2007 Mitsubishi Lancer 2.0, Sam 2.0, Amethyst Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Mai 15, 2011 3:24 pm

Dap.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Mai 23, 2011 7:56 pm

Gata a rezolvat si incuietoarea la portbagaj (era blocata).

Cine are nevoie de sfaturi ... nu ezitati.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Mai 23, 2011 9:54 pm

Ia zi ca si la mine face figuri incuietoarea de la portbagaj

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mar Mai 24, 2011 6:36 pm

Baga Directore!

A mea cand se raceste putin vremea devine "anti hot"

Singura solutie pana acum a fost scoaterea unor ... cum le zice... aia de urmaresc conturul cheii in yala???

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Mai 29, 2011 8:39 pm

QUOTE (gabitzu @ May 23 2011, 09:54 PM) Ia zi ca si la mine face figuri incuietoarea de la portbagaj

Pai sa incep cu inceputul eu cam de un an nu o mai puteam deschide aproape ca rupeam cheia in ea si nu se deschidea nicicum.

Se da jos capitonajul portbagajului este prins in 8 sau 10 cleme, se foloseste o surubelnita in cruce si se desfileteaza cam 0.5 cm clema dupa se trage in afara (ar trebui sa iasa usor, daca nu iese mai desfiletati putin).

Dupa ce se da jos capitonajul se va vedea incuietoarea.

Se da jos seaiba de siguranta (cu grija sa nu se rupa; se vor folosi 2 surubelnite in contraactiune sau un patent) care prinde tija de actionare.

Se unge mecanismul interior al incuietorii cu vaselina siliconica in locasul interior de culisare al butucului si dupa ar fi bine sa ii dati un strat serios de unsoare.

Dupa aceea se introduce o pompita (seringa cu ac) cu ulei de mecanisme fine sau orice fel de ulei, nu necesita mult doar o gresare superficiala, apoi se baga cheia in unsoare si se introduce in butuc de vreo cateva ori sa se greseze mai bine placutele de culisare din interiorul butucului.

Se pune la loc tija de actionare (mare grija la saiba sa nu o rupeti si la pozitia tijei) si se greseaza toate angrenajele sa mearga mai usor.

Se actioneaza de cateva ori fara capitonaj, iar dupa puteti pune capitonajul.

Astea fiind spuse va urez spor la treaba!
Pentru intrebari ... va stau la dispozitie.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Mai 29, 2011 9:18 pm

Sambata am reusit sa pun badge-urile cu RALLIART, aparatori de noroi spate, folie autorizata pe geamurile fata si sa scot apa din acvariul de ceata dreapta spate (urmeaza sa il inlocuiesc cu cu unul "waterproof")
Cateva imagini ...
Fişiere ataşate
DSC01522.JPG
DSC01522.JPG (3.02 MiB) Vizualizat de 2388 ori
DSC01520.JPG
DSC01520.JPG (2.94 MiB) Vizualizat de 2403 ori
DSC01516.JPG
DSC01516.JPG (949.77 KiB) Vizualizat de 2409 ori

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Dum Mai 29, 2011 9:52 pm

Imi plac aparatoarele de noroi nice work!

Am sa incerc solutia ta pentru incuietoarea de la portbagaj, sa vedem ce iese. Multumesc pentru informatii.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Dum Mai 29, 2011 11:16 pm

Aparatorile le-ai luat de la reprezentanta sau din alta parte mai ieftin? Arata foarte bine

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mai 30, 2011 12:01 am

Nice work, ce urmeaza?

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Mai 30, 2011 8:56 pm

QUOTE (wall @ May 29 2011, 11:16 PM) Aparatorile le-ai luat de la reprezentanta sau din alta parte mai ieftin? Arata foarte bine
Nu le gasesti decat la reprezentanta (M Car) dar nu au fost exagerat de scumpe doar 162 Roni perechea.

QUOTE (andrei @ May 30 2011, 12:01 AM) Nice work, ce urmeaza?
Schimbat lichid frana, antigel, placute de frana (cand o sa ceara), polish stopuri spate (deh ala care l-am luat second e putin zgariat), spalat motor (asta o sa vad cum), de montat al doua lampa de ceata pe dreapta si acoperirea unor zgarieturi facute de tarani (deh Bucurestiul nu duce lipsa de ei si eu care credeam ca sunt doar in provincie:))

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori