2011 Mitsubishi Lancer Evo X, 295 Hp, Phantom Black
QUOTE (florynd @ Apr 26 2011, 09:40 AM) Consum
Bucuresti - Galati 11.5 l/100km
Galati - Bucuresti 9.5 l/100km
Floryn trebuie sa specifici ca e mers la " consum". Pur si simplu mi-e imposibil sa cred ca daca mergi gen EVO style , pe drumul ala, iti poate consuma doar " doar" 11, 5 si 9, 5!
Oricum fff tare consumul scos! Aporpos la cat intra turbo??
Te rog nu te supara pt postul meu, am scris din placere, nu sa contrazic pe cineva.
Bucuresti - Galati 11.5 l/100km
Galati - Bucuresti 9.5 l/100km
Floryn trebuie sa specifici ca e mers la " consum". Pur si simplu mi-e imposibil sa cred ca daca mergi gen EVO style , pe drumul ala, iti poate consuma doar " doar" 11, 5 si 9, 5!
Oricum fff tare consumul scos! Aporpos la cat intra turbo??
Te rog nu te supara pt postul meu, am scris din placere, nu sa contrazic pe cineva.
magnex265 nu este nici o suparare. Chiar ma bucur ca pot discuta cu cineva aceste lucruri. Asta este si motivul pt care postam
Nu am mers chiar "la consum". La primul drum am mers 110 - "80", probabil o medie de 130. La al doilea 100 - 130. Dar fara accelerari violente. Earam cu copilul si nevasta in masina . Consumul este cel afisat pe navigatie.
Turbina se aude de la 2500 rpm (turbina este de tip twin scroll).
Daca nu bagi piciorul in ea, SST-ul (pe Normal) schimba treapta la 2200 rpm ... si chiar apare pe display "ECO"
Nu am mers chiar "la consum". La primul drum am mers 110 - "80", probabil o medie de 130. La al doilea 100 - 130. Dar fara accelerari violente. Earam cu copilul si nevasta in masina . Consumul este cel afisat pe navigatie.
Turbina se aude de la 2500 rpm (turbina este de tip twin scroll).
Daca nu bagi piciorul in ea, SST-ul (pe Normal) schimba treapta la 2200 rpm ... si chiar apare pe display "ECO"
Cum imi dau seama ca porneste turbina? Cum se aude? Ca sincer nu-mi dau seama. Stiu ca are cuplu maxim intre 2250 si 4000 rpm si presupun ca de la 2250 rpm inseamna ca intra turbina. Dar de auzit nu reusesc sa o aud. Stiu ca ar trebui sa fie ca un suierat. Poate o programare la ORL . La tine la Evo e si mai mare si e si twin, deci implicit face mai mult zgomot?
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (wall @ Apr 27 2011, 11:42 PM) Cum imi dau seama ca porneste turbina? Cum se aude? Ca sincer nu-mi dau seama. Stiu ca are cuplu maxim intre 2250 si 4000 rpm si presupun ca de la 2250 rpm inseamna ca intra turbina. Dar de auzit nu reusesc sa o aud. Stiu ca ar trebui sa fie ca un suierat. Poate o programare la ORL . La tine la Evo e si mai mare si e si twin, deci implicit face mai mult zgomot?
Mai bine in sarcina, intr-o treapta superioara de la 2500 ar trebui sa se auda. Turbina, si implicit compresorul, se invarte permanent atata timp cat exista flux de gaze. Efectul acela popular denumit "intra turbina" apare atunci cand exista presiune suficienta in galeria de admisie. Oricum, la motoarele supraalimentate mai noi e mult mai atenuat efectul pentru un plus de rafinament.
Mai bine in sarcina, intr-o treapta superioara de la 2500 ar trebui sa se auda. Turbina, si implicit compresorul, se invarte permanent atata timp cat exista flux de gaze. Efectul acela popular denumit "intra turbina" apare atunci cand exista presiune suficienta in galeria de admisie. Oricum, la motoarele supraalimentate mai noi e mult mai atenuat efectul pentru un plus de rafinament.
Buna seara!
Ii raspund intai lui florynd. Cand am zis de" mers la consum": ma refeream la la viteze de 110 - 120 . Asa e si la mine , pana in 2800- 3000 de ture respectiv 110 - 120 km/ h pot sa zica ca are un consum acceptabil pt 300 Cp. Dupa aceea se modifica radical consumul / implicit viteza masinii. Inca o data te rog sa nu te superi pt remarca mea. Nu am vrut sa fie deloc deplasata sau vezi doamne sa o fac eu pe cunoscatorul.
Anyway! Nu am vrut sa intru in detalii despre cum e cu turbina cand intra cand u intra cand merge cand nu merge.... etc. E un fel de a spune , "a metter of spech". Parerea mea e ca un EVO nu o sa consume niciodata si repet NICIODATA sub 10.
Nu vreau sa supar pe nimeni vis a vis de Ralliart, dar nu se compara cu EVO. Nu vb de consumul Ralliartului ci de cel de la EVO. Ralliartul NU se aseamana prea mult. Ii spune fratele mai mic pt ca se aseamna pe la design si pe ici colo pe ca partea tehnica, dar doar atat.
Consumul indicat , atat pt EVO cat si pt Ralliart nu o sa fie niciodata cel real!
Oricum, cine a mers cu EVO, stie despre ce vorbesc, cum se aude turbina, cand " intra" cat si cand consuma ...!
Numai bine!
Ii raspund intai lui florynd. Cand am zis de" mers la consum": ma refeream la la viteze de 110 - 120 . Asa e si la mine , pana in 2800- 3000 de ture respectiv 110 - 120 km/ h pot sa zica ca are un consum acceptabil pt 300 Cp. Dupa aceea se modifica radical consumul / implicit viteza masinii. Inca o data te rog sa nu te superi pt remarca mea. Nu am vrut sa fie deloc deplasata sau vezi doamne sa o fac eu pe cunoscatorul.
Anyway! Nu am vrut sa intru in detalii despre cum e cu turbina cand intra cand u intra cand merge cand nu merge.... etc. E un fel de a spune , "a metter of spech". Parerea mea e ca un EVO nu o sa consume niciodata si repet NICIODATA sub 10.
Nu vreau sa supar pe nimeni vis a vis de Ralliart, dar nu se compara cu EVO. Nu vb de consumul Ralliartului ci de cel de la EVO. Ralliartul NU se aseamana prea mult. Ii spune fratele mai mic pt ca se aseamna pe la design si pe ici colo pe ca partea tehnica, dar doar atat.
Consumul indicat , atat pt EVO cat si pt Ralliart nu o sa fie niciodata cel real!
Oricum, cine a mers cu EVO, stie despre ce vorbesc, cum se aude turbina, cand " intra" cat si cand consuma ...!
Numai bine!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori