2009 Mitsubishi Lancer X,auriu Metalizat, 2.0did
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
- danielclaudiu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
frumoasa masina. sunt derutat cand vine vorba de diesel.. m-am intalnit la o revizie cu un mandru posesor de 2.0 did dar nu era chiar asa mandru de motor.. era tare dezamagit de motorul de passat. al tau cum e? tot ala de passat? sau noutatea japonezilor (parca stiam ca au facut motor diesel pt lancer dupa ce au avut probleme cu motoru de vw)
- predaflorincristian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 05, 2011 9:56 pm
pt shadow...eu am facut-o cu un prieten...nu am demontat decat grila fata
motorul de 2.0 de pe lancer nu este motorul ce se pune pe passat ci motorul ce se pune pe a6 2.0 tdi si difera prin faptul ca acesta are niste clapete pe admisie dar si prin turbina diferita...iar surse neoficiale spun ca are mai mult de 140 cp...
motorul de 2.0 de pe lancer nu este motorul ce se pune pe passat ci motorul ce se pune pe a6 2.0 tdi si difera prin faptul ca acesta are niste clapete pe admisie dar si prin turbina diferita...iar surse neoficiale spun ca are mai mult de 140 cp...
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (pav @ Mar 19 2011, 06:58 PM) noutatea japonezilor (parca stiam ca au facut motor diesel pt lancer dupa ce au avut probleme cu motoru de vw)
Noutatea japozilor este (4N13) 1.8 did, deci cilindree mai mica, putere mai mare, plus ca este mult mai rafinat...
4N13 - Sursa Wikipedia:
CODEEngine type Inline 4 cylinder, DOHC 16v, MIVEC (intake)
Displacement 1.8 L (1798 cc)
Bore 83 mm
Stroke 83.1 mm
Compression ratio 14.9:1
Turbocharger variable geometry turbocharger, intercooler
Fuel system Common rail with solenoid injectors
Peak power 110 kW (150 PS) at 4000 rpm
Peak torque 300 N?m (221 lb?ft) at 2000-3000 rpm
Cristi, multumesc pentru raspuns.
Noutatea japozilor este (4N13) 1.8 did, deci cilindree mai mica, putere mai mare, plus ca este mult mai rafinat...
4N13 - Sursa Wikipedia:
CODEEngine type Inline 4 cylinder, DOHC 16v, MIVEC (intake)
Displacement 1.8 L (1798 cc)
Bore 83 mm
Stroke 83.1 mm
Compression ratio 14.9:1
Turbocharger variable geometry turbocharger, intercooler
Fuel system Common rail with solenoid injectors
Peak power 110 kW (150 PS) at 4000 rpm
Peak torque 300 N?m (221 lb?ft) at 2000-3000 rpm
Cristi, multumesc pentru raspuns.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori