cheltuielile sunt cele mai mari ofera o crestere de putere mare avand un motor stabil si mai ales se stie de la inceput rezultatul modificarii.
Daca e cineva care a incercat 2) sau 3) sunt intersat de rezultate.

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Joi Iul 07, 2011 11:27 am

sa inteleg ca nimeni nu a avut ganduri dintr-astea nebunesti ) ?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Iul 07, 2011 12:28 pm

Ganduri au fost, insa sfatul meu ar fi sa pui in balanta costul ridicat + fiabilitatea posibil redusa a produsului finit cu avantajele trecerii la un frate mai mare al Lancerului, care sa fie "turbat" din fabrica.

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Lun Iul 11, 2011 9:40 am

QUOTE (andrei @ Jul 7 2011, 12:28 PM) Ganduri au fost, insa sfatul meu ar fi sa pui in balanta costul ridicat + fiabilitatea posibil redusa a produsului finit cu avantajele trecerii la un frate mai mare al Lancerului, care sa fie "turbat" din fabrica.

Ai dreptate, dar speram sa primesc alt raspuns ... Voi lua in considerare doar varianta (1) peste 1-2 ani ( nu vreau sa pierd garantia ).

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Lun Iul 11, 2011 10:11 am

In week-end-ul care tofcmai a trecut am fost la o nunta in Cluj.
La dus ( Iasi - Cluj ) am mers prin Pascani - Tg.Neamt - Poiana Teiului - Toplita - Reghin ( distanta ~400km; consum 6.6% ).
La intors ( Cluj - Iasi ) am mers prin Dej - Bistrita - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Falticeni - Pascani ( distanta ~440km; consum 6.1% ).
Aspectul cel mai important e ca la dus drumul a fost un adevarat chin atat pentru mine cat si pt masina ( drum in lucru / gropi multe si f mari / viraje multe si strase / 1 banda pe sens ) pe portiunea Poiana Teiului - Cluj iar la intors a fost mult mai bine ( fara gropi si viraje inutile ). Singura portiune comuna ( dus-intors ) care putea fi ceva mai buna a fost Pascani - Tg.Frumos.

Avatar utilizator
cristi_85
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 20, 2010 10:32 pm

Mesaj de cristi_85 » Dum Iul 24, 2011 4:53 pm

Duminica m-am intors dintr-o excursie la Durau.
Cum spuneau si alti useri pe forum, motorul de 1.5L nu prea e facut pentru a merge cu 5 persoane si sa mai ai si AC-ul pornit )
Pe langa faptul ca masina accelereaza mult mai greu si depasirile sunt mai dificile e important aspectul consumului care creste foarte mult - 7.9% - cauzat probabil si de necesitatea de a tine motorul mai tot timpul turat pentru a scoate ceva din el. "Vinovatul" pare sa fie cuplu scazut mai ales la turatiile mici ( 1600-2500 RPM ) ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori