2008 Mitsubishi Lancer 1.8 143cp , Cvt Dune Beige

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Dum Mar 11, 2012 10:43 pm

Dupa cum a spunea colegul nostru Tanaka , sunt in Italia , iar aici primavara a sosit deja , iar zapada am avut doar 1 zi ,pe parcursul iernii . Cat despre capacele de plastic , sunt construite dintr un material rezistent la caldura , si sper sa nu se intample nimic , in cel mai rau caz le voi demonta , desi arata foarte bine asa (parerea mea ).

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Lun Mar 12, 2012 2:21 pm

Am uitat sa precizez faptul ca am inlocuit si lichidul de frana cu TRW specificatia DOT 4. (acum masina are 34500 de km si are 3 ani si 4 luni,iar lichidul era cel original). Am reusit sa fac 150 de km ,ieri ,dar am folosit doar moderat franele , si vreau sa zic ca este o diferenta majora fata de franele stock , in plus nici un zgomot ciudat , scartait sau vibratie in volan .

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Mar 12, 2012 5:20 pm

Mie franele standard mi se par ok. Nu zic ca nu se poate mai bine, nici vorba. Oricum, fata de alte masini din clasa ei, franarea mi se pare tare buna. La 34.000km nu ai schimbat cam devreme si placutele dar mai ales discurile?

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Mar Mar 13, 2012 1:56 pm

Le am schimbat pentru ca la franarea la viteza mare volanul era tras brus stanga dreapta,iar dupa ce se incalzeau , nu mai aveau randamentul dorit . Placutele nu erau consumate 100% , ci in jur de 75% fata , iar spate cam 30% , dar cu toate astea am preferat sa schimb tot kit ul si sunt pe deplin multumit . Sunt colegi , pe forum , care au schimbat discuri si placute fata la kilometri mai putini decat are masina mea . Sper sa nu ai probleme de genul, pe viitor.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Mar Mar 13, 2012 9:13 pm

Fiind Lancer CVT, multi spun ca se consuma mai repede placutele de frana. Acest lucru se datoreaza faptului ca masina nu prea are frana de motor (exceptie: daca e trecuta pe modul manual ai frana de motor), iar pedala de frana e apasata mai des.
Cat priveste colegii care au schimbat chiar mai repede placutele de frana, depinde mult de stilul de conducere. Daca vorbim de un stil sportiv, atunci e normal sa se consume repede franele.

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Dum Mai 27, 2012 8:12 pm

Salut ! As adauga cateva pareri in legatura cu franele . In primul rand masina franeaza formidabil , nu mai trage stanga-dreapta de volan la viteze mari si zic ca a meritat din plin inlocuirea celor de fabrica . Au un singur minus, se aude un mic zgomot metalic la franarea la viteza .
Am facut schimbul de ulei , de curand si implicit filtre , iar filtru de aer l am inlocuit cu K&N pentru cutia originala( pentru faptul ca e reutilizabil , si sporeste fluxul de aer in aspiartia motorului) . Ca impresii pot spune ca masina se comporta extrem de bine si dupa 37000 de km nu au aparut nici un fel de probleme , iar CVT ul este , pot spune , cireasa de pe tort .

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Sâm Iul 28, 2012 6:42 pm

Am mai facut unele modificari minore la lancer si am atasat si cateva poze . Vroiam mult sa pun bara spate de ralliart,dar din pacate dealerul din Italia nu o poate aduce pentru simplul motiv ca acel model nu se comercializeaza aici, asa ca am inceput sa caut ceva pe net. Pana la urma am ales spoilerul din bara ceva asemanator cu evo x, bineinteles cu 2 iesiri pt toba (care inca este in lucru, urmeaza sa o montez si voi atasa poze). Pe langa astea am pus si pedalele de ralliart care dau f bine in combinatie cu ornamentele satinate din bord si volan. Cred ca desi proiectul nu e in totaliate o copie dupa un ralliart , modificarile facute sunt o personalizare proprie si nu intenzionez sa i fac un tunning dus spre extrem.
Fişiere ataşate
DSCF3081.JPG
DSCF3081.JPG (2.45 MiB) Vizualizat de 2631 ori
DSCF3080.JPG
DSCF3080.JPG (2.26 MiB) Vizualizat de 2630 ori
DSCF3078.JPG
DSCF3078.JPG (2.21 MiB) Vizualizat de 2647 ori

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Dum Iul 29, 2012 12:50 pm

salut,

unde ai gasit bara spate? ca ma intereseaza si pe mine...

multumesc!

Avatar utilizator
danielclaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 07, 2011 1:15 am

Mesaj de danielclaudiu » Dum Iul 29, 2012 4:58 pm

Salut ! sper ca moderatorii sa nu considere ca fac reclama ! Atasez aici link ul de pe ebay:(http://www.ebay.it/itm/Heckansatz-Heckl ... 4846263217).E material plastic ABS nevopsit.

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Dum Iul 29, 2012 6:47 pm

salut,

multumesc!

O recomandare asa din partea mea.
Ce zici daca ai vopsi partea de jos cu un negru mat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori