Scris: Dum Mar 20, 2011 7:09 pm
Salutare la toata lumea!
Sunt nou aici, iar la indrumarile colegului de pe forum mi-am zis ca nu ar fi rau sa va postez cateva date despre mica jucarie a mea
-Lancer 2.0 DI-D Intense
-manuala 6
In urma cu ceva timp mi-am zis ca ar fi cazul sa umblu pe la motor un picut, asa ca am inceput cu un chiptuning.
Mentionez ca masina este inca in garantie si are aproape 90.000km. Am crescut puterea la 185 cp si 420nm masurati pe dyno. Masina tragea de rupea... Problema a aparut insa rapid, in cateva saptamani, cand am constatat ca a inceput sa patineze ambreiajul pe plaja de turatii intre 2300-3500, asa ca am inceput sa caut kit de ambreiaj. Cei de la reprezentanta nu mi-au garantat ca ambreiajul original va putea sustine mai mult de 420nm, asa ca am apelat la cateva cunostinte si dupa aproape 2 luni am gasit ceva... Kit de ambreiaj cu tot cu volanta sport, care va sustine pana aproape de 600nm. Am comandat kit-ul, l-am montat si pt ca vroaim ceva mai mult de la masina am modificat turbina. Practic a ramas doar carcasa si toate componentele au fost schimbate. Numarul de pale a crescut de la 47 la 52 si marite cu aprox 20%. Am montat 2 unichip-uri cu harti diferite. Una de 185cp/420 pt mers in oras si cealalta de 237cp/510 nm pt mers sportiv. Catalizatorul l-am scos, toba intermediara, la fel, urmand sa ii pun acum o evacuare finala adecvata. Urmeaza sa instalez un sistem Aquamist, sistem cu injectie mapabila de apa/alcool pentru o racire mai eficienta in camera de ardere, a admisiei si evacuarii.
Btw. kit-ul de ambreiaj cu tot cu volanta este fix la jumatatea pretului dat de service-ul Mitsubishi.
Nu stiu insa, daca sa optez pentru filtru de aer sport in carcasa, sau tubulatura schimbata cu filtru de aer conic.
Opinii? Sugestii?
Sa auzim de bine!
Sunt nou aici, iar la indrumarile colegului de pe forum mi-am zis ca nu ar fi rau sa va postez cateva date despre mica jucarie a mea
-Lancer 2.0 DI-D Intense
-manuala 6
In urma cu ceva timp mi-am zis ca ar fi cazul sa umblu pe la motor un picut, asa ca am inceput cu un chiptuning.
Mentionez ca masina este inca in garantie si are aproape 90.000km. Am crescut puterea la 185 cp si 420nm masurati pe dyno. Masina tragea de rupea... Problema a aparut insa rapid, in cateva saptamani, cand am constatat ca a inceput sa patineze ambreiajul pe plaja de turatii intre 2300-3500, asa ca am inceput sa caut kit de ambreiaj. Cei de la reprezentanta nu mi-au garantat ca ambreiajul original va putea sustine mai mult de 420nm, asa ca am apelat la cateva cunostinte si dupa aproape 2 luni am gasit ceva... Kit de ambreiaj cu tot cu volanta sport, care va sustine pana aproape de 600nm. Am comandat kit-ul, l-am montat si pt ca vroaim ceva mai mult de la masina am modificat turbina. Practic a ramas doar carcasa si toate componentele au fost schimbate. Numarul de pale a crescut de la 47 la 52 si marite cu aprox 20%. Am montat 2 unichip-uri cu harti diferite. Una de 185cp/420 pt mers in oras si cealalta de 237cp/510 nm pt mers sportiv. Catalizatorul l-am scos, toba intermediara, la fel, urmand sa ii pun acum o evacuare finala adecvata. Urmeaza sa instalez un sistem Aquamist, sistem cu injectie mapabila de apa/alcool pentru o racire mai eficienta in camera de ardere, a admisiei si evacuarii.
Btw. kit-ul de ambreiaj cu tot cu volanta este fix la jumatatea pretului dat de service-ul Mitsubishi.
Nu stiu insa, daca sa optez pentru filtru de aer sport in carcasa, sau tubulatura schimbata cu filtru de aer conic.
Opinii? Sugestii?
Sa auzim de bine!