2011 Mitsubishi Lancer Evo X, 295 Hp, Phantom Black

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mar Apr 26, 2011 9:15 pm

acceptabil consumul ...nu e rau pentru 300 ponei:D
dupa cum spuneau multi prieteni :-"...cand ai bani de evo consumul e floare la ureche:D

Avatar utilizator
magnex265
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 23, 2009 12:31 pm

Mesaj de magnex265 » Mar Apr 26, 2011 9:20 pm

QUOTE (florynd @ Apr 26 2011, 09:40 AM) Consum
Bucuresti - Galati 11.5 l/100km
Galati - Bucuresti 9.5 l/100km

Floryn trebuie sa specifici ca e mers la " consum". Pur si simplu mi-e imposibil sa cred ca daca mergi gen EVO style , pe drumul ala, iti poate consuma doar " doar" 11, 5 si 9, 5!

Oricum fff tare consumul scos! Aporpos la cat intra turbo??

Te rog nu te supara pt postul meu, am scris din placere, nu sa contrazic pe cineva.

Avatar utilizator
florynd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 13, 2010 10:46 pm

Mesaj de florynd » Mie Apr 27, 2011 2:26 pm

magnex265 nu este nici o suparare. Chiar ma bucur ca pot discuta cu cineva aceste lucruri. Asta este si motivul pt care postam
Nu am mers chiar "la consum". La primul drum am mers 110 - "80", probabil o medie de 130. La al doilea 100 - 130. Dar fara accelerari violente. Earam cu copilul si nevasta in masina . Consumul este cel afisat pe navigatie.
Turbina se aude de la 2500 rpm (turbina este de tip twin scroll).
Daca nu bagi piciorul in ea, SST-ul (pe Normal) schimba treapta la 2200 rpm ... si chiar apare pe display "ECO"

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Apr 27, 2011 3:21 pm

Nu-i la consum, ralliartul in afara la 120km/h ia cam 8.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Apr 27, 2011 11:42 pm

Cum imi dau seama ca porneste turbina? Cum se aude? Ca sincer nu-mi dau seama. Stiu ca are cuplu maxim intre 2250 si 4000 rpm si presupun ca de la 2250 rpm inseamna ca intra turbina. Dar de auzit nu reusesc sa o aud. Stiu ca ar trebui sa fie ca un suierat. Poate o programare la ORL . La tine la Evo e si mai mare si e si twin, deci implicit face mai mult zgomot?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Apr 28, 2011 10:54 am

Nu mai ziceti ca la ce turatie intra turbian ca e total gresit.
Turbina este invartita mereu la orice turatie de gazele de evacuare insa eficienta maxima a acesteia este pe o anumita plaja de turatie.

Avatar utilizator
florynd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 13, 2010 10:46 pm

Mesaj de florynd » Joi Apr 28, 2011 12:11 pm

Ai dreptate Flipper. Eu am zis ca se aude de la 2500 ... si se aude destul de tare.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Apr 28, 2011 12:37 pm

Se aude un suierat/fluierat.....cum vrei tu sa ii zici.... incepand de la 2000 rpm dai muzica incet si ii dai reprize scurte de accelerare si o vei auzi cu siguranta.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Dum Mai 01, 2011 11:08 pm

QUOTE (wall @ Apr 27 2011, 11:42 PM) Cum imi dau seama ca porneste turbina? Cum se aude? Ca sincer nu-mi dau seama. Stiu ca are cuplu maxim intre 2250 si 4000 rpm si presupun ca de la 2250 rpm inseamna ca intra turbina. Dar de auzit nu reusesc sa o aud. Stiu ca ar trebui sa fie ca un suierat. Poate o programare la ORL . La tine la Evo e si mai mare si e si twin, deci implicit face mai mult zgomot?

Mai bine in sarcina, intr-o treapta superioara de la 2500 ar trebui sa se auda. Turbina, si implicit compresorul, se invarte permanent atata timp cat exista flux de gaze. Efectul acela popular denumit "intra turbina" apare atunci cand exista presiune suficienta in galeria de admisie. Oricum, la motoarele supraalimentate mai noi e mult mai atenuat efectul pentru un plus de rafinament.

Avatar utilizator
magnex265
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 23, 2009 12:31 pm

Mesaj de magnex265 » Dum Mai 01, 2011 11:44 pm

Buna seara!

Ii raspund intai lui florynd. Cand am zis de" mers la consum": ma refeream la la viteze de 110 - 120 . Asa e si la mine , pana in 2800- 3000 de ture respectiv 110 - 120 km/ h pot sa zica ca are un consum acceptabil pt 300 Cp. Dupa aceea se modifica radical consumul / implicit viteza masinii. Inca o data te rog sa nu te superi pt remarca mea. Nu am vrut sa fie deloc deplasata sau vezi doamne sa o fac eu pe cunoscatorul.

Anyway! Nu am vrut sa intru in detalii despre cum e cu turbina cand intra cand u intra cand merge cand nu merge.... etc. E un fel de a spune , "a metter of spech". Parerea mea e ca un EVO nu o sa consume niciodata si repet NICIODATA sub 10.
Nu vreau sa supar pe nimeni vis a vis de Ralliart, dar nu se compara cu EVO. Nu vb de consumul Ralliartului ci de cel de la EVO. Ralliartul NU se aseamana prea mult. Ii spune fratele mai mic pt ca se aseamna pe la design si pe ici colo pe ca partea tehnica, dar doar atat.
Consumul indicat , atat pt EVO cat si pt Ralliart nu o sa fie niciodata cel real!

Oricum, cine a mers cu EVO, stie despre ce vorbesc, cum se aude turbina, cand " intra" cat si cand consuma ...!

Numai bine!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori