Mitshubishi Lancer 1.8 Cvt Intense Black
Multumesc!
Eleronul este comandat prin Mihai R si a costat 700 Ron fara transport!Cel original costa aproape 3000 Euroi!Eleronul este din fibra de sticla,si daca doriti sa-l comandati va sfatuiesc sa-l finisati bine inainte de vopsire deoarece nu este foarte bine finisat.
Bara din fata nu este de EVO(nici nu stiu daca se potriveste)!Narile de pe centru le-am comandat de la Zimbet caruia ii multumesc prin aceasta cale!
Eleronul este comandat prin Mihai R si a costat 700 Ron fara transport!Cel original costa aproape 3000 Euroi!Eleronul este din fibra de sticla,si daca doriti sa-l comandati va sfatuiesc sa-l finisati bine inainte de vopsire deoarece nu este foarte bine finisat.
Bara din fata nu este de EVO(nici nu stiu daca se potriveste)!Narile de pe centru le-am comandat de la Zimbet caruia ii multumesc prin aceasta cale!
Salutare!
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.
QUOTE (sabin.b @ Nov 13 2011, 08:05 PM) Salutare!
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.
Sincer sa fiu daca vrei ceva sport mergi pe motorul de 1.6.Poti scoate cu,,, cutia cvt si sub 10 sec. 0-100 : pleci in mod sport cu piciorul pe frana iar dupa ce ai terminat treapta 1 la 6000 rpm dai pe automat.E mai complicat.Masina in modul sport pleaca mai bine de pe loc si are un timp mai bun de reactie in depasiri dar accelereaza mai bine in modul automat dupa ce ajunge la 6000 rpm.Consumul este destul de mare daca nu ai grija ce marime portzi la pantofi.Din toata inima itzi recoman 1.6 daca nu vrei confort!
Vreau sa te intreb ceva legat de CVT. Am vazut din datele producatorului ca Lancerul 1.8 CVT e mai lent chiar decat Lancerul 1.6 cu cutie manuala (ma refer la timpul scos la 0-100 km/h). Oare aceste performante la care face referire producatorul sunt obtinute in modul automat sau in modul sport (cu padele)? De altfel, am citit undeva ca CVT-ul face sa se piarda un procent destul de mare din CP. Tu ce parere ai? In modul sport simti toti cei 140 CP in ciuda faptului ca are CVT?
Am mai intrebat si un alt coleg de pe forum care are tot 1.8 CVT si sunt curios ce parere aveti voi, cei care conduceti asa ceva.
Sincer sa fiu daca vrei ceva sport mergi pe motorul de 1.6.Poti scoate cu,,, cutia cvt si sub 10 sec. 0-100 : pleci in mod sport cu piciorul pe frana iar dupa ce ai terminat treapta 1 la 6000 rpm dai pe automat.E mai complicat.Masina in modul sport pleaca mai bine de pe loc si are un timp mai bun de reactie in depasiri dar accelereaza mai bine in modul automat dupa ce ajunge la 6000 rpm.Consumul este destul de mare daca nu ai grija ce marime portzi la pantofi.Din toata inima itzi recoman 1.6 daca nu vrei confort!
Stiu cum e motorul de 1.6 ca il conduc de aproape 3 luni si am deja 9000 km facuti cu el. Doar ca masina e de firma si e posibil sa mi-o schimbe cu 1.8 CVT (deoarece am ceva probleme cu piciorul stang). Eu te intrebam nu neaparat pe motiv ca vreau sa fie sportiva masina, ci ma intereseaza daca reusesc sa fac cu ea macar ce reuseam cu motorul de 1.6. Consumul...nu ma intereseaza, pt ca plateste firma, nu eu .
E interesant ce ai spus despre modul de a scoate un timp bun: sa conduci in 1-a pana la 6000, apoi sa treci pe automat.
Vezi ca am deschis un topic in "Generalitati" despre CVT. Poate ne scrii si acolo cateva mici "secrete" legat de cum se conduce aceasta cutie, despre cum o conduci cand vrei performante si despre cum conduci cand mergi la consum.
E interesant ce ai spus despre modul de a scoate un timp bun: sa conduci in 1-a pana la 6000, apoi sa treci pe automat.
Vezi ca am deschis un topic in "Generalitati" despre CVT. Poate ne scrii si acolo cateva mici "secrete" legat de cum se conduce aceasta cutie, despre cum o conduci cand vrei performante si despre cum conduci cand mergi la consum.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori